Mapa strony
Strony
- #185617 (bez tytułu)
- #185951 (bez tytułu)
- 10 lat FreshMail
- 30% zniżki na FreshMail
- Absolwenci
- Adres email jest już w bazie
- App login screen dev PL
- App login screen prod EN
- App login screen prod PL
- App login screen TEST
- Bilet za 1 zł
- Black Friday
- Black Friday edu
- Black Week 2021
- Black Weeks 2023
- Blog o email marketingu
- Błąd - Płatność zakończona niepowodzeniem
- Cennik 2
- Cennik płać za wysłane emaile
- Cennik Zasady Zakupów (obowiązujący do 04.11.2023)
- Cennik Zasady Zakupów (obowiązujący od 20.05.2024)
- Cieszymy się
- Czy mogę kupić listę mailingową?
- Czym są maile transakcyjne?
- Dajmy sobie czas
- Dla Czytelników #5 "Nowej Sprzedaży"
- Dla developerów (API)
- Dlaczego my
- Dostarczalność
- Działania email marketingowe w branży fitness
- Dzięki za InternetBeta 2016!
- Dzięki za InternetBeta 2017!
- Dzięki za obecność na #e-biznes festiwal!
- Dzięki za obecność na East-Biz 2016!
- Dzięki za obecność na Mobile Trends 2017!
- Dzięki za obecność na Porankach!
- Dzięki za obecność na Targach Mobile IT
- Dzięki za obecność na Wieczorze Przedsiębiorcy
- Dzięki!
- Dziękuję za obecność na Forum IAB
- Dziekuję za wspólne zajęcia
- Dziękujemy
- Dziękujemy na wybór ścieżki
- Dziękujemy za udział w Targach eHandlu!
- Dziękujemy za wybór ścieżki partnerzy
- Dziekujemy za zapis
- Dziękujemy za zapis na newsletter
- Dziękujemy za zapis na webinar
- E-commerce
- Ebooki i poradniki
- Ecommerce
- Ekran logowania
- Ekran rejestracji
- EMA
- Email Marketing Automation
- Email Marketing Paweł Sala Wyższa Szkoła Europejska
- Email marketing w branży edukacyjnej
- Email marketing w liczbach
- Email marketing w liczbach 2018
- Enterprise
- Filmy
- Filmy premium
- Firmy Technologiczne i SaaS
- Formularz Newsletter
- FreshForm
- FreshMail Hello
- Funkcjonalności
- infografika email marketing
- Informacja na temat Programu Partnerskiego
- Informacja o projektach FreshMail, współfinansowanych z Funduszy Europejskich
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez aplikację FreshAds
- Informacje o domenie
- Infrastruktura
- Inspirujące newslettery
- Integracje SMTP
- Interaktywnie
- Jak dbać o dostarczalność
- Jak dodać Google Analytics do Landing Pages?
- Jak stworzyć Landing Page w Kreatorze FreshMaila?
- Jak uruchomić chatbota we FreshAds?
- Jak ustawić adres URL dla Landing Pages?
- Jak ustawić kampanię w aplikacji FreshAds?
- Jak zainstalować aplikację FreshAds?
- Jest naprawdę dobrze
- Jesteśmy FreshMail
- Kampania FreshMail wyróżniona w Golden Arrow!
- Kontakt
- Kosmiczny Black Friday
- Książka "Świeże podejście do email marketingu"
- Książka Copy
- Lekcja 1 - 6 sposobów na zbudowanie własnej listy mailingowej
- Lekcja 2 - RODO w email marketingu
- Lekcja 3 - Strategia wysyłania mailingów i newsletterów
- Lekcja 4 - Segmentacja bazy i personalizacja maili
- Lekcja 5 - Jak wyciągnąć więcej z Twoich raportów?
- Lekcja 6 - dostarczalność, czyli co robić, aby Twoje maile nie lądowały w spamie?
- Lekcja 7 - Jak skutecznie testować kampanię?
- Maile Transakcyjne oferta dla klientów
- Mapa strony
- Marketer+
- Marketing w Praktyce
- Marketingowe trendy na 2020
- Mierz rezultaty
- Miłego słuchania!
- Nadchodzi okres świąteczny, bądź bardziej skuteczny
- Nagrane webinaria
- Najlepsze praktyki w email marketingu
- Newsletter
- Newsletter - testujemy
- Nowa Sprzedaz
- Nowy cennik
- Nowy Cennik 2020
- Nowy FreshMail 6.0
- O nas
- Od serca
- Odbierz bonus
- Ogólna instrukcja integracji po serwerze SMTP we FreshMailu
- Ogólna instrukcja integracji po serwerze SMTP z FreshMailem
- Partnerzy
- Pobierz Fakturę
- Pobierz Fakturę Końcową
- Polityka antyspamowa
- Polityka prywatności
- Pomoc
- Poradniki
- Poranki z email marketingiem
- Potwierdzenie
- Prezentacje Mail My Day
- Prezentacje Mail My Day
- Procedura wyłonienia wykonawcy - wyniki
- Projekt SendGuard
- Projekt Sendguard
- Projekty Unijne
- Promocje kontratakuja
- Proste kroki do wysyłki kampanii email we FreshMailu
- Przypomnienie hasła
- Redirect
- Regulamin akcji promocyjnej "Promocje Kontratakują"
- Regulamin promocji „Mikołajki we FreshMailu” dla nowych klientów
- Regulamin promocji „Nadchodzi okres świąteczny, bądź bardziej skuteczny!”
- Regulamin promocji „Rozkochaj klientów”
- Regulamin promocji „Walentynki we FreshMailu” dla nowych klientów
- Regulamin Serwisu (obowiązujący do 04.11.2023)
- Regulamin Serwisu (obowiązujący od 20.05.2024)
- Rejestracja PL
- Rejestracja PL plan Growth
- Rejestracja PL plan Lite
- Rejestracja PL plan pro
- Rejestracja PL plan Standard
- Rejestracja Plan Growth
- Rejestracja Plan Lite
- Rejestracja Plan Pro
- Rejestracja Plan Standard
- Rozkochaj Klientów
- Rozwijaj swój biznes
- SaaSvent2019
- Sektor 3.0
- Serwer SMTP ITCube CRM - szybka integracja
- Serwer SMTP Drupal - szybka integracja
- Serwer SMTP Joomla - szybka integracja
- Serwer SMTP Magento 2 - szybka integracja
- Serwer SMTP Mautic - szybka integracja
- Serwer SMTP PrestaShop - szybka integracja
- Serwer SMTP Redcart - szybka integracja
- Serwer SMTP Shoper - szybka integracja
- Serwer SMTP User.com - szybka integracja
- Serwer SMTP WooCommerce - szybka integracja
- Serwer SMTP WordPress - szybka integracja
- Sitemap
- Skuteczny email marketing – wiedza w pakiecie z praktyką!
- Słownik
- SMS spersonalizowana oferta
- Spis funkcji FreshMaila
- Sprawny Marketing
- Status aplikacji
- Strona główna
- Success
- Sukces w ecommerce bezpłatny ebook dla firm
- Super, że zostajesz! :)
- Szkolenia online
- Szkolenie "Nowoczesny marketing biura nieruchomości"
- Technicznie rzecz ujmując
- test
- Testy promo q4
- Tour de e-commerce
- Trendy2017 od FreshMaila
- Twoje konto jest już aktywne!
- Umów się na bezpłatną wideoprezentację
- Usługi premium
- Walentynki
- Webinaria
- Webinaria do pobrania
- Webinaria pełne email marketingowych porad
- Webinary i email marketing – osiągnij efekt synergii
- Wiedza i pomoc
- Wiedza i pomoc
- Wielofunkcyjna platforma do email marketingu
- Witaj w Konfiguratorze Newslettera!
- Wsparcie dla organizacji non-profit
- Wspierane przeglądarki
- Wszystko o RODO
- Wtyczki i integracje
- Wylogowano
- Wypróbuj Kreator Formularzy
- Wysyłaj piękne newslettery
- Wyzwanie email marketingowe
- Zablokowany link
- Zaloguj się
- Zamów usługę migracyjną
- Zapowiedź promocji
- Zapraszamy wkrótce
- Zapytanie ofertowe
- Zapytanie ofertowe
- Zapytanie ofertowe projektu Specjalistyczne Doradztwo
- Zapytanie ofertowe projektu Specjalistyczne Doradztwo - Wyniki
- Zgłoś spam
- Zniżki na usługi
- Zwiększ swoją sprzedaż z FreshMailem
- Email API i SMTP
- Plany wsparcia
- Wysyłki SMS
Wpisy
- “Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce
- “Dzień Matki” w temacie maila spowodował wzrost click – through rate o 44%.
- “Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii
- “Nudna” branża a email marketing
- “Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”
- “Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing
- “Jak wydrukować pieniądze”, czyli case study kampanii dla Dr Tusz wyróżnionej w Golden Arrow
- “Rób biznes zgodny z Twoim hobby” – rozmowa Pawła Sali z Marcinem Majznerem z CupSell.pl
- “Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu
- „Dzień Kobiet w Triadzie” – przykład kampanii, której efekty przerosły oczekiwania
- [#infografika] Czy wiesz jak Polacy kupują w sieci? Wiedza dla e-commerce
- [Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene
- [Case study] Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce – FreshMail dla bdsklep.pl
- [Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl
- [checklista] Jak zrobić newsletter w 10 krokach
- [Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
- [E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?
- [E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!
- [FAQ] Co to jest CTR, czyli najczęściej zadawane pytania o współczynnik kliknięć
- [FAQ] Co to jest współczynnik otwarć, czyli najczęściej zadawane pytania o Open Rate
- [Infografika] Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj
- [Infografika] Ilość kont we FreshMailu
- [infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!
- [Infografika] Z okazji Halloween sprawdź co straszy w email marketingu
- [Kompendium wiedzy] Jak znaleźć darmowe zdjęcia do newslettera, social media, bloga, strony internetowej
- [MEGAPORADNIK] Promocja w internecie – trendy, tricki i porady ekspertów
- [PORADNIK] Email marketing w branży edukacyjnej
- [Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu
- [Raport] Email marketing 2016 to mobile, personalizacja i automatyzacja
- [Raport] Video marketing w polskich firmach
- [Wideo] Koniec Safe Harbour – nie wysyłaj bazy mailingowej do USA!
- [Wywiad] Latająca Szkoła dla Kobiet: Bój się i rób!
- [Wywiad] Safe Harbour – uważaj na systemy, które przetwarzają dane osobowe!
- #Facebookdown, czyli dlaczego własna baza mailowa to skarb
- #FreshMailersi: Wywiad z Anną Gdulą-Karwan
- #FreshMailersi: wywiad z Barbarą Białas
- #FreshMailersi: Wywiad z Ewą, Klaudią i Maciejem (BOK)
- #FreshMailersi: Wywiad z Grzegorzem Gorczycą
- #FreshMailersi: Wywiad z Kamilą Kałużą
- #FreshMailersi: Wywiad z Karoliną Latos
- #FreshMailersi: Wywiad z Piotrem Suszalskim
- #SendGuard: wywiad z prof. dr hab. inż. Grzegorz J. Nalepa
- 10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing
- 10 porad jak przygotować skuteczną landing page
- 10 prostych i efektywnych rodzajów contentu (cz.1)
- 10 sposobów na zbudowanie własnej listy mailingowej w B2B
- 100 miejsc w sieci, gdzie może zainspirować się marketer
- 100 narzędzi dla Content Marketera
- 12 cech dobrego systemu do mass mailingu
- 12 najlepszych źródeł danych marketingowych, statystyk, wykresów i badań
- 12 newsletterów, z których warto czerpać inspirację
- 13 szybkich sposobów na odświeżenie email marketingu
- 15 narzędzi niezbędnych do skutecznego marketingu internetowego
- 16 największych błędów w social media
- 16 wtyczek do Chrome, które ułatwią pracę marketera
- 18 ekspertów, 8 pytań o content marketing – jak tworzyć dobre treści
- 18 growth hacków dla e-commerce
- 18 narzędzi przydatnych podczas tworzenia newslettera
- 19 widoków FreshMaila
- 20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
- 20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków
- 20% zniżki dla Klientów FM, którzy skorzystają z SocialApps!
- 21 growth hacków, które szybko zwiększą Twoją listę mailingową
- 23 najlepsze darmowe narzędzia social media
- 25 nawyków, które na zawsze odmienią Twój email marketing
- 3 błędy, których nie możesz popełnić wysyłając kampanię e-mail marketingową.
- 3 email marketingowe życzenia oraz jak je spełnić
- 3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes
- 3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców
- 3 najlepsze momenty na sprzedaż w ecommerce
- 3 najprostsze sposoby na zbieranie listy mailingowej
- 3 podstawowe błędy email marketingu w B2B i jak je naprawić
- 3 proste sposoby, jak zwiększyć Open Rate kampanii świątecznych
- 3 rodzaje prostych i skutecznych ankiet internetowych
- 3 rzeczy, które monitoring internetu może zrobić dla początkującego biznesu
- 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Dzień Matki
- 33 inspirujące case study do wykorzystania w Twoich działaniach e-marketingowych
- 33+ najlepsze narzędzia dla freelancerów
- 4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…
- 4 rady, jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej
- 5 błędów, które PR-owcy popełniają wysyłając e-maile do dziennikarzy
- 5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja
- 5 inspiracji dla bardziej efektywnego mailingu w B2B
- 5 inspiracji na czerwcowe newslettery i 21 pomysłów
- 5 korzyści z email marketingu dla małego i średniego biznesu
- 5 książek o e-commerce, które warto znać
- 5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila
- 5 pomysłów na newsletter z okazji powrotu do szkoły
- 5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu
- 5 powodów, dla których zaczniesz wykorzystywać landing page w email marketingu
- 5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej
- 5 razy więcej z wiadomości powitalnych? Sprawdzamy, jak to osiągnąć!
- 5 rodzajów wiadomości powitalnych, których potrzebuje ecommerce modowy
- 5 skutecznych pomysłów na świąteczny e-mail marketing
- 5 sposobów na świąteczną komunikację w B2B
- 5 sposobów, jak budować zaangażowanie na firmowych social mediach
- 5 sposobów, jak skierować ruch na landing page
- 5 strategii, aby klient wrócił po Black Friday – gotowe do wykorzystania!
- 5 trendów w e-commerce na 2017
- 5 tricków dla sms marketing na Black Friday + wzory wiadomości
- 5 wskazówek – na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobilną e-sklepu?
- 5 wskazówek jak wykorzystać siłę content marketingu w działaniach SEO
- 5 wskazówek od odbiorcy Twojego mailingu
- 5 wtyczek do WordPressa dla email marketera
- 5 zasad mailingowego savoir vivre
- 5 zasad pisania maili do dziennikarzy
- 6 funkcjonalności, które ma dobra platforma ecommerce
- 6 najczęstszych błędów w email marketingu
- 6 powodów, dla których jeszcze nie zacząłeś email marketingu
- 6 praktycznych rad, by Twój sklep internetowy sprzedawał więcej
- 6 sposobów na wyższy Open Rate mailingu dzięki segmentacji odbiorców
- 6 sposobów, jak wykorzystać licznik czasu w newsletterze
- 6 wskaźników marketingowych, które warto stosować
- 6 zasad wpływu wg Cialdiniego i jak możesz je wykorzystać w email marketingu
- 65 artykułów, które pomogą Ci rozwinąć swój biznes
- 7 najlepszych zagranicznych blogów o e-marketingu
- 7 rzeczy, które musisz przypilnować przed wysyłką newslettera na Black Friday
- 7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera
- 7 sposobów na odbudowę bazy subskrybentów po RODO
- 7 sprytnych sposobów na zarządzanie listą mailingową
- 7 szablonów wiadomości SMS, które dobrze współgrają z e-mail marketingiem
- 7 typów maili transakcyjnych na Black Friday – inspirujące przykłady
- 7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day
- 7 wymagających, ale niezwykle skutecznych rodzajów contentu (cz.2)
- 7 zasad jak powinien działać email marketing w startupie
- 8 przydatnych infografik o email marketingu
- 8 sposobów na skuteczny newsletter B2B
- 8 sprawdzonych sposobów na wykorzystanie autoresponderów! [infografika]
- 8 świetnych funkcji Gmaila, które ułatwią Ci codzienną pracę
- 9 sprawdzonych sposobów na skuteczne kampanie świąteczne
- ABC e-mail marketingu
- ABC email marketingu do pobrania
- Ale jaja, czyli wysyłamy mailing wielkanocny!
- ALT-owe nowości w skrzynkach pocztowych
- Analityka biznesowa z wykorzystaniem modeli uczenia maszynowego krok po kroku
- Analiza odbijanych wiadomości
- Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 1]
- Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 2]
- Apple i Google sugerują użytkownikom, aby zrezygnowali z Twojego newslettera
- Automatyzacja email marketingu – rób to dobrze!
- Autoresponder po autoresponderze, co to takiego?
- Autorespondery – co musisz o nich wiedzieć?
- Autorespondery – jak zyskać czas i klientów w e-mail marketingu
- Badania transakcyjne, czyli jak słuchać głosu klienta
- Badanie satysfakcji klienta – 3 kroki aby zwiększyć jego lojalność
- Bezpłatne szkolenia dla studentów
- Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.
- Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
- Black Friday i Cyber Monday — przyciągnij tematem wiadomości! 53 przykłady
- Budowanie bazy danych do e-mail marketingu
- Budowanie bazy za pomocą wysyłki zewnętrznej
- Budzich, Szafrański, Tkaczyk i inni – 10 inspirujących myśli z podcastu Pawła Sali
- Buzz marketing, czyli case studies pewnej kampanii… mailingowej
- Case study kampanii email marketingowej dla biura podróży TUI
- Case study kampanii email marketingowej dla studia fotograficznego
- Case study kampanii, która zwyciężyła w konkursie Webstarfestival
- ChatGPT – jak skutecznie pisać maile przy użyciu sztucznej inteligencji?
- Chcesz efektów w email marketingu? Stosuj personalizację!
- Checklista – Jak zwiększyć Open Rate
- Co czwarty Polak kupuje online.
- Co email marketing i SEO mogą zdziałać razem
- Co email marketing może zrobić dla Twojego startupu?
- Co jest ważne w content marketingu? Moja rozmowa z Justyną Bakalarską
- Co mówią dane – temat i czas wysyłki kampanii
- Co może zrobić dla Ciebie stopka newslettera
- Co nas czeka w email marketingu w 2015 roku?
- Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017
- Co nowego we FreshMailu – miliard wysłanych maili i nagroda SME Awards 2016
- Co nowego we FreshMailu?
- Co piszczy w świecie SEM i SEO – relacja z semKRK #14
- Co powinieneś wiedzieć o video content w social media
- Co przestaje być modne w email marketingu?
- Co to jest newsletter, mailing, autoresponder i mail transakcyjny?
- Co wysyłać w newsletterze?
- Co zrobić, aby kampania e-mailowa nie została potraktowana jako spam
- Co, jak i kiedy wysyłać, czyli e-mail marketing w praktyce.
- Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał
- Content i email – jak to połączyć w strategii marketingowej?
- Content Marketing – 14 darmowych narzędzi wspierających
- Copywriting w praktyce
- Coraz więcej maili odczytujemy na smartphonach.
- Crowdfunding w Polsce – czyli jak wspierać kreatywnych. Wywiad z Marcinem Galickim z Wspieram.to
- CTR i Średni Open Rate – czy wyniki mailingu są dobre?
- Customer experience – email marketing od podszewki
- Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana
- Czarna strona mailowania, czyli jak nie wpaść w nałóg
- Czego nauczyliśmy się po roku pracy zdalnej? Wywiad z Karoliną Latos
- Czego o email marketingu nauczą Cię reklamy Super Bowl
- Czego o email marketingu nauczą Cię reklamy Super Bowl 2017
- Czego świąteczne reklamy wideo mogą Cię nauczyć
- Czemu przycisk Twitter share wskazuje zero?
- Czemu trafiasz do SPAMu (i tracisz leady)?
- Czy agresywny pop-up atakujący użytkowników zaraz po wejściu na Twoją stronę to najlepszy sposób na budowanie bazy adresów?
- Czy da się sprzedać burgera przy pomocy newslettera?
- Czy e-mail zastąpi tradycyjną prasę w działaniach PR?
- Czy email marketing się opłaca, czyli skuteczność mailingu
- Czy email marketing się opłaca?
- Czy mailing kłóci się z social media?
- Czy na pewno wiesz już wszystko o testach A/B?
- Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?
- Czy to tylko mail potwierdzający?
- Czy Twoja lista potrzebuje wakacji?
- Czy zgodność z prawem zwiększa konwersję? Prawne aspekty email marketingu
- Czym jest drip email marketing?
- Czym jest Scrum?
- Czym są maile transakcyjne? Poznaj 5 przykładów wykorzystania ich w praktyce
- Czym zaskoczy Cię Mail My Day IV
- Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]
- Darmowe wpisy dla Użytkowników FreshMail
- Dlaczego FreshMail, a nie zwykły program pocztowy?
- Dlaczego landing page nie działa? Najczęstsze błędy na stronach docelowych
- Dlaczego maile wpadają do SPAMu?
- Dlaczego musisz wrócić do tych 5 podstaw w email marketingu
- Dlaczego należy testować każdy mailing przed wysyłką
- Dlaczego nasz e-mail marketing może być traktowany jako SPAM?
- Dlaczego nie możesz wysyłać do adresów ogólnodostępnych bądź zakupionych?
- Dlaczego stary dobry email jest skuteczniejszy niż cold call?
- Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje? 10 najczęściej popełnianych błędów
- Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
- Dlaczego warto rejestrować bazy e-mailowe w GIODO
- Dlaczego warto stosować Email Marketing Automation?
- Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
- Dlaczego warto wyjść do ludzi i jak pomoże Ci w tym email?
- Dlaczego wiadomość trafia do zakładki Oferty lub Główne na Gmailu?
- Dlaczego zgoda to nie wszystko?
- Długość tematu wiadomości cz. II
- Długość tematu wiadomości cz.I
- Dobra baza mailingowa – co ją wyróżnia?
- Dobre praktyki e-mail marketingu
- Dobre praktyki IAB Polska
- Dobre praktyki w ecommerce, które zwiększą Twoją sprzedaż
- Dobre rady dla projektantów e-mailingów, czyli wnioski z badania eye trackingowego
- Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku
- Dodawanie kodów trackingowych krok po kroku
- Dołącz do naszego zespołu Accountów!
- Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
- Dowiedz się jak kodować mailingi, aby wyglądały tak jak to wymyśliłeś [raport]
- Duża dawka email marketingu, czyli M@il My Day II
- Dzień Darmowej Dostawy z FreshMailem
- Dzień Matki – inspiracje w 9 przykładach
- Dzień z życia email marketingowca
- E-biznes zamknięty w 856 stronach
- E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
- E-commerce w praktyce – Roadshow
- E-mail i jego początki
- E-mail już z video!
- E-mail marketing – od czego zacząć? 17 artykułów na start
- E-mail Marketing a E-mail API – którą usługę wybrać?
- E-mail marketing i media społecznościowe: 3 główne zasady
- E-mail marketing LOL
- E-mail marketing MIXX w rękach FreshMail
- E-mail marketing najbardziej popularny
- E-mail marketing od kuchni – przepis nr. 1 – Chrupiąca Walentynka
- E-mail marketing w 2010 roku – co nowego?
- E-mail marketing w czasach kryzysu
- E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych
- E-mail marketing w e-commerce
- E-mail marketing w liczbach 2011 – infografika
- E-mail marketing w Raporcie IAB Polska
- E-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałych
- E-mail marketing: 5 sposobów na budowanie relacji z odbiorcami
- E-mail powitalny – jak robić dobre pierwsze wrażenie
- E-mail w branży turystycznej? Sprawdź, co słać
- E-marketing – nowe media, nowe możliwości
- Edytor stylów i 3 szablony świątecznych mailingów – dostępne we FreshMail Designerze
- Edytor szablonów i nowe możliwości raportowania we FreshMailu
- Efektywna promocja firmy w internecie
- Ekipa FreshMaila wyruszyła w Polskę – konferencje, targi, spotkania
- Ekomersy 2014 – rozpoczynamy wyścig po wygraną!
- Ekspert od e-mail marketingu w turystyce
- Elektroniczne faktury
- Email bombing. Jak zabezpieczyć swój formularz przed botami?
- Email marketing coraz ważniejszy w mediaplanach
- Email marketing dla b2b – jak go stosować?
- Email marketing dla blogerów cz. 3 – Monetyzacja listy
- Email marketing dla blogerów cz.1 – Zbuduj swoją listę
- Email marketing dla blogerów cz.2 – Komunikacja i zarządzanie listą
- Email marketing dla NGO
- Email marketing dla sektora ecommerce, czyli jak sprzedawać jeszcze skuteczniej
- Email marketing dla sklepu internetowego
- Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!
- Email marketing growth hacks – część 1
- Email marketing na urządzeniach mobilnych – jak tworzyć wiadomości na smartfony?
- Email marketing ostoją autonomii?
- Email marketing vs. social media
- Email marketing w branży fitness
- Email marketing w e-commerce – 3 sposoby na budowę bazy odbiorców
- Email marketing w e-commerce – webinarium Sky Shop + FreshMail
- Email marketing w liczbach 2012 [infografika]
- Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce
- Email marketing w promocji eventów – o czym pamiętać
- Email marketing w sklepie internetowym?
- Email marketing… a na co to komu?
- Email marketingowa check-lista!
- Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
- Email wciąż najpopularniejszą aktywnością online
- Eskadra uczy copywritingu, FreshMail patronuje
- Essentis i FreshMail nawiązują współpracę
- Event marketing coraz popularniejszy
- Eyetracking, czyli mailing jak się patrzy
- Facebook i wyższa konwersja z maili – darmowe sposoby
- Facebook Local czy Aplikacja Eventowa – co jest lepsze dla Twojego wydarzenia?
- Finanse dla Niefinansistów z FreshMailem
- Fonty w email marketingu
- Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu
- Forum Marketingu Zintegrowanego już za nami!
- FreshMail 6.0 już dostępny!
- FreshMail bada, jak sprawdzają pocztę Twoi odbiorcy
- FreshMail Designer – nowa jakość tworzenia mailingów i newsletterów
- FreshMail edukuje
- FreshMail edukuje i pomaga
- FreshMail ewangelizuje
- FreshMail gościem konferencji „Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG”
- FreshMail i #beciaki – dołącz do akcji
- FreshMail i edukacja
- FreshMail Inspektor – optymalizacja mailingów
- FreshMail łączy siły z MailerLite, aby zaoferować polskim klientom najlepsze narzędzie do e-mail marketingu
- FreshMail ma już 5 lat!
- FreshMail na Bossie
- FreshMail na Festiwalu Przedsiębiorczości Boss
- FreshMail na Forum IAB!
- FreshMail na IAB ShowCase
- FreshMail na Interactive Day
- FreshMail na Interactive Marketing Meeting
- FreshMail na Internet Poland Conference and Expo
- FreshMail na InternetBecie 2010
- FreshMail na KielceCOM #4
- FreshMail na łonie natury ;-)
- Freshmail na polowaniu
- FreshMail na Roadshow
- FreshMail na spotkaniu z GIODO
- FreshMail na szczycie
- FreshMail na Targach eHandlu
- FreshMail nominowany do nagrody Golden Arrow
- FreshMail Optimizer i kilka nowych bajerów, czyli FreshMail v 4.1 już jest !
- FreshMail partnerem InternetBeta 2011
- FreshMail patronem Polskiego Kongresu Gospodarczego
- FreshMail patronuje
- FreshMail patronuje
- FreshMail patronuje Cyberbadaniom
- FreshMail patronuje IAB Creative Showcase!
- FreshMail patronuje Międzynarodowej Konferencji SEO
- FreshMail patronuje warsztatom:
Usługi elektroniczne – uchwalone nowelizacje i nadchodzące zmiany w prawie polskim i UE - FreshMail po raz kolejny został podwójnie nominowany do nagrody Golden Arrow
- FreshMail podwójnie nominowany w konkursie Webstarfestival
- FreshMail poleca warsztaty:
“Jak efektywnie zarządzać Obszarem Compliance w Instytucji?” - FreshMail prelegentem na III Forum Marketingu Zintegrowanego
- FreshMail prelegentem na Interactive Marketing Meeting
- FreshMail prelegentem na Interactive Marketing Meeting 2012
- FreshMail prezentuje
- FreshMail prezentuje raport: „CSS w e-mail marketingu”
- FreshMail się bawi
- FreshMail stawia wszystkim darmowy dostęp
- FreshMail stawia wszystkim darmowy dostęp
- FreshMail synchronizuje się z Magento
- FreshMail szkoli
- FreshMail szkoli jak stworzyć mailing, który otworzy każdy klient!
- Freshmail szkoli na Search Marketing Week
- FreshMail szkoli!
- FreshMail szkoli! Przyjdź na Poranki z email marketingiem
- FreshMail w Fortecy
- FreshMail w górach
- FreshMail w Marketerze+
- FreshMail w Marketingu w Praktyce
- FreshMail w październiku
- FreshMail w prasie branżowej
- FreshMail w prasie branżowej
- FreshMail w prasie branżowej
- FreshMail w Raporcie Strategicznym IAB Polska Internet 2011
- FreshMail wspiera
- FreshMail wspiera przedsiębiorczość
- FreshMail wykłada na Koźmińskiego
- FreshMail wysyła coraz więcej i więcej
- FreshMail zaprasza na konferencje “Jak zgodnie z prawem wykorzystywać treści w Internecie?” oraz “Efektywny Marketing Dziecięcy”
- FreshMail zdobył 2 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow!
- FreshMail zintegrował się z Gravity Reco
- FreshMail zintegrował się z systemem rekomendacji Quartic
- FreshMail został partnerem drugiego Dnia Darmowej Dostawy!
- Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 1)
- Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 2)
- Gdzie byliśmy i gdzie będziemy
- GemiusTraffic i FreshMail
- Generuj treść tekstową z HTML
- Geotargetowanie – nowe funkcje
- Geotargetowanie we FreshMailu
- GIFy w świątecznym newsletterze, czyli moc ruchomych obrazków
- GIODO nakłada grzywny, nawet do 50 tys. złotych!
- GIODO w e-mail marketingu, czyli o ustawach i dyrektywach.
- GIODO w ogniu pytań
- Gmail wprowadza samodestrukcyjne maile
- Gmail wyświetla obrazki bez konieczności ich pobierania!
- Gmail zaprezentuje mailingi jako galerię zdjęć
- Gmail zwiększa udziały w rynku
- Gołębie FreshMaila 2021
- Google Analytics i FreshMail
- Google i Yahoo wprowadzają nowe standardy uwierzytelniania poczty e-mail. Jak się przygotować?
- Google udoskonala Gmaila
- Gorąca relacja z konferenecji Marketing Maraton
- Guerrilla marketing – bądź na językach!
- GymManager + FreshMail – integracja dla branży fitness
- Header – jak (dobrze) zadbać o głowę mailingu?
- III edycja Akademii świeżego e-mail marketingu już w lutym
- Inspirujące kampanie na Black Friday
- Inspirujące kampanie na dzień kobiet
- Inspirujące mailingi na lato
- Inspirujące newslettery (część 1)
- Inspirujące newslettery (część 2)
- Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017
- Integracja Facebook Lead Ads i FreshMaila od FastTony
- Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
- Internet Beta 2012
- InternetBeta 2011
- InternetBeta, krótka relacja
- Jak “ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu
- Jak budować efektywną bazę adresową
- Jak budować i segmentować bazę mailingową w ecommerce obuwniczym?
- Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków
- Jak budować zaangażowanie, czyli o Real Time Marketingu
- Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem
- Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu
- Jak dodać symbole do tematu wiadomości email?
- Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady
- Jak dopasować email marketing do swojej branży
- Jak działa FreshMail Optimizer?
- Jak efektywnie wykorzystać social media do obsługi klienta?
- Jak ekspresowo ponowić wysyłkę do tych, co nie otworzyli?
- Jak FreshMailowy ficzer może stać się bugiem. Studium własnego przypadku.
- Jak Instagram ulepszy Twój email marketing? (darmowe inspiracje)
- Jak interpretować wskaźniki w email marketingu i podnieść skuteczność
- Jak kodować mailingi, czyli najnowszy Raport CSS!
- Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.
- Jak konstruować mailingi i newslettery czyli eyetracking w email marketingu
- Jak korzystasz z poczty elektronicznej?
- Jak kształtuje się przyszłość maila w liczbach
- Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI
- Jak łatwo i efektywnie pozyskiwać adresy e-mail
- Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?
- Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka
- Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?
- Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate
- Jak nie przepalać budżetów reklamowych? Optymalizuj Lead Response Time
- Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu
- Jak obniżyć koszt reklam PPC?
- Jak odbiorca widzi błędy w Twojej kampanii
- Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM
- Jak overlay exit popup zwiększy konwersję Twoich celów
- Jak pisać skuteczne copy?
- Jak pisać skuteczne emaile, czyli o celach, odbiorcach i strategiach.
- Jak pisać skuteczne emaile, czyli trochę więcej o formie
- Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady
- Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać
- Jak pociąć obrazki i grafiki w mailingu?
- Jak pokonać blokadę wyświetlania obrazków w programach pocztowych
- Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?
- Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
- Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu
- Jak poprawić konwersję na twojej stronie? Zobacz 5 pomysłów
- Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów
- Jak poprawić zaangażowanie wykorzystując lojalność odbiorców?
- Jak pozyskiwać (i utrzymywać) klientów w e-commerce
- Jak pozyskiwać zapisy do newslettera w Google Ads?
- Jak pracować kreatywnie i skutecznie z domu
- Jak przenieść sprzedaż do sieci? Kilka pomysłów jak zacząć sprzedawać produkty online
- Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?
- Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday
- Jak przygotować dobry webinar?
- Jak przygotować kampanię mailową, żeby nie wylądować w SPAMie?
- Jak przygotować się do Black Friday? 5 porad
- Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?
- Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
- Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu?
- Jak przygotować się na wzmożony ruch w e-commerce?
- Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce
- Jak się przygotować do Dnia Darmowej Dostawy?
- Jak się wyróżnić? Świąteczni FreshMailersi!
- Jak skutecznie rekrutować za pomocą email marketingu?
- Jak stosować drip marketing i lead nurturing, żeby zwiększyć sprzedaż?
- Jak stosować marketing w restauracji, by pozyskać klientów [Case Study]
- Jak stworzyć dobre hasło reklamowe?
- Jak stworzyć kurs emailowy z autoresponderami FreshMail?
- Jak stworzyć mailing, który otworzy każdy Klient?
- Jak stworzyć prosty system rekomendacji produktu za pomocą tagów
- Jak stworzyć responsywny mailing? [infografika]
- Jak stworzyć skuteczny mailing dla działań content marketingowych?
- Jak stworzyć Walentynkę, którą pokochają Twoi odbiorcy – kilka rad dla e-mail marketerów
- Jak to robić przez newsletter?
- Jak to się robi za wielką wodą – kilka słów na temat “E-mail Evolution Conference 2010”
- Jak tworzyć skuteczne kreacje newslettera?
- Jak ulepszyć swój newsletter? 12 przydatnych wskazówek
- Jak uspołecznić swój newsletter?
- Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?
- Jak usprawnić pracę BOKu?
- Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu
- Jak wybrać platformę ecommerce, która pomoże Ci odnieść sukces?
- Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?
- Jak wykorzystać Big Data w ecommerce
- Jak wykorzystać blokowanie obrazków do tworzenia kreacji?
- Jak wykorzystać Facebooka do budowania listy odbiorców? [AKTUALIZACJA]
- Jak wykorzystać psychologię dla zwiększenia sprzedaży w e-commerce
- Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce
- Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?
- Jak zabrać się za zbieranie bazy odbiorców?
- Jak zachować higienę bazy odbiorców i zwiększyć skuteczność swoich kampanii
- Jak zacząć sprzedawać w Internecie? Własny sklep w kilka dni!
- Jak założyć bloga?
- Jak założyć darmowy sklep internetowy i zacząć jego promocję?
- Jak założyć sklep internetowy?
- Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki
- Jak zatrzymać wypisy z bazy?
- Jak zbierać adresy email?
- Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?
- Jak zbudować silną markę osobistą dzięki webinarom? Poznaj opinie ekspertów!
- Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?
- Jak złapać dobry kontakt z klientem? Poznaj rady 4 ekspertów
- Jak zmiany w poczcie Gmail, o2, Interia wpływają na skuteczność mailingów
- Jak zmieniło się nasze podejście do komunikacji email?
- Jak zostać ekspertem od email marketingu?
- Jak zrobić mailing, który sprzedaje?
- Jak zrobić newsletter lub dobry mailing?
- Jak zwiększać lojalność odbiorców kampanii mailingowych?
- Jaka jest idealna stopka mailingu lub newslettera?
- Jaka jest optymalna szerokość emaila
- Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?
- Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
- Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką
- Jakim rodzajem email marketera jesteś?
- Jesień przyniesie wiele FreshMailowych nowości. Już teraz uchylamy rąbka tajemnicy.
- Jesienne kampanie email marketingowe – podajemy 16 świąt do wykorzystania!
- Jesienne newslettery – pomysły na kreacje 2022
- Jeśli e-biznes, to tylko w Krakowie
- Już 21 września odbędzie się Tedx Kraków 2012
- Już jest nowa – bogatsza wersja FreshMaila –
FreshMail v 4.2 - Już jutro TravelCamp zawita znów do Krakowa!
- Już po raz kolejny spotkaliśmy się z marketerami podczas Poranków! [infografika]
- Już w przyszłym tygodniu Search Marketing Week!
- Już za tydzień IV Forum Marketingu Zintegrowanego!
- Kalendarz Marketera na 2018 rok
- Kalendarz marketera na 2019 rok
- Kalendarz Marketera na 2021 rok
- Kampania FreshMail nominowana do nagrody Mixx Awards
- Kampania SMS we FreshMailu
- Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
- Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej
- Kary za spam
- Kiedy to minęło? Czyli podsumowanie 2017 roku we FreshMailu
- KielceCom e-commerce już w środę
- Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…
- Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu
- Kilka słów o usability newsletterów
- Kilka trików dla marketerów planujących kampanie na Dzień Kobiet
- Kim jest Twój klient? Analityka w procesie sprzedaży
- Klienci mają dobrą opinię o FreshMailu!
- Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!
- Kobieta i mężczyzna na zakupach w sieci
- Kolejna edycja Poranków z email marketingiem
- Kolejna odsłona raportu IAB AdEx
- Kolejne nowe funkcjonalności w zarządzaniu subskrybentami
- Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe
- Konferencja TED – 10 inspirujących prezentacji dla przedsiębiorców
- Kongres: Skuteczna Realizacja Sprzedaży z FreshMailem
- Koniec wakacji, trzeba się uczyć.
- Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego rozpoczęty
- Konsument Digitalny a wirtualna rzeczywistość! [Raport]
- Konta dostępowe – sposób na łatwiejszą współpracę
- Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków
- Król spamu aresztowany!
- Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków
- Krótkie podsumowanie III Forum Marketingu Zintegrowanego
- Krótkie podsumowanie konferencji InternetBeta 2010
- Kryzys w influencer marketingu – jak sobie z nim radzić?
- Książka “Świeże podejście do e-mail marketingu”
- Książka Marketing za przyzwoleniem – dlaczego warto przeczytać?
- Kto jest liderem w Twojej branży? Raport SEO 2016 Ci to powie!
- Kto ma wiedzę, ten ma władzę
- Kultura firmy wg Wojtka Ptaka, CTO FreshMaila
- Kwiatek od Pana Cytrynki
- Lato 2020 – jak promować swój biznes turystyczny?
- Lead magnet, który przyciąga? Poznaj te 5 sposobów!
- Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
- Lejek w content marketingu – jak go stworzyć, by zdobyć klienta
- Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics
- Lepsze wyniki z mailingu? Te dwie dane Ci pomogą
- Lista mailingowa – jak odzyskać nieaktywnych odbiorców?
- Lojalność klienta jako czynnik uboczny e-mail marketingu
- Losuj e-maile!
- Loyality Business Overview 2012
- Łódź Jungle Web 2012
- M@il my Day – konferencja email marketingowa
- M@il your Day?
- Mail My Day 3 – miejsce pasjonatów email marketingu
- Maile tekstowe, które dobrze się czyta – 7 przykładów ku pokrzepieniu piór
- Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?
- Maile transakcyjne od podstaw – na co zwrócić uwagę, kiedy zaczynasz?
- Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!
- Mailing reklamowy 2014 – mocne i słabe strony!
- MailMyDay 4 – relacja na gorąco
- Mapa kliknięć w linki
- Marketerzy zwiększają budżety na e-mail marketing
- Marketing dla urzędów i samorządów
- Marketing mobilny – czy warto?
- Marketing nowej firmy – jak go robić, gdy dopiero zaczynasz
- Marketing online w kulturze
- Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy
- Marketing relacji – co to jest i jak go stosować?
- Marketing SMS – jak zacząć i co wysyłać? Przykłady i inspiracje
- Marketing trendy 2017! Must have w digital od 20 ekspertów #FreshMailWie
- Marketing treści to must have 2016 roku + przykłady content marketingu FreshMaila
- Marketing w branży nieruchomości – jakie narzędzia wybrać?
- Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
- Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek
- Marketing w praktyce z email marketingiem
- Marketingowe Trendy i Antytrendy na 2018 rok [INFOGRAFIKA]
- Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]
- Masz dużą bazę mailingową? Dowiedz się, jak zmigrować do nowego systemu
- McGyverzy internetu, czyli o Growth Hackingu
- Microcontent – najskuteczniejsza metoda zarządzania social media za darmo
- Mikromomenty a SEO
- Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
- Miłość w e-mailach — gotowe pomysły na kampanię walentynkową
- Minął kolejny, bardzo efektywny rok – czas na małe podsumowanie :-)
- Mityczny email marketing, czyli 5 legend o wysyłaniu kampanii
- Moja wojna z Outlookiem…
- Na co zwrócić uwagę wybierając zewnętrzną bazę mailingową?
- Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi [infografika]
- Nadawca z Gmail? Twój email nie wpadnie do inboxa
- Nadchodzą zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Nadchodzące trendy w email marketingu (film)
- Nadchodzi jeszcze lepszy FreshMail Designer!
- Najciekawsze kampanie digital marketingowe 2016 roku
- Najlepsze książki o e-marketingu, które musisz przeczytać
- Najlepsze oprogramowania sklepu internetowego
- Najlepsze polskie marketingowe blogi
- Najlepsze pomysły na wakacyjne newslettery
- Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
- Najlepsze praktyki w email marketingu [infografika]
- Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika kliknięć (CTR)
- Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika otwarć
- Najnowsza publikacja w dziedzinie marketingu internetowego już dostępna – za darmo!
- Najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie [INFOGRAFIKA]
- Najświeższa pozycja o e-mail marketingu już w sprzedaży
- Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz
- Najważniejsze wskaźniki w email marketingu – część 1
- Najważniejsze wskaźniki w email marketingu – część 2
- Narratologia Pawła Tkaczyka – kilka wniosków po przeczytaniu
- Newsletter firmowy dla Generacji Z – pamiętaj o tych 3 zasadach
- Newsletter na blogu – 5 dowodów na to, że działa
- Newsletter na smartfonie – dobre i złe przykłady
- Newsletter na Walentynki – zrób to inaczej!
- Newsletter z zamkniętego świata
- Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
- Nie tylko newsletter – 3 rodzaje wiadomości, które warto wysyłać odbiorcom
- Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!
- NIE WYSYŁAJ CZĘŚCIEJ NIŻ, czyli przydatna funkcjonalność w nowej odsłonie
- Nominacja do Laurów Magellana dla Pawła Sali
- Nowa funkcjonalność FreshMail Designera już dostępna!
- Nowa książka o e-marketingu już wkrótce!
- Nowa odsłona FreshMaila! Sprawdź co się zmieniło
- Nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera istotne z perspektywy marek
- Nowe funkcjonalności i usprawnienia we FreshMailu
- Nowe funkcjonalności systemu FreshMail
- Nowe funkcjonalności w zarządzaniu subskrybentami
- Nowe funkcjonalności we FreshMailu. Część I – tagowanie linków [AKTUALIZACJA]
- Nowe możliwości edytora szablonów FreshMail Designer – już niebawem!
- Nowe możliwości modułu Google Analytics
- Nowe social media w mailingu
- Nowe szablony we FreshMailu!
- Nowe testy antyspamowe
- Nowe wtyczki do WordPressa
- NOWOŚĆ w systemie FreshMail – rozbudowany raport Klientów pocztowych i systemów operacyjnych
- NOWOŚĆ w systemie FreshMail – personalizacja nadawcy
- Nowości we FreshMailu – podgląd maila w programach mobilnych
- Nowy / stary system komunikacji Facebooka
- Nowy autoresponder “po kliknięciu” – sprawdź koniecznie!
- Nowy FreshMail
- Nowy FreshMail Designer!
- Nowy, lepszy FreshMail w wersji 4.3
- O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak
- O influencer marketingu i nie tylko – rozmowa Pawła Sali z Maćkiem Budzichem
- O rozstaniach i powrotach w Marketingu w Praktyce
- O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim
- Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing
- Oblewanie zakończone :)
- Oblicz ile kosztuje Cię spam
- Obowiązek ustawienia zabezpieczeń DKIM i DMARC we FreshMailu
- Obowiązkowa lektura dla każdego eMarketera
- Odpowiedzi na pytania w sprawie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych
- Oficjalne stanowisko w sprawie incydentu bezpieczeństwa z dnia 24 lutego 2020
- Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską
- Okres świąteczny dla małych firm – 20 pomysłów, by nie przyćmili Cię giganci
- Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?
- Onet zdradza swój przepis na newslettery
- Open rate oswojony, czyli (prawie) wszystko o wskaźnikach otwarć kampanii mailingowych
- Optymalizacja ecommerce w mobile
- Optymalizujemy system!
- Ostatnie w tym roku Kielce COM #4
- Ostatnie wolne miejsca na dofinansowanych szkoleniach!
- Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych z Marketingu Internetowego na AGH.
- Patronat FreshMaila nad Youth in Leadership
- Permission marketing – zrób to dobrze!
- Personal branding – czyli jak inwestować w siebie
- Personalizacja i segmentacja – osiągnij efekt synergii
- Płeć a targetowanie
- Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]
- Po co email marketing na blogu i jak zacząć go robić
- Po co podpinać kartę? 5 najważniejszych korzyści
- Poczta o2.pl blokuje obrazki a FreshMail ujawnia plany
- Podcastowa odskocznia
- Podstawowe elementy newslettera – jak je umiejętnie wykorzystać?
- Podstawy analityki internetowej dla e-commerce
- Podsumowaliśmy 2014 rok! [infografika]
- Podsumowanie drugiej edycji Poranków z email marketingiem
- Podsumowanie III edycji Akademii Świeżego E-mail Marketingu
- Podsumowanie listopada z FreshMailem
- Podsumowanie roku 2011 we FreshMailu
- Podsumowanie roku 2013 [infografika]
- Podsumowanie roku 2016 we FreshMailu
- Podwójna nominacja dla FreshMaila w Golden Arrow
- Pokoloruj swój mailing czyli o znaczeniu kolorów w newsletterach.
- Polecamy szkolenia z Marketingu w Sieci dofinansowane z UE
- Polskie blogi marketingowe warte odwiedzania
- Polujemy na kolejnego New Business Managera
Zatrudniamy tylko najlepszych, myślisz że się nadajesz? - Polujemy na New Business Managera
- Ponad 80 proc. wszystkich emaili to spam
- Poranek z e-mail marketingiem. Zapisz się już dziś!
- Poranek z email marketingiem – edycja trzecia – zapisz się już dziś!
- Poranek z email marketingiem – podsumowanie
- Poranek z email marketingiem rusza w Polskę
- Poranki z email marketingiem – gorąca relacja
- Poranki z Email Marketingiem wracają w październiku ze świeżą dawką wiedzy
- Poranki z email marketingiem wracają we wrześniu z nowymi tematami!
- Poszukujemy Stażysty do działu PR & Marketing
- Powiększony Screen Test
- Poznaj FreshForm – offline’ową rewolucję FreshMaila
- Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
- Pozycjonowanie lokalne, czyli jak zdobywać widoczność w wynikach wyszukiwania
- Procedura opt-down, co to takiego?
- Profesjonalnie i w Chmurze z FreshMailem
- Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć
- Przeczytaj, jeżeli planujesz loterię promocyjną
- Przefiltruj swoją listę
- Przerażająco dobre newslettery – pomysły na kreacje Halloween
- Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
- Przykłady konkursów – czyli o tym, jak marki angażują fanów
- Przykłady świątecznych kampanii email marketingowych
- Psyche hack – 20 tricków psychologicznych w e-mail marketingu
- Psychologia w email marketingu – wykorzystaj błędy poznawcze odbiorców
- Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?
- Rabaty i kupony w email marketingu
- Raport – zastosowanie CSS w e-mail marketingu
- Raport badania agencji M&MP 2012
- Raport Email marketing w liczbach 2018
- Raport klientów pocztowych
- Raport SEO 2018 – liderzy branż w wynikach wyszukiwania Google
- Raport Strategiczny IAB Polska INTERNET 2009
- Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat – już dostępny!
- Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011
- Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012
- Raport: Email marketing w liczbach
- Raportowanie w systemach e-mail marketingowych
- Raporty Social Media
- Re:Fresh – czyli co robi dział IT, gdy ich nie ma w biurze…
- Real Time Marketing w email marketingu [Przykłady]
- Rebranding we FreshMailu
- Recenzja książki “Biblia Copywritingu”
- Recepta na skuteczny temat wiadomości
- Recykling contentu – 3 praktyczne wskazówki
- Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku
- Relacja Mail My Day 5
- Relacja z II edycji Akademii Świeżego E-mail Marketingu
- Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów
- Responsywne szablony we FreshMailu! Co musisz o nich wiedzieć?
- Responsywność a email marketing
- RFM jeszcze nigdy nie był prostszy! Nowa wtyczka do Magento.
- Rób to co leży w Twoim DNA, czyli historia marki Urban Legend – rozmowa Pawła Sali i Magdy Urban
- RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]
- RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
- RODO to “nowa księgowość” – wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
- RODO zaczyna obowiązywać
- Rose Quartz i Serenity – kolory 2016 roku od PANTONE
- Rośnie ilość spamu, wzrasta więc zagrożenie, że Twoja kampania zostanie z nim pomylona.
- Rośnie liczba Klientów FreshMaila
- Rozbudowane raporty po wykonaniu testów A/B
- Rozbudowane testy antyspamowe
- Rozbudowane testy antyspamowe
- Rozbudowany moduł antyspamowy
- Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić
- Rozmowa z przyjacielem, czyli budowa relacji w newsletterze
- Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn – czyli wnioski po wystąpieniu Pawła Tkaczyka na Mail My Day
- Rozwijamy dział “Porady”
- Rusza II edycja szkoleń z Marketingu Interaktywnego
- Rusza kolejna edycja Akademii Świeżego E-mail Marketingu dla marketerów!
- Rząd chce cenzurować sieć?
- Rząd spróbuje ograniczyć spam
- Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić
- Ścieżki autoresponderów, które rozwiną Twój biznes
- Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?
- Segmentacja – 5 pomysłów na jej zastosowanie
- Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?
- Segmentacja i personalizacja na Dzień Chłopaka – jakie popełniasz błędy?
- Segmentacja, marketerze! Case study analizy RFM w Perhapsme.com
- Seminarium z efektywnego e-mail marketingu pod sztandarem FreshMaila
- Siła rekomendacji – jak pozyskać opinie, które napędzają sprzedaż?
- Sitechecker – na bieżąco z Google
- Sklep internetowy a GIODO – rejestracja bazy danych
- Skrzynka mailowa na o2? Nie dziękuję
- Skuteczna reklama i marketing internetowy – kompletne vademecum dla firm
- Skuteczne CTA – 13 inspirujących przykładów
- Skuteczne wykorzystanie internetu w branży farmaceutycznej i medycznej
- Skuteczny e-mail marketing od podstaw dla kadry zarządzającej
- Skuteczny email marketing, czyli jak zwiększyć ROI
- Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!
- Skuteczny newsletter dzięki user experience
- Skuteczny temat mailingu – 6 najlepszych praktyk
- Ślij miłość: 43 walentynkowe tematy wiadomości e-mail+ przykłady znanych marek
- Słaba kondycja polskich newsletterów
- Słowa, których powinieneś unikać w email marketingu
- Słownik e-mail marketingu
- Słowny niezbędnik w email marketingowej branży
- SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału
- Social media i email marketing – rób to lepiej
- Social media marketing – pomoże Ci email [webinarium FreshMaila]
- Social media, czyli efekt buzz
- Software Freedom Day 2011 – my tam będziemy!
- Spada odsetek spamu w ruchu pocztowym, rośnie liczba ataków na portale społecznościowe
- Spam silny jak nigdy
- Spam trap – co to za pułapka i jak nie dać się złapać?
- SPAM z dalekiej przyszłości
- Spamerzy nie śpią
- Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w mailingu – 3 przykłady marek
- Sposoby na konwersję z email marketingu
- Spotkacie nas na Interactive Day
- Spotkaj się z nami na III Targach eHandlu we Wrocławiu
- Spotkaj się z nami na Targach eHandlu
- Spotkanie praktyków e-marketingu z branżą turystyczną.
- Spotkanie z Wojciechem Tomaszewskim [prezentacja]
- Sprawdź do czego przyda Ci się email marketing! [infografika]
- Sprawdź kto jest Twoim lojalnym odbiorcą
- Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii
- Stare, dobre zasady
- StartAP – Akademia Przedsiębiorczości
- Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić
- Strasznie klikalne wiadomości e-mail w Halloween – 42 przykłady tematów newslettera
- Strategia email marketingowa w e-commerce
- Strategiczne podejście w email marketingu (+ konkretny opis przykładu)
- Stwórz kampanię e-mail przy pomocy AI – od pomysłu po treść!
- Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]
- Stwórz szablon newslettera używając HTML
- Subskrybenci nie czytają Twoich maili? Poznaj 4 sposoby, jak ich zaktywizować.
- Sukces FreshMail w konkursie Golden Arrow 2010
- Sukces w e-commerce – poznaj wskazówki praktyków z branży
- Świąteczna kampania marketingowa, która sprawia, że czujesz ducha świąt [KONKURS]
- Świąteczne inspiracje – szablony mailingu idealne pod choinkę
- Świąteczne pomysły na newslettery – last minute
- Świąteczne tematy wiadomości – 33 przykłady
- Świąteczny prezent dla każdego marketera! (infografika)
- Świeża strona i nowe możliwości
- Świeże podsumowanie roku
- Świeże życzenia na Nowy Rok :-)
- Szkolenie z copywritingu – specjalna oferta dla Klientów FreshMaila
- Sztuka omijania konkurentów
- Szukajcie artykułu Pawła Sali w styczniowym “Marketingu w Praktyce”
- Szybsza budowa listy mailingowej? Wystarczy tablet i aplikacja FreshForm!
- Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza
- Tematem sierpniowego numeru marketingu w praktyce jest e-mail marketing!
- Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
- Testy A/B, czyli jaki temat jest lepszy
- To już jest koniec …
- To już jest koniec.
- Top 10 reklam z Super Bowl 2020
- Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie
- Transformacja w kierunku Agile – jak to u nas było… [Wywiad]
- TravelCamp – już 20 stycznia w Krakowie!
- Trendy 2023 — +5 wypowiedzi!
- Trendy 2023 — 21 wypowiedzi ekspertów
- Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
- Trendy w email marketingu w 2016 roku – 10 najważniejszych
- Trzecia edycja M@il My Day!
- Trzecia edycja Poranków z email marketingiem już za nami! [infografika]
- Trzy powody, dla których Klienci powieszą Twojego maila na ścianie
- Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu
- Twórz grafiki na Black Friday jak profesjonalista
- Tworzenie kodów kreskowych
- Unikalne hasła i weryfikacja dwuetapowa (2FA) – wprowadź je natychmiast!
- Uwaga na zainfekowane newslettery
- Użyj GIFów, aby opowiedzieć historię
- Video email marketing – ruchomy obraz sprawdza się i w mailu!
- Video w e-mailu – reaktywacja
- Video w e-mailu – reaktywacja
- Virtual i Augmented Reality – różnice, podobieństwa, zastosowanie dla e-commerce
- W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day
- W jakim kierunku zmierza e-mail marketing i co nas zaskoczy w 2011 roku?
- W opinii Klientów: FreshMail bezwględnie najlepszy!
- Walentynkowy email marketing [konkurs]
- Walentynkowy mailing w 3 prostych krokach [przykłady]
- Warszawskie Spotkania Teatralne pod patronatem FreshMaila
- Ważna zmiana w API
- WAŻNE – edycja poziomu zabezpieczeń konta we FreshMailu
- Ważne daty w e-commerce (styczeń-sierpień)
- Ważne daty w e-commerce (wrzesień-grudzień)
- Web push – kolejny krok w stronę cross-channel
- Webinary – nie tylko szkolenia online
- Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować
- Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie
- Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?
- Webstar Creative 2011 dla FreshMaila
- Wejdź do gry eHandlopoly na Targach eHandlu
- Wiadomość powitalna
- Wiadomość w SPAM-ie? Sprawdź domenę nadawcy i odbiorcy!
- Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in
- Wideo mail – sposób na angażujący newsletter
- Więcej niż Employer Branding – rekrutuj skutecznie wykorzystując email marketing
- Więcej targetowania w FreshMailu
- Wielkanocne propozycje e-mail marketingu
- Wigilia :)
- Własna baza mailingowa? Zbuduj ją na 5 sposobów
- Własny sklep internetowy – jak zacząć? Poradnik dla e-commerce
- Wprowadzamy dynamiczne treści w szablonach
- Wprowadzamy geolokalizację otwarć
- Wrażenia z CeBIT -u
- Wspieraj i uświadamiaj – edukacja i e-mail marketing
- Wszystko w jednym
- Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili
- Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!
- Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
- Wyciągnij więcej z newslettera wykorzystując Facebook Ads
- Wypróbuj te sposoby, jeśli chcesz zwiększyć ruch na blogu
- Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!
- Wysyłaj efektywniej – testy mailingów we FreshMailu
- Wysyłanie niezamówionych informacji handlowych, czyli zmiany po 25 grudnia 2014
- Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
- Wywiad z prelegentami Mail My Day – Artur Jabłoński, Łukasz Chwiszczuk, Grzegorz Nowak
- Wzrost bazy o 923% – zobacz, jak dokonaliśmy tego dla Winiary | Case study
- Za co internauta sprzeda Ci swój adres email
- Za co marketer polubi Gmaila?
- Zaangażowanie to najlepsze narzędzie do walki ze SPAMEM
- Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?
- Zainspiruj się na święta
- Zakończyliśmy I etap optymalizacji systemu
- Zakończyły się Targi Turystyczne ITM Warsaw
- Zanim pobierzesz obrazki…
- Zapis do newslettera w świecie postRODOwym
- Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?
- Zapis na newsletter przez popup – czy warto go stosować?
- Zapis na newsletter, który działa – Twoja checklista
- Zapoznaj się z nowym cennikiem FreshMaila
- Zapraszamy na pierwszą edycję E-biznes Festiwal
- Zapraszamy na szkolenia
- Zapraszamy na tydzień szkoleń z marketingu internetowego
- Zapraszamy na wirtualny spacer po FreshMailu!
- Zdobywasz adres mailowy i… co dalej?
- Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]
- Zintegruj ulubione aplikacje z FreshMailem poprzez Zapier
- Zmiany w Gmail Inbox pomogą Ci zwiększyć Open Rate wiadomości
- Zmiany, zmiany… Zapowiadamy nowy wygląd FreshMaila!
- Znaczenie koloru w mailingu
- Zobacz jeszcze więcej!
- Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
- Zrewolucjonizuj swój email marketing autoresponderem “po otwarciu”
- Zrewolucjonizuj swój email marketing wysyłką cykliczną.