5 zasad pisania maili do dziennikarzy

Przy wysyłkach komunikatów prasowych odpowiednio przygotowany mail to podstawa. Bez względu na to, czy piszesz do dziennikarza po raz pierwszy, czy jesteś z nim w stałym kontakcie, musisz dbać o wysoki standard komunikacji z mediami. Jak pisać maile, żeby pomagały Ci w zdobywaniu wartościowych publikacji i kontaktów?

Czym jest Scrum?

Ostatnio na blogu pojawił się tekst o tym, jaką drogę przeszedł FreshMail w kierunku Agile. Teraz postaram się w prostych słowach opowiedzieć, czym jest Scrum oraz przedstawić jego główne założenia.

Subskrybenci nie czytają Twoich maili? Poznaj 4 sposoby, jak ich zaktywizować.

Zapewne masz grupę znajomych, którzy lubią i komentują Twoje posty w social media? Jednak dla pozostałych albo nie są one interesujące, albo po prostu niewidoczne. Podobnie jest w przypadku email marketingu i Twoich subskrybentów. Część z nich nie widzi i nie reaguje na wysyłane przez Ciebie kampanie. Co należy z nimi robić? Podjąć działanie, by zauważyli Twoją wiadomość oraz wykazali zainteresowanie.

Transformacja w kierunku Agile – jak to u nas było… [Wywiad]

Jaką drogę przeszliśmy, by stać się organizacją opartą na wartościach? Jakimi krokami wprowadzaliśmy do firmy Agile? I jak to się wszystko zaczęło...? Na te i inne pytania odpowiedzieli mi Marcin (Aks) Grochowina, Scrum Master oraz Karolina Gnat, HR Manager.

Rób to co leży w Twoim DNA, czyli historia marki Urban Legend – rozmowa Pawła Sali i Magdy Urban

W tym odcinku podcastu dowiesz się wiele w temacie rozwoju biznesu odzieżowego - od powstania pomysłu po międzynarodowy brand. Magda Urban, założycielka marki Urban Legend, opowiada o kilku aspektach, ważnych zarówno dla osoby planującej rozwój własnej firmy, jak i dla marketerów, którzy chcą podbić zagraniczne rynki. Czego się dowiesz z tego odcinka podcastu? Z jakimi […]

Gmail zasugeruje użytkownikom, aby zrezygnowali z Twojego newslettera

Gmail wprowadza nową funkcję - sugeruje użytkownikom wypis z newslettera. Co zrobić, by tego uniknąć? Dzielimy się kilkoma wartościowymi radami.

O influencer marketingu i nie tylko – rozmowa Pawła Sali z Maćkiem Budzichem

Paweł Sala do swojego podcastu zaprosił Macieja Budzicha. Tym razem była to rozmowa rzeka, od kampanii reklamowych, po influencerów i publiczne wystąpienia.

RODO zaczyna obowiązywać

Nie zapominamy, że ochrona danych osobowych to coś, nad czym należy stale czuwać. Ponadto chcemy w tym zakresie edukować naszych klientów i pomagać im w realizacji ich obowiązków. Z drugiej strony wiemy, że wykonaliśmy w tym kierunku kawał dobrej roboty i możemy spokojnie powiedzieć, że jesteśmy gotowi na RODO.

Re:Fresh – czyli co robi dział IT, gdy ich nie ma w biurze…

Nasze firmowe wartości nie tylko wiszą na ścianie! Przestrzegamy ich na co dzień, dbając o to, by fajnie nam się pracowało, żebyśmy mogli się swobodnie rozwijać i otwierać na nowe technologie.

Raport Email marketing w liczbach 2018

Zobacz najnowszy raport Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego, jakie działania podejmować, by lepiej angażować odbiorców. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.

[Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl

Dowiedz się, jak stratedzy FreshMaila przygotowali strategię komunikacji dla sklepu internetowego wystroj-okien.pl. W tym wpisie znajdziesz inspirację, jak przygotować zapis na newsletter i ścieżkę autoresponderów dla różnych grup odbiorców.

Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?

Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.

Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że Personal Branding jest tym, co o Tobie mówią, kiedy zamkniesz za sobą drzwi. Chcesz, by mówili w samych superlatywach? A może jest Ci to obojętne, lecz po prostu chcesz lepiej zarabiać? Tak czy inaczej przeczytaj ten artykuł. Nie dowiesz się z niego, że “jesteś zwycięzcą” lub że “musisz […]

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu?

Zastanawiasz się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu? Zobacz filmik, w którym Karolina podpowiada, na co najlepiej zwrócić uwagę. Ale to nie wszystko! Zadałam Karolinie kilka dodatkowych pytań, które - mam nadzieję - rozwieją Twoje ewentualne wątpliwości. Zapraszam do czytania!

Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?

Największym zmartwieniem podczas wysyłania mailingu są użytkownicy, którzy nie otwarli wiadomości od Ciebie. Tym samym z mailingu nie dowiedzą się, że został zmieniony adres siedziby Twojej firmy, wyszła nowa kolekcja ubrań, trwa promocja cenowa lub darmowa dostawa. Jak zrobić dobry remarketing kampanii email marketingowych?

5 błędów, które PR-owcy popełniają wysyłając e-maile do dziennikarzy

Dowiedz się, jak unikać popularnych błędów popełnianych przez PR-owców, gdy piszą do dziennikarzy.

O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim

Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.

Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

RODO a content marketing - temat ostatnio bardzo aktualny. Zwłaszcza, że content marketing i e-mail to często idące ze sobą w parze działania marketingowe w B2B. Czy nowe przepisy dotyczące danych osobowych wpłyną również na marketing treści? Sprawdzamy z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk, radcą prawnym z kancelarii MyLo. RODO a content marketing - wywiad Czy nadchodzące zmiany […]