Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?
Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów
Marketing w branży nieruchomości – jakie narzędzia wybrać?
Wydawać się może, że odpowiednia lokalizacja i atrakcyjna cena mieszkania czy domu to szybka droga do sukcesu w branży nieruchomości, czyli do sprzedaży bądź wynajmu. To jednak za mało, by oferta wyróżniła się na tle innych.
Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować
Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.
Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu
Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.
Jak stosować marketing w restauracji, by pozyskać klientów [Case Study]
Poznaj, w jaki sposób stosować marketing resturacji, by zdobywać nowych klientów i lepiej zarządząć rezerwacjami.
5 prostych sposobów, jak poprawić widoczność strony internetowej
Dobra widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania to dla wielu firm sektora MŚP kwestia “być albo nie być”. Nic dziwnego. Pierwsza dziesiątka wyników to miejsce generujące największą liczbę konwersji.
Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek
Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.
[Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene
Jak osiągnąć niesamowity wzrost wskaźników Open Rate i CTR oraz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj case study działań zespołu strategii dla klienta Grene.
7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day
Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!
Jak nie przepalać budżetów reklamowych? Optymalizuj Lead Response Time
Wkładasz sporo budżetu na działania reklamowe? A jak szybko i sprawnie dział sprzedaży odpowiada na zapytania klientów? Ogranicz wydatki i zwiększ sprzedaż dzięki wdrożeniu jednego wskaźnika...
3 proste sposoby, jak zwiększyć Open Rate kampanii świątecznych
Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.
Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie
Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.
Facebook Local czy Aplikacja Eventowa – co jest lepsze dla Twojego wydarzenia?
Facebook Local to narzędzie, które zdobywa coraz to większą popularność. Przyjrzeliśmy się dokładniej nowemu wytworowi społecznościowego giganta, sprawdzając jakie możliwości zapewnia i kto może z nich skorzystać.
[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!
Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.
5 sposobów, jak skierować ruch na landing page
Wyobraź sobie, że Twój landing page to ciekawy punkt w mieście, a reklama w Internecie to węzeł komunikacyjny, dzięki któremu użytkownicy do niego docierają. Dobrze zaplanowany poprowadzi internautów wprost na Twoją stronę. Jeśli jednak go nie zbudujesz, trafią gdzie indziej... na przykład do konkurencji.
FreshMail szkoli! Przyjdź na Poranki z email marketingiem
Wielkimi krokami zbliża się październik - a wraz z nim coroczne szkolenie organizowane przez FreshMaila, jakim są Poranki z email marketingiem. Uczestników wydarzenia czeka wielka porcja email marketingowej wiedzy - na dzień dobry.
Budzich, Szafrański, Tkaczyk i inni – 10 inspirujących myśli z podcastu Pawła Sali
Posłuchaj ciekawych rad, jak rozwijać własny biznes oraz zainspiruj się cennymi myślami jakie mają do przekazania Michał Szafrański, Maciek Budzich czy Paweł Tkaczyk i inni.
“Rób biznes zgodny z Twoim hobby” – rozmowa Pawła Sali z Marcinem Majznerem z CupSell.pl
Jak zbudować markę, opierając się na personal brandingu? Dlaczego kontrowersja się sprzedaje? I w jaki sposób lekko zakręcony (były) prezes CupSell.pl rozbudowywał firmę przez 10 lat i jaki efekt osiągnął? Na te pytania odpowiedź znajdziesz w najnowszym odcinku podcastu Pawła Sali.
5 sposobów, jak budować zaangażowanie na firmowych social mediach
Komunikowanie się w sieci z pozycji firmy jest zadaniem dużo bardziej wymagającym niż robienie tego z profilu osobowego. O ile prostsze jest wywołanie pożądanych emocji dzieląc się zdjęciami z wakacji lub ze ślubu o tyle, znacznie trudniejsze, jest wciągnięcie w naszą narrację nieznajomych, pragnąc zaciekawić ich życiem naszej firmy.