Najważniejsze wskaźniki mailingu, które powinieneś śledzić a pewnie tego nie robisz

Prowadzenie działań marketingowych bez danych, przypomina jazdę samochodem z zamkniętymi oczamiUpewnij się czy wiesz wszystko o swoich kampaniach i na bieżąco monitorujesz najważniejsze wskaźniki swoich mailingów.

FreshMail i #beciaki – dołącz do akcji

Włącz się do akcji #beciaki. Kup bilet na konferencję MailMyDay 2017 lub Poranków z email marketingiem. A może audyt email marketingowy?  Pieniądze ze sprzedaży przeznaczymy na pomoc Ani Tułeckiej.

21 growth hacków, które szybko zwiększą Twoją listę mailingową

Growth hacking podbija świat dając firmom niespotykane dotąd wyniki marketingowe, więc może pomóc i Tobie. Mamy dla Ciebie 21 szybkich i łatwych do wdrożenia growth hacków, które przyspieszą proces zbierania listy mailingowej w Twojej firmie.

Poranki z Email Marketingiem wracają w październiku ze świeżą dawką wiedzy

Już 17 października rozpoczynamy kolejny cykl Poranków z Email Marketingiem, podczas których zespół FreshMaila podzieli się swoją wiedzą z pasjonatami e-marketingu w aż 5-u Polskich miastach! Sprawdź o czym będziemy mówić i zapisz się już dziś.

Książka Marketing za przyzwoleniem – dlaczego warto przeczytać?

Chcesz trafiać do osób zainteresowanych Twoją marką? Powinieneś stosować zasadę permission marketing. Twórcą tej idei jest Seth Godin, poświęcił jej całą książkę: “Marketing za przyzwoleniem”. Jeśli jeszcze jej nie przeczytałeś, powinieneś jak najszybciej uzupełnić te braki!

[Kompendium wiedzy] Jak znaleźć darmowe zdjęcia do newslettera, social media, bloga, strony internetowej

Co zrobić, jeśli nie masz do dyspozycji ogromnego budżetu ani sztabu grafików, a chcesz wykorzystywać angażujące treści wizualne w swoich działaniach marketingowych? W naszym kompendium znajdziesz garść porad jak znaleźć najlepsze darmowe grafiki w sieci.

12 najlepszych źródeł danych marketingowych, statystyk, wykresów i badań

Interesują Cię nowe źródła danych marketingowych? Mamy dla Ciebie 12 najlepszych serwisów, w których znajdziesz statystyki, wykresy, wyniki badań, raporty i wiele innych.

Nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera istotne z perspektywy marek

Poznaj nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera, które pozwolą Ci efektywniej angażować społeczności skupione wokół Twojej marki.

Ważne daty w ecommerce

Okazji zakupowych w Internecie jest tyle, ile jesteś w stanie wymyślić. Niemniej jednak są daty, na które powinieneś zwrócić szczególną uwagę. W tym artykule znajdziesz ważne daty w ecommerce, które warto zapamiętać i zapisać w swoim kalendarzu.

Jak efektywnie wykorzystać social media do obsługi klienta?

Obsługa klienta w social media to trend, którego znaczenie stale rośnie. Przeczytaj gościnny artykuł Moniki Czaplickiej i zobacz, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do obsługi klienta.

Dlaczego landing page nie działa? Najczęstsze błędy na stronach docelowych

Twój landing page nie działa i nie wiesz co może być tego przyczyną? Poznaj najczęstsze problemy dotyczące tworzenia stron docelowych. Ich rozwiązanie jest często bardzo proste!

7 wymagających, ale niezwykle skutecznych rodzajów contentu (cz.2)

Chcesz jeszcze lepiej prowadzić content marketing i generować więcej leadów? Poznaj te 7 typów treści, które pozwolą Ci zwiększyć ilość generowanych leadów i ruchu na stronie.

10 prostych i efektywnych rodzajów contentu (cz.1)

Chcesz prowadzić działania content marketingowe, ale nie wiesz w jaki sposób tworzyć skuteczną treść? Mam dla Ciebie poradnik o 10 najprostszych rodzajach contentu, które dają realne efekty i nie wymagają wiele pracy. Wypróbuj je samodzielnie i zobacz, jak skuteczne mogą być.

Jak odbiorca widzi błędy w Twojej kampanii

Czy zastanawiałeś się, jak Twoje błędy w email marketingu wyglądają od strony odbiorcy? Jak może na nie reagować i do jakich wniosków dochodzić? W tym artykule podjęliśmy próbę “wejścia w skórę” subskrybenta i pokazania, jakie emocje mogą mu towarzyszyć.

Więcej niż Employer Branding – rekrutuj skutecznie wykorzystując email marketing

Poznaj sposoby, dzięki którym łatwo dotrzesz do najbardziej wymagających kandydatów i włącz do swojej strategii rekrutacyjnej nowoczesne narzędzia, które pomogą Ci zbudować silną markę pracodawcy.

Real Time Marketing w email marketingu [Przykłady]

Real Time Marketing to dewiza jedynie social media? Niekoniecznie. Również w email marketingu można znaleźć wiele świetnych przykładów wykorzystania działań w czasie rzeczywistym. Poznaj przykłady RTM w kampaniach mailingowych, oparte o dwa sportowe wydarzenia: Euro 2016 i Olimpiadę w Rio.

[Wywiad] Latająca Szkoła dla Kobiet: Bój się i rób!

Agata Dutkowska, założycielka Latającej Szkoły dla Kobiet, jak sama mówi, pomaga za jej pośrednictwem kreatywnym kobiecym biznesom rozwijać skrzydła. W naszym wywiadzie mówi o tym, dlaczego kryzysy to nieunikniona część każdego biznesu i dlaczego newsletter jest głównym narzędziem sprzedaży w jej biznesie.

Email marketing dla wydawnictw – zwiększaj liczbę klientów!

Chcesz pozostać w kontakcie z odwiedzającymi stronę Twojego wydawnictwa? Wykorzystaj email marketing, który pomoże Ci budować i zwiększać bazę czytelników. Z tego artykułu dowiesz się, jak prowadzić w tej branży działania email marketingowe i dzięki niemu rozwijać swój biznes wydawniczy.

Czy zgodność z prawem zwiększa konwersję? Prawne aspekty email marketingu

Przestrzeganie norm prawnych to podstawa dla email marketerów, aby w pełni wykorzystywać potencjał sprzedażowy relacji z konsumentami. Weź udział w naszym webinarium i sprawdź, jakie są prawne aspekty email marketingu oraz czy prowadzisz swoje działania zgodnie z obowiązującym prawem.