Newsletter firmowy dla Generacji Z – pamiętaj o tych 3 zasadach
Newsletter firmowy dociera do szerokiego grona wiekowego odbiorców i musi zwracać uwagę Generacji Z. Dowiedz się, jak to zrobić.
Jak poprawić konwersję na twojej stronie? Zobacz 5 pomysłów
Czy zwiększenie konwersji przy użyciu narzędzia do email marketingu jest możliwe? Sprawdź nasze pomysły na to, hjak poprawić konwersję na Twojej stronie.
Zapisz się do newslettera
Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”
Czym jest drip email marketing?
Kampanie email marketingowe typu drip od kilku lat stają się coraz bardziej popularne. Dzięki automatyzacji są wygodne dla firm i angażujące dla odbiorców jednocześnie. W tym artykule poznasz potrzebne definicje, dowiesz się jak prowadzić takie kampanie w Twojej firmie i uzyskasz garść porad od naszych ekspertów. Zaczynamy!
Jak pozyskiwać (i utrzymywać) klientów w e-commerce
Sprawdź pięć sprawdzonych sposobów na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w e-commerce. Gościnnie wypowiada się u nas PushPushGo.com.
Web push – kolejny krok w stronę cross-channel
Osiągaj lepsze wyniki, decydując się na włączenie do swojej strategii komunikacji web push. Dowiedz się, jak zrobić to skutecznie. BONUS: kod na usługi PushPushGo.
Responsywność a email marketing
Responsywność: sprawdź naszych 6 porad. Dowiedz się, jak możesz zadbać o customer experience oraz lepszą czytelność swoich treści.
Email marketing vs. social media
Mnogość kanałów komunikacji stwarza dylematy: gdzie być obecnym i alokować budżet? Email marketing vs. social media – czym się różnią i jak je połączyć?
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
Sitechecker – na bieżąco z Google
Szukasz dobrego narzędzia do analizy SEO? Zobacz naszą recenzję Sitechecker.
Customer experience – email marketing od podszewki
Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.
#FreshMailersi: Wywiad z Ewą, Klaudią i Maciejem (BOK)
"Zawsze warto postawić się po stronie klienta - każdy ma prawo do zadawania pytań i niewiedzy na temat nowego systemu. Pamiętajmy o naszych wątpliwościach, kiedy dopiero poznawaliśmy system." Dowiedz się więcej o naszych nowych planach wsparcia oraz poznaj bliżej #FreshMailersów, zajmujących się obsługą klienta.
Zapoznaj się z nowym cennikiem FreshMaila
Nowy cennik ma na celu przede wszystkim ułatwienie korzystania z usług FreshMaila. Dowiedz się, w jaki sposób.
#FreshMailersi: Wywiad z Grzegorzem Gorczycą
“Bardzo ciężko opisać krótko całość procesów, jakie muszą się zadziać, dlatego często po prostu to nazywam czarami." W kolejnym cyklu FreshMailersów Grzegorz Gorczyca opowiada o bezpieczeństwie na skrzynce email, sposobach ochrony przed phishingiem, dokonywaniu magii oraz tym, jak zmienia się środowisko programistyczne.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.
E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.
Gołębie FreshMaila 2021
Poznaj laureatów corocznej nagrody "Gołębie FreshMaila 2021", którzy wyjątkowo wyróżnili się swoją pracą w ciągu całego roku.
Analityka biznesowa z wykorzystaniem modeli uczenia maszynowego krok po kroku
Obecnie dane stały się jednym z najcenniejszych zasobów firm, dlatego analityka biznesowa jest kluczowa dla biznesu. Dziedzina, która się tym zajmuje, nazywa się Business Intelligence (BI). Oprócz samej analityki zawiera w sobie jeszcze dostęp do informacji oraz sprawozdawczość. Na przestrzeni lat doświadczyliśmy bardzo dużego rozwoju w tej dziedzinie, czego efektem są setki dostępnych na rynku […]
#FreshMailersi: Wywiad z Kamilą Kałużą
"Mam wrażenie, że faktycznie, w każdej z ról jestem trochę inną osobą. Oczywiście, że czasem jest ciężko, ale myślę, że to właśnie te cechy mojej kobiecości mocno mi pomagają." - o pracy zdalnej, wartościach firmy i łączeniu wielu ról opowiada Kamila Kałuża, HR Specialist.