Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing

Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.

6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?

Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.

Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.

Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.

„Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii

W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.

Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.

Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.

Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]

Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.

5 książek o e-commerce, które warto znać

Okres urlopowy to dobry moment, by nadrobić zaległą lekturę i wzbogacić co nieco swoją wiedzę. Dlatego tym razem zestawienie 5 książek o e-commerce, które warto przeczytać.

Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu

Automatyzacja marketingu jest dziś jednym z kluczowych elementów działań lead nurturingowych. Składają się na nią m.in. autorespondery. Zobacz, jak uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu bazując na celach w Google Analytics.

“Jak wydrukować pieniądze”, czyli case study kampanii dla Dr Tusz wyróżnionej w Golden Arrow

Czy email marketing i sklep z tuszami do drukarek to dobre połączenie? I dlaczego optymalizacja to klucz do sukcesu i konwersji? To wszystko znajdziecie w case study kampanii dla Dr Tusza, wyróżnionej w Golden Arrow.

10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing

Jako specjaliści od email marketingu otrzymujemy mnóstwo pytań, które dotyczą naszej branży oraz ściśle systemu FreshMail. Postanowiliśmy wyodrębnić te powtarzające się najwięcej razy. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania o email marketing.

Chcesz efektów w email marketingu? Stosuj personalizację!

Email jest najbardziej osobistym miejscem w sieci, co za tym idzie odbiorcy właśnie tutaj chcą dostawać najbardziej dopasowane do nich wiadomości. Dlatego stosowanie personalizacji w email marketingu jest Twoim absolutnym "must have". Dowiedz się z artykułu jak to zrobić.

„Nudna” branża a email marketing

Nudna branża a email marketing, czyli o tym jak dobrze robić email marketing w teoretycznie niezbyt ciekawym asortymencie :)  Przeczytaj, a zobacz, że pojęcie "nudny" to tylko kwestia myślenia!

Raport: Email marketing w liczbach

Zobacz najnowszy raport FreshMaila: Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego jakie są najczęstsze wykorzystywane taktyki marketerów i jak reagują na nie odbiorcy. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.

5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila

Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.

Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką

Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.

E-mail marketing – od czego zacząć? 16 artykułów na start.

Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.

Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?

Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.