Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.
Zapisz się do newslettera
Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”
Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?
Czy warto zbierać bazę numerów telefonów do celów marketingowych? Odpowiedź jest oczywista – jak najbardziej! W tym artykule pokażę Ci kilka sposobów na pozyskiwanie danych, a także utwierdzę Cię w przekonaniu, że taki rodzaj komunikacji naprawdę się opłaca.
Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
Poznaj wypowiedzi 23 ekspertów i dowiedz się, jakie trendy warto mieć na oku w 2022 roku.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]
Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza
Kampania SMS daje niesamowite efekty. Średni Open Rate kampanii to nawet 95%! Jednak czasem drobne rzeczy mogą spowodować, że jej efektywność spada. Poznaj 7 konkretnych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć z SMS-ów jeszcze więcej.
Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]
6 sposobów, jak wykorzystać licznik czasu w newsletterze
Licznik czasu, to świetny sposób, by zachęcić odbiorców do podjęcia akcji tu i teraz. Zobacz, gdzie warto użyć odliczania czasu w newsletterach.
Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
Już listopad, a Ty czujesz na karku oddech Czarnego Piątku i ogromu pracy, który musisz włożyć, by promocja się udała? Spokojnie, my marketerzy jesteśmy w podobnej sytuacji każdego roku. Tym bardziej, że prawie 20% wszystkich kampanii mailowych wysyłanych jest właśnie w końcówce roku i ma to naturalny związek z Black Friday. Ruch na skrzynkach mailowych […]
7 rzeczy, które musisz przypilnować przed wysyłką newslettera na Black Friday
Tik-Tak. Tik-Tak. Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, a co za tym idzie, najgorętszy okres sprzedaży. Zobacz, jakich szczegółów dopilnować, by Twoja wyjątkowa kampania nie okazała się fiaskiem roku
Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!
Ty i ja podczas Black Week jesteśmy klientami. Intencjonalnymi lub mimowolnymi. Dla email marketera ta praca zaczyna się jednak o wiele wcześniej, tak jak dla świadomego konsumenta, który zapisuje zakupowe potrzeby na rozmaitych listach. W email marketingu liczy się tak naprawdę każdy, wysłany w ciągu roku, newsletter.
#Facebookdown, czyli dlaczego własna baza mailowa to skarb
Jak widać, wystarczy mały błąd, by odciąć miliony ludzi od kontaktu z innymi. Dlatego chcę przypomnieć, że stary dobry email to narzędzie, które Cię nie zawiedzie, a własna baza adresowa to skarb.
6 powodów, dla których jeszcze nie zacząłeś email marketingu
Prowadzisz swój biznes, albo pracujesz w małej firmie, w której chcesz zwiększyć zasięgi, jednak zastanawiasz się, w jaki sposób? Oto przychodzę z poradami, jak zacząć działać w email marketingu, rozwiewając 6 najczęstszych wątpliwości. Powód 1: Nie wiesz, czy to się opłaca Cóż, prawdopodobnie email marketing nie jest pierwszym narzędziem, o którym pomyślisz, chcąc budować zasięgi […]
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!
Co wysyłać w newsletterze?
Skuteczny newsletter to różnorodny newsletter. Dlatego warto zamieścić w nim nie tylko treści sprzedażowe. Zobacz, co umieścić w newsletterze, by przyciągał uwagę i przynosił konwersję.
Email marketing ostoją autonomii?
w Sieci coraz więcej mówi się o prywatności. I bardzo dobrze, bo jest ona niezbywalnym prawem człowieka. Dużo w temacie robią najwięksi gracze technologiczni, a na ich przodzie stoi Apple. Dziś przychodzę Was uspokoić, bowiem Apple nie robi niczego, czego sprawny email marketer powinien się aż tak obawiać.
Jak zostać ekspertem od email marketingu?
Jest wiele sposobów na zwiększanie swoich kompetencji. Jedne są darmowe, ale wymagają od Ciebie poświęcenie więcej czasu na przeszukiwanie źródeł. Inne z kolei dają Ci skoncentrowaną wiedzę w określonym czasie. My polecamy Ci certyfikowany kurs online z email marketingu – Emailove.
Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy
Pomyśl o marketingu produktu jak o dobrym teaserze filmowym. Po obejrzeniu go, jeszcze nie znasz fabuły, ale już nie możesz się doczekać premiery. Dzięki opisanym poniżej działaniom, nie tylko wypromujesz produkt i zdobędziesz pierwszych użytkowników, ale także przyciągniesz uwagę inwestorów.