6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów

Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.

Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.

„Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii

W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.

Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.

Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.

Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką

Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.

Recykling contentu – 3 praktyczne wskazówki

Dzięki recyklingowi contentu możesz nadać swoim artykułom "drugie życie". Jak to zrobić? Zobacz 3 praktyczne wskazówki.

3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes

Dzięki Google Analytics możesz sprawdzić, co realnie interesuje użytkowników i jak Twoja strona jest przez nich odbierana. Zobacz, jakie funkcje w Google Analytics możesz wykorzystać, by wzmocnić swoje działania sprzedażowe i marketingowe.

Różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn – czyli wnioski po wystąpieniu Pawła Tkaczyka na Mail My Day

Podczas konferencji Mail My Day, Paweł Tkaczyk mówił m.in. o tym, jakie są różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn i w jaki sposób budują oni relacje. Zobacz, jak dostosować język do płci w swoich działaniach marketingowych, aby osiągnąć lepsze efekty.

Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić

Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.

Relacja Mail My Day 5

Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.

Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017

Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!

Dlaczego content i email to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej?

Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.

Inspirujące kampanie na dzień kobiet

Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.

Email marketing dla blogerów cz. 3 – Monetyzacja listy

Trzecia część poradnika email marketingu dla blogerów. W tym artykule poznasz możliwości zarabiania na blogu, które możesz wykorzystać u siebie i generować niemały dochód.

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce? Zobacz kilka porad, by Twój e-sklep odpowiednio wcześnie rozpoczął promocję.

Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017

Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.

Dlaczego musisz wrócić do tych 5 podstaw w email marketingu

W sieci możesz znaleźć mnóstwo artykułów i porad jak wejść ze swoim email marketingiem na wyższy poziom. Biegając za nowościami, często zapominamy jednak o podstawach, które są niesamowicie ważne w email marketingu. W tym poście dowiesz się na jakie pięć podstaw w email marketingu musisz zwrócić uwagę.