Czym są maile transakcyjne? Poznaj 5 przykładów wykorzystania ich w praktyce

Dowiedz się czym są wiadomości transakcyjne, jakie są różnice pomiędzy nimi, a mailami marketingowymi. Poznaj także, jak maile transakcyjne pomogą Ci w skutecznym komunikowaniu się z Twoimi klientami.

SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału

Email i SMS wciąż są jednymi z najbardziej skutecznych form sprzedaży i budowania relacji z odbiorcą. Dowiedz się, jak połączyć potencjał obu kanałów.

Wzrost bazy o 923% – zobacz, jak dokonaliśmy tego dla Winiary | Case study

Przeczytaj case study FreshMaila dla blogu Zakochani w Zupach, gdzie doprowadziliśmy do wzrostu bazy subskrybentów o 923% oraz wzrostu Open Rate i CTR.

Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?

We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.

5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej

Dobra widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to dla wielu firm sektora MŚP kwestia “być albo nie być”. Nic dziwnego. Pierwsza dziesiątka wyników to miejsce generujące największą liczbę konwersji.

5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja

Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.

Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]

Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.

Wideo mail – sposób na angażujący newsletter

Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.

Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek

Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.

Czy email marketing się opłaca?

W obliczu dziesiątek dostępnych narzędzi czasami trudno jest wybrać to, które spełni oczekiwania marketerów i właścicieli firm. Tym razem wyjaśniamy dlaczego warto stosować email marketing w komunikacji marki.

Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?

Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc, zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym jak robić go dobrze, a czego unikać, opowiada Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu.

Kalendarz marketera na 2019 rok

Zaplanuj rok z Kalendarzem Marketera na 2019 rok. Znajdziesz w nim święta i okazje, które wykorzystasz do planowania social mediów i email marketingu. Uwaga! Mamy dla Ciebie także BONUS - harmonogram wysyłek mailingowych.

„Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”

Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.

Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?

Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.

Raport SEO 2018 – liderzy branż w wynikach wyszukiwania Google

Kto pojawia się na pierwszej stronie Google? Kto przyciąga ruch z największej liczby słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie serwisy są w Polsce najczęściej odwiedzane?

7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day

Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!

Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?

Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.

Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!

Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.