Social media i email marketing – rób to lepiej

Obok social media, bardziej bezpośrednim kanałem zacieśniania relacji między firmą a konsumentem, jest email marketing. Marketerzy potwierdzają, że spersonalizowane maile znacząco zwiększają stopień zaangażowania klientów.

Jak nie trafić do zakładki Oferty na Gmailu

Choć obecność maili w zakładce Oferty nie wpływa w tak wielkim stopniu na Open Rate, jak by to się mogło wydawać, obecność wiadomości w zakładce Główne wciąż jest elementem pożądanym przez marketingowców.

Lista mailingowa – jak odzyskać nieaktywnych odbiorców?

Czy wiesz dlaczego Twoja lista mailingowa powinna mieć jak najmniej nieaktywnych odbiorców? Przekonaj się sam i zobacz co zrobić, że odzyskać uwagę nieaktywnych odbiorców.

Jak zrobić mailing, który sprzedaje?

Czy wiesz jak zrobić mailing, który angażuje odbiorców i sprzedaje? Weź udział w bezpłatnym webinarium i dowiedz się jak stworzyć kampanię, która działa.

23 najlepsze darmowe narzędzia social media

Zarządzasz profilami społecznościowymi i potrzebujesz narzędzi? Mamy dla Ciebie 23 świetne, a przy tym całkowicie darmowe aplikacje i programy, które wspomogą Twoją pracę od zaraz.

Najlepsze praktyki w email marketingu [infografika]

Zobacz, na co zwracać uwagę podczas projektowania szablonu mailingu i upewnij się, że nie popełniasz podstawowych błędów. Poznaj najlepsze praktyki w email marketingu, a to wszystko w łatwej i przyjemnej w czytaniu infografice!

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Dzień Matki

Dzień Matki to idealna okazja, aby zwiększyć sprzedaż. Poznaj 3 sposoby, dzięki którym w tym dniu, spieniężysz relacje, które budowałeś z odbiorcami przez cały rok.

Fonty w email marketingu

Dlaczego odpowiedni font w email marketingu jest tak ważny? Jakie są podstawowe zasady stosowania fontów w mailingach? Jakich fontów używać, a jakich unikać? Tego wszystkiego dowiedz się czytając ten artykuł.

Po co email marketing na blogu i jak zacząć go robić

Jesteś blogerem i chcesz jeszcze lepiej się promować? Dowiedz się, jak zacząć email marketing i osiągać dzięki niemu jeszcze lepsze wyniki nawet, jeśli nigdy nie miałeś z nim styczności.

Wtyczki do Chrome, które ułatwią pracę e-marketera

Chrome to jedna z najpopularniejszych przeglądarek na świecie. Nic dziwnego, że powstaje mnóstwo wtyczek rozszerzających jej podstawowe funkcje. Zebraliśmy 18 wtyczek, które usprawnią działanie przeglądarki, ułatwią organizację pracy z tekstem czy grafiką.

Wypróbuj te sposoby, jeśli chcesz zwiększyć ruch na blogu

Zebraliśmy w jednym poście 8 wtyczek do WordPressa, 10 narzędzi online i 9 sprawdzonych metoddzięki którym będziesz mógł zwiększyć ruch na blogu i jeszcze skuteczniej angażować czytelników.

Zmiany w Gmail Inbox pomogą Ci zwiększyć Open Rate wiadomości

Zmiana, którą wprowadza Google w swojej usłudze Inbox pomoże Ci zwiększyć Open Rate wiadomości! Sprawdź jak wykorzystać nową funkcjonalność na swoją korzyść.

Najlepsze książki o e-marketingu, które musisz przeczytać

Rozpoczynając przygodę z e-marketingiem, warto czerpać z doświadczenia i wiedzy ludzi, którzy w tej dziedzinie działają już od dawna. W tym artykule znajdziesz książki o e-marketingu, do których warto nie tylko zaglądnąć, ale przestudiować i praktykować.

[Wideo] Koniec Safe Harbour – nie wysyłaj bazy mailingowej do USA!

Przesyłasz dane osobowe swoich odbiorców do USA lub innych krajów spoza Unii Europejskiej?Dowiedz się, dlaczego po upadku porozumienia Safe Harbour, jest to ryzykowne z prawnego punktu widzenia. 

Stwórz projekt mailingu taki jak znane marki [FreshMail Designer]

Pokazujemy jak zrobić projekt mailingu taki jak wysyłają znane marki. Rozkładamy we FreshMail Designerze na części trzy kampanie, zobacz jak je odwzorować.

Skuteczny newsletter dzięki user experience

Zobacz jakich zasad UX w marketingu musisz przestrzegać, aby odbiorcy chętnie czytali Twoje wiadomości i kupowali Twoje produkty.

Jak stosować drip marketing i lead nurturing, żeby zwiększyć sprzedaż?

Wygrzewanie leadów to kluczowy proces dla utrzymania wzrostu Twojego biznesu. Zobacz jak prowadzić własne działania lead nurturing z wykorzystaniem autoresponderów.

Wyciągnij więcej z newslettera wykorzystując Facebook Ads

Prowadzisz szerokie działania e-marketingowe? Zależy Ci na szybkiej sprzedaży, wysokiej konwersji i zwiększeniu rozpoznawalności Twojej marki? Wykorzystaj potencjał Twojej bazy mailingowej i dotrzyj do użytkowników za pomocą... Facebook Ads!

MailMyDay 4 – relacja na gorąco

Poczuj się jakbyś tam był! 15 eksperckich prelekcji, praktyczne warsztaty, networking. Miejsce spotkań pasjonatów e-marketingu i email marketingu.