Email marketing na urządzeniach mobilnych – jak tworzyć wiadomości na smartfony?
Tworząc komunikaty email marketingowe, koniecznie trzeba brać pod uwagę potrzeby i zachowania użytkowników mobile! Dowiedz się więc, jak przygotować dobry mailing lub newsletter na smartfony.
15 narzędzi niezbędnych do skutecznego marketingu internetowego
Poznaj niezbędne narzędzia marketingowe, dzięki którym lepiej zaplanujesz swoją pracę, zmierzysz jej efektywność i oszczędzisz dużo czasu.
Marketing online w kulturze
Pandemia zmusiła instytucje kultury i rozrywki do zmiany myślenia na temat promocji ich działań. Dowiedz się, jakie elementy wpływają na skuteczny marketing online w kulturze i przyciągnij na swoje wydarzenia tłumy widzów i odbiorców.
Pozycjonowanie lokalne, czyli jak zdobywać widoczność w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie lokalne to sposób na promocję własnego biznesu z wykorzystaniem geolokalizacji. Dzięki niemu trafisz z ofertą nie tylko do klientów z konkretnego miasta, ale też dzielnicy czy nawet ulicy, na której właśnie się znajdują.
Lato 2020 – jak promować swój biznes turystyczny?
Koronakryzys dał popalić niejednej branży - w szczególności turystycznej. Zobacz , jak możesz promować swój hotel, pensjonat czy domek letniskowy, aby zdobyć nowych klientów oraz zatroszczyć się o obecnych!
Dlaczego maile wpadają do SPAMu?
Wpadanie wiadomości do folderu SPAM spędza sen z powiek niejednemu marketerowi. Poznaj tego przyczyny oraz dobre praktyki na przyszłość!
Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?
Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe
Jak zacząć sprzedawać w Internecie? Własny sklep w kilka dni!
Wydaje Ci się, że rozkręcenie własnego biznesu wiąże się z mozolnym przygotowywaniem biznesplanu, mnóstwem formalności i wysokimi kosztami? Pokażę Ci, co zrobić, aby otworzyć sklep internetowy szybko i bez stresu!
Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?
Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji.
Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?
Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.
Jak przenieść sprzedaż do sieci? Kilka pomysłów jak zacząć sprzedawać produkty online
Powodów by założyć własny sklep internetowy jest wiele i każdy wydaje się dobry. Trzeba tylko pamiętać, by nie popełniać kilku błędów.
[E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?
Dyskutując o email marketingu często zapomina się o mailach transakcyjnych. A przecież wiadomości te są wysyłane o wiele częściej i cieszą się zdecydowanie większym wskaźnikiem otwarć i kliknięć.
Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?
RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.
Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć
71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?
Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?
Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz wizualizować dane. Twoje raporty staną się szybsze w tworzeniu oraz łatwiejsze w analizie.
Top 10 reklam z Super Bowl 2020
Super Bowl to nie tylko święto futbolu amerykańskiego. To również najczęściej komentowany festiwal spotów reklamowych na świecie.
Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków
Kolejna edycja Auli Polskiej Kraków przeniosła nas w czasie, a dokładnie w przyszłość, gdyż przyświecały nam tematy związane z trendami oraz wyzwaniami w digital marketingu w 2020 roku.
Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]
21 ekspertów opowiada o marketingowych trendach i wyzwaniach, jakie stoją przed firmami oraz specjalistami w 2020 r. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę.