Czego świąteczne reklamy wideo mogą Cię nauczyć

Przygotowaliśmy kilka przykładów reklam świątecznych, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją, przy tworzeniu Twojej kampanii w email marketingu w tym wyjątkowym okresie w roku. Zobacz, czego świąteczne reklamy wideo mogą nauczyć email marketera.

Świąteczna kampania marketingowa, która sprawia, że czujesz ducha świąt [KONKURS]

Na pewno spotkałeś się ze świąteczną kampanią marketingową, która szczególnie Ci się spodobała. Opowiedz nam o niej i zdobądź szansę na wygranie atrakcyjnych nagród! Weź udział w naszym konkursie i spraw sobie prezent w postaci wartościowych, branżowych książek.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Przykłady świątecznych kampanii email marketingowych

Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy przykłady ciekawych, estetycznych i nietypowych kampanii mailingowych wysyłanych z okazji Świąt. Mogą one posłużyć Ci za doskonałą inspirację do prowadzenia własnych, efektywnych działań email marketingowych.

Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje? 10 najczęściej popełnianych błędów

Masz problemy ze sprzedażą w swoim sklepie internetowym? W gościnnym artykule Klaudii Śpiewak poznasz 10 najczęstszych błędów, których popełnianie drogo Cię kosztuje.

Podstawy analityki internetowej dla e-commerce

Sklep internetowy, w którym nie zbiera i nie analizuje się danych narażony jest na klęskę. W tym kompletnym przewodniku zdobędziesz solidne podstawy skutecznej analizy i lepiej zrozumiesz swoich klientów.

Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu

Black Friday wiąże się z ogromną konkurencją, więc by sklepy przyciągnęły do siebie jak najwięcej klientów, ich kampanie muszą się mocno wyróżniać. Przeglądając wiadomości od różnych marek, wybrałam dla Was spis ciekawych i kreatywnych kampanii email marketingowych.

Inspirujące kampanie na Black Friday

Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.

Jak przygotować się na wzmożony ruch w e-commerce?

Czas zwiększonego zainteresowania promocjami to nie tylko data, na którą wystarczy poczekać. W tym szczególnym okresie czekają Cię także potencjalne problemy techniczne. Zobacz, jak się na nie przygotować i zabezpieczyć.

Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday

Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.

Jak wykorzystać psychologię dla zwiększenia sprzedaży w e-commerce

Zbliżają się największe okazje sprzedażowe w roku. Chcesz z nich skorzystać do zwiększenia sprzedaży? Poznaj i wykorzystaj potwierdzone badaniami odkrycia psychologii, które Ci w tym pomogą.

Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce

Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.

Jak założyć darmowy sklep internetowy i zacząć jego promocję?

Chcesz stworzyć darmowy sklep i zacząć przygodę z e-commerce? Mamy dla Ciebie poradnik, który szybko Cię tego nauczy oraz pokaże, jak rozpocząć promocję nowego sklepu dzięki email marketingowi.

Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić

Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.

[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.

Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce

W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.

Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał

Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.

Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana

Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.

Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?

Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.

Przykłady konkursów – czyli o tym, jak marki angażują fanów

Zobacz przykłady konkursów, jakie marki organizują aby zaangażować swoich fanów. Czerp inspiracje i dobre pomysły, aby samemu przeprowadzić ciekawy, przynoszący wartość Tobie jak i uczestnikom konkurs.