Obserwuj nasze profile social media

  • Tomu

    W tym zestawieniu brakuje mi nopCommerce. Darmowe oprogramowanie, mające ogrom funkcji, międzynarodowe wsparcie, wielojęzyczność.. A dodatków i integracji do woli.

  • Mikalai Korshunau

    podpisuję się pod każdym słowem, najlepsi warunki dla integracji z hurtownią z ktorej chciałem +korzystam z iFirma (w pakiecie)

  • Mateusz Szeląg

    Tomasz ty chyba jesteś z konkurencji dla Sky-shopa. Je miałem na trzech
    platformach sklep i to co napisałeś o sky-shopie są to bzdury. Obsługa
    systemu jest super przyjazna, integracje są super, nie trzeba płacić
    comiesięcznego haraczu, a u każdej inne konkurencji trzeba bulić.
    Przykład: za integracje nowej hurtowni w redcarcie kazali mi zapłacić
    800zł i co miesiąc 50zł, w sky-shopie 200zł i 0zł co miesiąc.
    Jakbyś nie był z konkurencji to by Ci nie chciało się tyle pisać. Nie znoszę hejterów.

  • Julia Kowalska

    Ja właśnie z Shopera korzystam i rzeczywiście jest to bardzo przyjazne dla użytkownika oprogramowanie. Jak jeszcze byłam na etapie wybieranie też się zastanawiałam, ale przetestowałam sobie go darmowo i wtedy decyzja zapadła.

  • Tomasz

    Ja założyłem sklep na sky-shop i mam bardzo mieszane uczucia. System jest prosty jak budowa kija. Ale oczywiście posiada wiele ale. Bardzo męczące (klikanie, przewijanie, klikanie) wprowadzanie zmian. Integracje, które są reklamowane są niestety tak niedopracowane że w trzech przypadkach, które testowałem jedynie jedno sprawdza się „od biedy” bo znikają produkty, nie pojawiają się ze stanami zerowymi, ceny wprowadzane i przeliczane w cały świat. Ogólnie koszmar. Lepiej aby zamiast 100 integracji wprowadzili 30 ale dopracowanych. Kontakt z działem technicznym taki sobie. Na niektóre odpowiedzi trzeba czekać nawet dwa, trzy dni. Ale to co najgorsze z czym się spotkałem to: zgłosiłem potrzebę dopracowania dwóch integracji. Ustaliliśmy cenę i termin tygodniowy. Czyli normalne zlecenie informatyczne w cenie podobnej do rocznego abonamentu. Po tygodniu zapytałem, kiedy zostanie uruchomione i dostałem e-maila z informacją że dopiero po nowym roku (to była druga połowa listopada) bo mają dużo pracy i nie będą się tym teraz zajmować. Poczułem się jak piąte koło u wozu. A tak to chyba w systemach abonamentowych nie powinno działać. Tak mi się wydaje. Będę korzystać z tego systemu przez kilka najbliższych miesięcy aby przygotować przejście na inny system. Nie wiem jeszcze jaki bo testuję rozwiązania „pudełkowe” a nie SaaS. Tak chyba lepiej i prościej.

    • Bardzo nam przykro z powodu trudności jakie Pan ma przy obsłudze integracji z hurtowniami. Posiadamy najbardziej rozbudowany moduł integracji z hurtowniami i niestety jest w nim wiele ustawień. Konfiguracja jest trudna, do tego trzeba się naklikać i naprzewijać, jak Pan to nazwał, jednak dzięki tak szczegółowym ustawieniom można osiągnąć zadowalający efekt, co jest niemożliwe w innych platformach.
      Wszystkie integracje z hurtowniami są dopracowane na tyle na ile pozwala hurtownia i niestety gdy hurtownia podaje np. niedokładne dane produktów to nie mamy na to dużego wpływu.

      Przykro nam też, że w gorącym okresie – grudniu nie byliśmy w stanie wykonać dla Pana indywidualnego zlecenia. Priorytet ma u nas rozwój i utrzymanie platformy a grudzień jest trudnym okresem.

      „Na niektóre odpowiedzi trzeba czekać nawet dwa, trzy dni”
      Ma Pan rację, są takie sytuacje – na przykład okres weekendu lub pytanie, które wymaga wykonania dajmy na to – analizy technicznej.

  • Sabine

    Moim zdaniem w zestawieniu płatnych brakuje cstore i redcart

  • Mario34

    Nie zgadzam się niektórzy tylko dużo zainwestowali w reklamę, jak shoper. Żartujecie sobie z tym szoper em. Są do kitu mam ich dosyć ,przeszedłem do sky-shop. Płaciłem i wymagałem a nie proszę zaczekać, oddzwonimy. Zadzwoniłem do biura sky-shop i od razu miałem odpowiedź. To jest kultura.

  • Mario2

    Cześć, na Pański artykuł natrafiłem przypadkowo, ale przejdę do rzeczy. Jestem właścicielem nowo powstałej firmy w branży rozrywkowej, na Pańskim blogu widziałem wiele ciekawych artykułów o marketingu, prowadzeniu firmy. Tutaj nasuwa się moje pytanie, czy nowa firma powinna zainwestować w CRM? Waham się nad http://www.atsys.pl/ – jest to płatne oprogramowanie, ponieważ dotychczas używałem darmowego, no i co tu dużo pisać, było strasznie ociężałe i co ważniejsze, przestarzałe. Przejdźmy do meritum, czy nowa firma powinna inwestować w oprogramowanie tego typu? Co Pan myśli o CRM?

    • Paweł Sala

      @disqus_aRrTbXzz9x:disqus – zdecydowanie uważam, że każda firma, która chce dobrze pracować z Klientami powinna móc w łatwy sposób zarządzać relacjami z nimi. Jednym ze sposobów jest wdrożenie systemu CRM – choć tutaj warto zastanowić się jak bardzo rozbudowany powinien on być.

      Osobiście uważam, że duża część CRMów jest zbyt rozbudowana na potrzeby nowo powstałych firm. Jeżeli miałbym komuś doradzać jakieś łatwe we wdrożeniu rozwiązanie i stosunkowo nie drogie – to polecam polski produkt – MiniCRM (https://minicrm.pl/).

      Jeżeli Twoja praca opiera się przedewszystkim na mialach i korzystasz z gmail.com do obsługi firmowej skrzynki – polecam Streak (http://www.streak.com)

      Swoją drogą – dziękuję ci za inspirację do następnych artykułów :)

      • Marcin Affelski

        Wybór CRMu to sprawa budżetu / firmy / profilu. Bez wątpienia w firmie powinna być osoba, która ogarnia temat oprogramowania CRM. Zna możliwości i potrzeby firmy. Samo przeskakiwanie z systemu na system powinno być wykonywane przez specjalistów.
        http://blog.kamee.pl/45.wdrozenie-systemu-crm
        Pozdrawiam

  • Przydałoby się trochę więcej szczegółów o przedstawionych sklepach, a już informacja o dostępnym module wersji na urządzenia mobilne to jedna z najistotniejszych spraw, jakie powiny wpływać na decyzję o skrzystaniu z danego engine’u w budowie sklepu.

    • Paweł Sala

      @krzysztofsuwaa:disqus – dobra uwaga – myślę, że kolejny wpis zatem popełnię związany z m-commerce :)

  • Sklepuy ;) Czyżby szykowały się jakieś nowe integracje, np. do PrestaShop?

    • Chochlik ;)
      Tak, szykujemy nowe integrację ale jeszcze chwilowo owiane tajemnicą są :)

      • Hubert Rosinski

        Czy coś zmieniło się w tym temacie? Poszukuję modułu do integracji prestashop z freshmail i niestety nie widzę :/