Jak zbudować silną markę osobistą dzięki webinarom? Poznaj opinie ekspertów!

Sprawdź, jak nasi eksperci używają webinarów, aby zwiększyć zaangażowanie swoich odbiorców i budować silną markę osobistą.

Marketing w branży nieruchomości – jakie narzędzia wybrać?

Wydawać się może, że odpowiednia lokalizacja i atrakcyjna cena mieszkania czy domu to szybka droga do sukcesu w branży nieruchomości, czyli do sprzedaży bądź wynajmu. To jednak za mało, by oferta wyróżniła się na tle innych.

Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować

Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.

Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce

Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.

Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu

Komunikacja wewnętrzna odgrywa bardzo ważną rolę w nowoczesnych firmach, gdzie przepływ informacji jest niezbędny do wykonywania projektów. Warto więc wybrać narzędzia, które tę komunikację ułatwiają.

Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu

Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.

Jak stosować marketing w restauracji, by pozyskać klientów [Case Study]

Poznaj, w jaki sposób stosować marketing resturacji, by zdobywać nowych klientów i lepiej zarządząć rezerwacjami.

Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?

Poznaj możliwości testów A/B, dzięki którym zoptymalizujesz efektywność działań promocyjnych w internecie! Dowiedz się, jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w mailingu.

8 świetnych funkcji Gmaila, które ułatwią Ci codzienną pracę

Dowiedz się, jak nowości Gmaila wpłyną na email marketing i jakie funkcje mogą Ci się przydać w codziennej pracy.

Czym są maile transakcyjne? Poznaj 5 przykładów wykorzystania ich w praktyce

Dowiedz się czym są wiadomości transakcyjne, jakie są różnice pomiędzy nimi, a mailami marketingowymi. Poznaj także, jak maile transakcyjne pomogą Ci w skutecznym komunikowaniu się z Twoimi klientami.

SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału

Email i SMS wciąż są jednymi z najbardziej skutecznych form sprzedaży i budowania relacji z odbiorcą. Dowiedz się, jak połączyć potencjał obu kanałów.

Wzrost bazy o 923% – zobacz, jak dokonaliśmy tego dla Winiary | Case study

Przeczytaj case study FreshMaila dla blogu Zakochani w Zupach, gdzie doprowadziliśmy do wzrostu bazy subskrybentów o 923% oraz wzrostu Open Rate i CTR.

Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?

We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.

5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej

Dobra widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to dla wielu firm sektora MŚP kwestia “być albo nie być”. Nic dziwnego. Pierwsza dziesiątka wyników to miejsce generujące największą liczbę konwersji.

5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja

Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.

Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]

Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.

Wideo mail – sposób na angażujący newsletter

Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.

Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek

Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.