E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.
Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
Poznaj wypowiedzi 23 ekspertów i dowiedz się, jakie trendy warto mieć na oku w 2022 roku.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]
Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza
Kampania SMS daje niesamowite efekty. Średni Open Rate kampanii to nawet 95%! Jednak czasem drobne rzeczy mogą spowodować, że jej efektywność spada. Poznaj 7 konkretnych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć z SMS-ów jeszcze więcej.
Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]
Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
Już listopad, a Ty czujesz na karku oddech Black Friday i ogromu pracy, który musisz włożyć, by promocja się udała? Spokojnie, my jesteśmy w podobnej sytuacji każdego roku. Tym bardziej, że prawie 20% wszystkich kampanii mailowych wysyłanych jest właśnie w końcówce roku i ma to naturalny związek z Black Friday. Na szczęście przychodzimy do Ciebie […]
Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!
Ty i ja podczas Black Week jesteśmy klientami. Intencjonalnymi lub mimowolnymi. Dla email marketera ta praca zaczyna się jednak o wiele wcześniej, tak jak dla świadomego konsumenta, który zapisuje zakupowe potrzeby na rozmaitych listach. W email marketingu liczy się tak naprawdę każdy, wysłany w ciągu roku, newsletter.
#Facebookdown, czyli dlaczego własna baza mailowa to skarb
Jak widać, wystarczy mały błąd, by odciąć miliony ludzi od kontaktu z innymi. Dlatego chcę przypomnieć, że stary dobry email to narzędzie, które Cię nie zawiedzie, a własna baza adresowa to skarb.
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!
Email marketing ostoją autonomii?
w Sieci coraz więcej mówi się o prywatności. I bardzo dobrze, bo jest ona niezbywalnym prawem człowieka. Dużo w temacie robią najwięksi gracze technologiczni, a na ich przodzie stoi Apple. Dziś przychodzę Was uspokoić, bowiem Apple nie robi niczego, czego sprawny email marketer powinien się aż tak obawiać.
Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy
Pomyśl o marketingu produktu jak o dobrym teaserze filmowym. Po obejrzeniu go, jeszcze nie znasz fabuły, ale już nie możesz się doczekać premiery. Dzięki opisanym poniżej działaniom, nie tylko wypromujesz produkt i zdobędziesz pierwszych użytkowników, ale także przyciągniesz uwagę inwestorów.
Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii
Zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”. Pobierz checklistę „21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii”! Za darmo.
Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
Newsletter z zamkniętego świata
Zobacz, jak przedstawiciele kilku branż dotkniętych lockdownem w trakcie pandemii COVID-19 poradzili sobie, wykorzystując e-mail marketing.
E-mail i jego początki
Maile wysyłamy, aby potwierdzić transakcje, ustalić szczegóły współpracy czy po prostu – nadal – odezwać się do kogoś po latach. E-mail to protoplasta SMSa, MMSa i komunikatorów internetowych. W ciągu 10 lat przesłaliście za pośrednictwem naszego systemu 59 miliardów wiadomości. Jak wyglądała historia poczty elektornicznej? Sprawdźmy to!
Sukces w e-commerce – poznaj wskazówki praktyków z branży
W jaki sposób zwiększyć swoją sprzedaż? Z pomocą przychodzi naprawdę konkretny poradnik. Ebook "Sukces w e-commerce. Jak krok po kroku zbudować swoje imperium?" to dawka praktycznej wiedzy od znanych ekspertów, którzy na co dzień pracują w branży e-commerce.
Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady
Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.