O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim

Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.

Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

RODO a content marketing - temat ostatnio bardzo aktualny. Zwłaszcza, że content marketing i e-mail to często idące ze sobą w parze działania marketingowe w B2B. Czy nowe przepisy dotyczące danych osobowych wpłyną również na marketing treści? Sprawdzamy z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk, radcą prawnym z kancelarii MyLo. RODO a content marketing - wywiad Czy nadchodzące zmiany […]

Co jest ważne w content marketingu? Moja rozmowa z Justyną Bakalarską

Prowadzenie content marketingu jest jednym z najważniejszych wyzwań współczesnego marketera. Dzięki niemu możesz liczyć na lepszą pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania Google oraz posiadać interesujące treści do komunikacji email marketingowej. Dowiedz się, jak tworzyć angażujące treści z mojej rozmowy z Justyną Bakalarską.

3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców

Skorzystaj z funkcji FreshMaila - Kreator Formularzy - która ostatnio została poszerzona o bibliotekę formularzy, tryb pop-up oraz nowy layout.

O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak

Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać z Magdaleną Urbaniak, która w Brand24 zajmuje stanowisko Global Communications Manager. A mówiąc prościej, zajmuje się budowaniem relacji z klientami Brand24 na całym świecie. Magda na własnej skórze przekonała się dlaczego komunikacja jest kluczem do budowania silnych relacji, jakich błędów unikać i dlaczego influencer marketing jest nie tylko popularnym trendem, ale też sposobem na budowanie silnej marki.

Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów

W tej relacji nie będzie o chcących poszerzać swoją wiedzę uczestnikach, nie opowiem też o fotobudce ze ścianką Mail My Day, czy o możliwości zgarnięcia książki Pawła Sali. Nawet o pysznym cateringu nie wspomnę więcej niż tylko raz... Ale podczas tej relacji wyciągnę po kilka najważniejszych wskazówek, którymi nasi prelegenci dzielili się z publicznością.

Kalendarz Marketera na 2018 rok

Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.

4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…

Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.

W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day

Dzisiaj w krzyżowy ogień pytań wpadli: Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski. Opowiadali m.in. o tym, jakie były ich początki w branży, co jest ważne i trudne zarazem w pracy marketera oraz o tym, co czeka słuchaczy podczas ich preznetacji na konferencji Mail My Day.

„Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce

Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.

Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI

Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.

Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem

Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.

Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…

Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.

Wywiad z prelegentami Mail My Day – Artur Jabłoński, Łukasz Chwiszczuk, Grzegorz Nowak

Mamy dla Ciebie nie lada gratkę - wywiady z prelegentami, którzy wystąpią podczas konferencji Mail My Day już 20-21 marca w Warszawie. Tym razem grad pytań trafił do króla Facebooka - Artura Jabłońskiego, Copperfielda AdWordsów - Łukasza Chwiszczuka i Gandalfa omnichannelu, czyli Grzegorza Nowaka.

Content i email – jak to połączyć w strategii marketingowej?

Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.

RODO to „nowa księgowość” – wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

Przeczytaj inspirujący wywiad z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk. Będzie oczywiście o RODO, o tym jak tłumaczyć prawo oraz co jest prawdziwą pasją Agnieszki.

Strategia email marketingowa w e-commerce

Email marketing wciąż się rozwija i przynosi ogromny zwrot z inwestycji. Jeśli jednak chcesz w pełni wykorzystać jego możliwości, nie możesz działać na oślep. Potrzebna jest Ci strategia email marketingowa.

Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?

Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.