Pozycjonowanie lokalne, czyli jak zdobywać widoczność w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie lokalne to sposób na promocję własnego biznesu z wykorzystaniem geolokalizacji. Dzięki niemu trafisz z ofertą nie tylko do klientów z konkretnego miasta, ale też dzielnicy czy nawet ulicy, na której właśnie się znajdują.

Lato 2020 – jak promować swój biznes turystyczny?

Koronakryzys dał popalić niejednej branży - w szczególności turystycznej. Zobacz , jak możesz promować swój hotel, pensjonat czy domek letniskowy, aby zdobyć nowych klientów oraz zatroszczyć się o obecnych!

Dlaczego maile wpadają do SPAMu?

Wpadanie wiadomości do folderu SPAM spędza sen z powiek niejednemu marketerowi. Poznaj tego przyczyny oraz dobre praktyki na przyszłość!

Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?

Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe

Jak zacząć sprzedawać w Internecie? Własny sklep w kilka dni!

Wydaje Ci się, że rozkręcenie własnego biznesu wiąże się z mozolnym przygotowywaniem biznesplanu, mnóstwem formalności i wysokimi kosztami? Pokażę Ci, co zrobić, aby otworzyć sklep internetowy szybko i bez stresu!

Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?

Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji. 

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc

W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.

Jak przenieść sprzedaż do sieci? Kilka pomysłów jak zacząć sprzedawać produkty online

Powodów by założyć własny sklep internetowy jest wiele i każdy wydaje się dobry. Trzeba tylko pamiętać, by nie popełniać kilku błędów.

Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?

RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.

Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć

71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?

Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?

Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz wizualizować dane. Twoje raporty staną się szybsze w tworzeniu oraz łatwiejsze w analizie.

Top 10 reklam z Super Bowl 2020

Super Bowl to nie tylko święto futbolu amerykańskiego. To również najczęściej komentowany festiwal spotów reklamowych na świecie.

Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków

Kolejna edycja Auli Polskiej Kraków przeniosła nas w czasie, a dokładnie w przyszłość, gdyż przyświecały nam tematy związane z trendami oraz wyzwaniami w digital marketingu w 2020 roku.

Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]

21 ekspertów opowiada o marketingowych trendach i wyzwaniach, jakie stoją przed firmami oraz specjalistami w 2020 r. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę.

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Marketing w branży nieruchomości – jakie narzędzia wybrać?

Wydawać się może, że odpowiednia lokalizacja i atrakcyjna cena mieszkania czy domu to szybka droga do sukcesu w branży nieruchomości, czyli do sprzedaży bądź wynajmu. To jednak za mało, by oferta wyróżniła się na tle innych.

Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować

Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.