Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie
Korzyści wynikających z interaktywnego spotkania z klientami bądź osobami zainteresowanymi Twoją ofertą lub działalnością, jest wiele. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie.
Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu
Chcesz, by email marketing sprzedawał? Poznaj jedną kluczową zasadę, która Ci w tym pomoże.
Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.
Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału
Email i SMS wciąż są jednymi z najbardziej skutecznych form sprzedaży i budowania relacji z odbiorcą. Dowiedz się, jak połączyć potencjał obu kanałów.