Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?

RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.

Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć

71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?

Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?

Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz wizualizować dane. Twoje raporty staną się szybsze w tworzeniu oraz łatwiejsze w analizie.

Top 10 reklam z Super Bowl 2020

Super Bowl to nie tylko święto futbolu amerykańskiego. To również najczęściej komentowany festiwal spotów reklamowych na świecie.

Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków

Kolejna edycja Auli Polskiej Kraków przeniosła nas w czasie, a dokładnie w przyszłość, gdyż przyświecały nam tematy związane z trendami oraz wyzwaniami w digital marketingu w 2020 roku.

Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]

21 ekspertów opowiada o marketingowych trendach i wyzwaniach, jakie stoją przed firmami oraz specjalistami w 2020 r. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę.

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Marketing w branży nieruchomości – jakie narzędzia wybrać?

Wydawać się może, że odpowiednia lokalizacja i atrakcyjna cena mieszkania czy domu to szybka droga do sukcesu w branży nieruchomości, czyli do sprzedaży bądź wynajmu. To jednak za mało, by oferta wyróżniła się na tle innych.

Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować

Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.

Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu

Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.

Jak stosować marketing w restauracji, by pozyskać klientów [Case Study]

Poznaj, w jaki sposób stosować marketing resturacji, by zdobywać nowych klientów i lepiej zarządząć rezerwacjami.

5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej

Dobra widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to dla wielu firm sektora MŚP kwestia “być albo nie być”. Nic dziwnego. Pierwsza dziesiątka wyników to miejsce generujące największą liczbę konwersji.

Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek

Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.

[Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene

Jak osiągnąć niesamowity wzrost wskaźników Open Rate i CTR oraz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj case study działań zespołu strategii dla klienta Grene.

7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day

Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!

Jak nie przepalać budżetów reklamowych? Optymalizuj Lead Response Time

Wkładasz sporo budżetu na działania reklamowe? A jak szybko i sprawnie dział sprzedaży odpowiada na zapytania klientów? Ogranicz wydatki i zwiększ sprzedaż dzięki wdrożeniu jednego wskaźnika...

[E-BOOK] Jak prowadzić skuteczny email marketing na święta?

Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.

Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie

Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.