Relacja Mail My Day 5

Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!

Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać

Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.

Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017

Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!

Dlaczego content i email to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej?

Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.

Inspirujące kampanie na dzień kobiet

Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.

[QUIZ] Pinky czy Mózg – do kogo Ci bliżej w email marketingu?

Kojarzysz popularną bajkę Pinky i Mózg? Zobacz, do której postaci jest Ci bliżej w email marketingu i czy jesteś w stanie opanować świat email marketingu!

Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej

Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!

Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]

Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.

Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku

Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.

Sposoby na konwersję z email marketingu

Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.

Email marketing dla blogerów cz. 3 – Monetyzacja listy

Trzecia część poradnika email marketingu dla blogerów. W tym artykule poznasz możliwości zarabiania na blogu, które możesz wykorzystać u siebie i generować niemały dochód.

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce? Zobacz kilka porad, by Twój e-sklep odpowiednio wcześnie rozpoczął promocję.

Jak „ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu

Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.

Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017

Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.

Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki

Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

Dlaczego musisz wrócić do tych 5 podstaw w email marketingu

W sieci możesz znaleźć mnóstwo artykułów i porad jak wejść ze swoim email marketingiem na wyższy poziom. Biegając za nowościami, często zapominamy jednak o podstawach, które są niesamowicie ważne w email marketingu. W tym poście dowiesz się na jakie pięć podstaw w email marketingu musisz zwrócić uwagę.

Masz dużą bazę mailingową? Dowiedz się, jak zmigrować do nowego systemu

Prowadzisz zaawansowane działania email marketingowe i migrujesz do nowego systemu? Dowiedz się, jak zmienić system do email marketingu, aby zachować reputację nadawcy.

Jak stworzyć kurs emailowy z autoresponderami FreshMail?

Chcesz włączyć kurs emailowy do swojej strategii marketingowej? Kursy są ciekawą i popularną formą zdobywania wiedzy w sieci. Zobacz, jak stworzyć swój z pomocą autoresponderów FreshMaila.