Jak pisać skuteczne copy?

Jak napisać zgrabne i skuteczne copy? W tym artykule poznasz pewne zasady i metody, które pomogą Ci uporządkować myśli i skierować je na odpowiednie tory. Dzięki nim będziesz o krok od stworzenia idealnej treści.

Poranki z email marketingiem – gorąca relacja

Kolejna edycja Poranków z email marketingiem już za nami. Ekipa FreshMaila odwiedziła 5 miast: Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. Na porankach 4 prelegentów przedstawiło 274 slajdy, a wysłuchało nas aż 365 uczestników. Zobacz relację z tego wydarzenia.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków

Nie przeszkodził deszcz ani korki, nie przeszkodziła w końcu późna godzina i wizja porannego wstawania następnego dnia do pracy… Bo uczestnicy 2 edycji Aula Polska Kraków dopisali! Zobacz krótką relację z wydarzenia.

Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka

Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu

Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!

Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.

Jak dopasować email marketing do swojej branży

Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.

6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów

Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.

Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.

„Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii

W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.

Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.

Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.

Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką

Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.

Recykling contentu – 3 praktyczne wskazówki

Dzięki recyklingowi contentu możesz nadać swoim artykułom "drugie życie". Jak to zrobić? Zobacz 3 praktyczne wskazówki.

3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes

Dzięki Google Analytics możesz sprawdzić, co realnie interesuje użytkowników i jak Twoja strona jest przez nich odbierana. Zobacz, jakie funkcje w Google Analytics możesz wykorzystać, by wzmocnić swoje działania sprzedażowe i marketingowe.

Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn – czyli wnioski po wystąpieniu Pawła Tkaczyka na Mail My Day

Podczas konferencji Mail My Day, Paweł Tkaczyk mówił m.in. o tym, jakie są różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn i w jaki sposób budują oni relacje. Zobacz, jak dostosować język do płci w swoich działaniach marketingowych, aby osiągnąć lepsze efekty.

Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić

Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.

Relacja Mail My Day 5

Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.