Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
#FreshMailersi: Wywiad z Grzegorzem Gorczycą
“Bardzo ciężko opisać krótko całość procesów, jakie muszą się zadziać, dlatego często po prostu to nazywam czarami." W kolejnym cyklu FreshMailersów Grzegorz Gorczyca opowiada o bezpieczeństwie na skrzynce email, sposobach ochrony przed phishingiem, dokonywaniu magii oraz tym, jak zmienia się środowisko programistyczne.
Zapisz się do newslettera
Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.
E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.
Gołębie FreshMaila 2021
Poznaj laureatów corocznej nagrody "Gołębie FreshMaila 2021", którzy wyjątkowo wyróżnili się swoją pracą w ciągu całego roku.
Analityka biznesowa z wykorzystaniem modeli uczenia maszynowego krok po kroku
Obecnie dane stały się jednym z najcenniejszych zasobów firm, dlatego analityka biznesowa jest kluczowa dla biznesu. Dziedzina, która się tym zajmuje, nazywa się Business Intelligence (BI). Oprócz samej analityki zawiera w sobie jeszcze dostęp do informacji oraz sprawozdawczość. Na przestrzeni lat doświadczyliśmy bardzo dużego rozwoju w tej dziedzinie, czego efektem są setki dostępnych na rynku […]
#FreshMailersi: Wywiad z Kamilą Kałużą
"Mam wrażenie, że faktycznie, w każdej z ról jestem trochę inną osobą. Oczywiście, że czasem jest ciężko, ale myślę, że to właśnie te cechy mojej kobiecości mocno mi pomagają." - o pracy zdalnej, wartościach firmy i łączeniu wielu ról opowiada Kamila Kałuża, HR Specialist.
#FreshMailersi: wywiad z Barbarą Białas
"Pytanie o łączenie macierzyństwa z pracą zawodową to jest dla mnie sztandarowy przykład stereotypowego traktowania i z takim akurat od czasu do czasu się spotykam." - o feministycznych poglądavch, pracy Product Ownera i swojej cudownej córce opowiada dziś Barbara Białas.
#FreshMailersi: Wywiad z Karoliną Latos
"W momencie udzielania tego wywiadu moja córka ma 6 miesięcy. Pracowałam właściwie do dnia porodu, bo mogłam i był to mój świadomy wybór - to już było mocno dziwne dla niektórych osób." - o macierzyństwie, stereotypizacji i kobietach na rynku pracy opowiada wyjątkowa kobieta - Karolina Latos, HR Manager i Board Member, której bliżej do COO.
#FreshMailersi: Wywiad z Anną Gdulą-Karwan
"Jak każdy, mam jakąś swoją historię, która mnie ukształtowała." - poznaj historię Anny Gduli-Karwan, naszej New Business Manager. Oto wywiad, który otwiera nasz cykl #FreshMailersi, dzięki któremu lepiej poznasz ludzi, budujących sukces FreshMaila.
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie
Korzyści wynikających z interaktywnego spotkania z klientami bądź osobami zainteresowanymi Twoją ofertą lub działalnością, jest wiele. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie.
Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu
Chcesz, by email marketing sprzedawał? Poznaj jedną kluczową zasadę, która Ci w tym pomoże.
Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.
Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?
Czy warto zbierać bazę numerów telefonów do celów marketingowych? Odpowiedź jest oczywista – jak najbardziej! W tym artykule pokażę Ci kilka sposobów na pozyskiwanie danych, a także utwierdzę Cię w przekonaniu, że taki rodzaj komunikacji naprawdę się opłaca.
Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
Poznaj wypowiedzi 23 ekspertów i dowiedz się, jakie trendy warto mieć na oku w 2022 roku.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]