[PORADNIK] Email marketing w branży edukacyjnej

Wiemy, że każda dziedzina biznesu ma swoją specyfikę. Inne metody sprawdzą się w branży modowej, a inne w technologicznej. Dlatego przygotowaliśmy specjalny poradnik dla branży edukacyjnej, który uwzględnia jej charakter działania.

Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

Dla przedsiębiorców rok 2018 będzie rokiem pod znakiem RODO. Nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych zastępuje przepisy wprowadzone ponad 20 lat temu i dostosowuje je do nowych realiów.

Dlaczego warto wyjść do ludzi i jak pomoże Ci w tym email?

Jeśli ktoś zapłaci za bilet na jeden z Twoich eventów - super. Jednak jeszcze lepiej, gdy cała rzesza wiernych “klientów” zacznie regularnie uczestniczyć w większej liczbie konferencji i warsztatów, jakie organizujesz. Między innymi temu służy budowanie aktywnej społeczności.

5 wskazówek jak wykorzystać siłę content marketingu w działaniach SEO

Czy atrakcyjne treści mogą być swego rodzaju wabikiem na użytkowników, osób zainteresowanych stroną internetową? Oczywiście! Jak jednak sprawić, żeby przynęta okazała się skuteczna?

Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.

Marketingowe Trendy i Antytrendy na 2018 rok [INFOGRAFIKA]

14 ekspertów polskiej sceny marketingu i biznesu odpowiada na pytanie: Jakie są trendy i antytrendy na 2018 rok. Zobacz koniecznie!

Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in

W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.

Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe

Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.

Marketing dla urzędów i samorządów

Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]

Kiedy to minęło? Czyli podsumowanie 2017 roku we FreshMailu

Ufff… Co tu się we FreshMailu działo! Kolejny rok za nami i chciałoby się powiedzieć - kiedy to minęło? Kolejna porcja wyzwań i nowych projektów przed nami, ale zanim ruszymy dalej… czas na podsumowanie tego, co wydarzyło się w zielonym świecie FreshMaila :)

Zapis do newslettera w świecie postRODOwym

Życie administratorów danych zdaje się dzielić na dwa etapy - ten przed wejściem w życie RODO i ten po nim. Data 25 maja 2018 r. spędza sen z powiek większej ilości osób niż koniec świata przepowiadany przez Nostradamusa czy starożytnych Majów. Jedno jest pewne - rozporządzenie wywrze wpływ również na email marketing.

“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing

W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków

Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.

Email marketing w branży fitness

Prowadzisz klub fitness, siłownię lub szkołę walki? Zatem wiesz, że coraz więcej osób chce dbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Z jednej strony to dla Ciebie ogromna szansa, z drugiej łączy się z wciąż rosnącą i rozwijającą się konkurencją.

Co nowego we FreshMailu?

W tworzonym przez nas systemie często zachodzą zmiany - w końcu, jak sama nazwa mówi, musi być on świeży. Poniżej spisaliśmy nowe funkcje i usługi, jakie weszły w życie w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

Gorąca relacja z konferenecji Marketing Maraton

Dowiedz się co wydarzyło się na konferencji Marketing Maraton. Mamy dla Ciebie gorącą relację!

Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?

Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.

[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!

Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!

RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]

Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.