Siła rekomendacji – jak pozyskać opinie, które napędzają sprzedaż?
Jak możesz sprawić, aby klient podzielił się opinią o udanym zakupie? Mamy na to sposoby! Poznaj siłę rekomendacji i customer experience.
7 typów maili transakcyjnych na Black Friday – inspirujące przykłady
Co po zakupie? E-mail! Zobacz, 7 typów maili transakcyjnych, które warto wysłać! Zapewnij wzrost Twojemu biznesowi i zadbaj o opiekę klienta.
5 tricków dla sms marketing na Black Friday + wzory wiadomości
Połącz e-mail z SMS i zyskaj jeszcze lepsze wyniki sprzedaży! Zobacz, jak skutecznie wykorzystać obydwa kanały w swojej komunikacji marketingowej.
5 strategii, aby klient wrócił po Black Friday – gotowe do wykorzystania!
Zobacz, jak sprawić, że klient dokona u Ciebie ponownego zakupu. Podajemy 5 sprawdzonych strategii do zastosowania po Black Friday!
Twórz grafiki na Black Friday jak profesjonalista
Promocja Na black Friday potrzebuje dobrej oprawy graficznej. Zobacz, jak stworzyć dobry projekt bez pomocy profesjonalisty.
Rozmowa z przyjacielem, czyli budowa relacji w newsletterze
Co łączy prawdziwą przyjaźń z komunikacją e-mail marketingową? Zobaczmy, dlaczego powinniśmy zburzyć ścianę dzielącą producenta i konsumenta. I co najważniejsze - dowiedzmy się, co da to Tobie i Twojemu odbiorcy.
Strasznie klikalne wiadomości e-mail w Halloween – 42 przykłady tematów newslettera
Jak zadbać o większy open rate w Halloween? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zadbać o strasznie klikalne wiadomości.
Przerażająco dobre newslettery – pomysły na kreacje Halloween
Zbliża się Halloween i czas przygotować potwornie dobre kreacje. Zainspiruj się innymi markami i poznaj kluczowe zasady tworzenia kreacji z okazji tego święta.
Mityczny email marketing, czyli 5 legend o wysyłaniu kampanii
Kiedy bogowie są wśród nas… czyli krótka rozprawa o mitach i ich władcach. Na jakie nieprawdziwe opowieści możesz się natknąć, kiedy mowa o email marketingu? I jaka jest w końcu prawda? Prezentujemy pierwszy cykl z serii #EmailBezŚciemy!
Segmentacja i personalizacja na Dzień Chłopaka – jakie popełniasz błędy?
Planujesz wysyłkę kampanii email marketingowej na dzień chłopaka? Zobacz, jakie możesz popełnić błędy. Segmentacja i personalizacja od podstaw.
Jak Instagram ulepszy Twój email marketing? (darmowe inspiracje)
Czy możemy połączyć tradycyjny, aczkolwiek skuteczny email marketing, z nowoczesnym narzędziem na scenie mediów społecznościowych, jakim jest Instagram? Myślę, że wręcz powinniśmy! Email marketing pozwala nam dotrzeć do skrzynek odbiorców natomiast Instagram do ich gałek ocznych.
Newsletter firmowy dla Generacji Z – pamiętaj o tych 3 zasadach
Newsletter firmowy dociera do szerokiego grona wiekowego odbiorców i musi zwracać uwagę Generacji Z. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czym jest drip email marketing?
Kampanie email marketingowe typu drip od kilku lat stają się coraz bardziej popularne. Dzięki automatyzacji są wygodne dla firm i angażujące dla odbiorców jednocześnie. W tym artykule poznasz potrzebne definicje, dowiesz się jak prowadzić takie kampanie w Twojej firmie i uzyskasz garść porad od naszych ekspertów. Zaczynamy!
Jak pozyskiwać (i utrzymywać) klientów w e-commerce
Sprawdź pięć sprawdzonych sposobów na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w e-commerce. Gościnnie wypowiada się u nas PushPushGo.com.
Web push – kolejny krok w stronę cross-channel
Osiągaj lepsze wyniki, decydując się na włączenie do swojej strategii komunikacji web push. Dowiedz się, jak zrobić to skutecznie. BONUS: kod na usługi PushPushGo.
Email marketing vs. social media
Mnogość kanałów komunikacji stwarza dylematy: gdzie być obecnym i alokować budżet? Email marketing vs. social media – czym się różnią i jak je połączyć?
Sitechecker – na bieżąco z Google
Szukasz dobrego narzędzia do analizy SEO? Zobacz naszą recenzję Sitechecker.
Customer experience – email marketing od podszewki
Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!