Jak złapać dobry kontakt z klientem? Poznaj rady 4 ekspertów
Czterech ekspertów z czterech różnych branż podzieliło się swoimi doświadczeniami dotyczącymi Customer Experience. Wybraliśmy czystą esencję tego, co usłyszeliśmy tego letniego wieczoru w krakowskim Orange Business Park.
5 zasad pisania maili do dziennikarzy
Przy wysyłkach komunikatów prasowych odpowiednio przygotowany mail to podstawa. Bez względu na to, czy piszesz do dziennikarza po raz pierwszy, czy jesteś z nim w stałym kontakcie, musisz dbać o wysoki standard komunikacji z mediami. Jak pisać maile, żeby pomagały Ci w zdobywaniu wartościowych publikacji i kontaktów?
Rób to co leży w Twoim DNA, czyli historia marki Urban Legend – rozmowa Pawła Sali i Magdy Urban
W tym odcinku podcastu dowiesz się wiele w temacie rozwoju biznesu odzieżowego - od powstania pomysłu po międzynarodowy brand. Magda Urban, założycielka marki Urban Legend, opowiada o kilku aspektach, ważnych zarówno dla osoby planującej rozwój własnej firmy, jak i dla marketerów, którzy chcą podbić zagraniczne rynki. Czego się dowiesz z tego odcinka podcastu? Z jakimi […]
O influencer marketingu i nie tylko – rozmowa Pawła Sali z Maćkiem Budzichem
Paweł Sala do swojego podcastu zaprosił Macieja Budzicha. Tym razem była to rozmowa rzeka, od kampanii reklamowych, po influencerów i publiczne wystąpienia.
O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim
Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.
RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
RODO a content marketing - temat ostatnio bardzo aktualny. Zwłaszcza, że content marketing i e-mail to często idące ze sobą w parze działania marketingowe w B2B. Czy nowe przepisy dotyczące danych osobowych wpłyną również na marketing treści? Sprawdzamy z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk, radcą prawnym z kancelarii MyLo. RODO a content marketing - wywiad Czy nadchodzące zmiany […]
O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak
Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać z Magdaleną Urbaniak, która w Brand24 zajmuje stanowisko Global Communications Manager. A mówiąc prościej, zajmuje się budowaniem relacji z klientami Brand24 na całym świecie. Magda na własnej skórze przekonała się dlaczego komunikacja jest kluczem do budowania silnych relacji, jakich błędów unikać i dlaczego influencer marketing jest nie tylko popularnym trendem, ale też sposobem na budowanie silnej marki.
Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów
W tej relacji nie będzie o chcących poszerzać swoją wiedzę uczestnikach, nie opowiem też o fotobudce ze ścianką Mail My Day, czy o możliwości zgarnięcia książki Pawła Sali. Nawet o pysznym cateringu nie wspomnę więcej niż tylko raz... Ale podczas tej relacji wyciągnę po kilka najważniejszych wskazówek, którymi nasi prelegenci dzielili się z publicznością.
Kalendarz Marketera na 2018 rok
Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.
4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…
Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.
W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day
Dzisiaj w krzyżowy ogień pytań wpadli: Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski. Opowiadali m.in. o tym, jakie były ich początki w branży, co jest ważne i trudne zarazem w pracy marketera oraz o tym, co czeka słuchaczy podczas ich preznetacji na konferencji Mail My Day.
Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…
Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.
Wywiad z prelegentami Mail My Day – Artur Jabłoński, Łukasz Chwiszczuk, Grzegorz Nowak
Mamy dla Ciebie nie lada gratkę - wywiady z prelegentami, którzy wystąpią podczas konferencji Mail My Day już 20-21 marca w Warszawie. Tym razem grad pytań trafił do króla Facebooka - Artura Jabłońskiego, Copperfielda AdWordsów - Łukasza Chwiszczuka i Gandalfa omnichannelu, czyli Grzegorza Nowaka.
Content i email – jak to połączyć w strategii marketingowej?
Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.
Dlaczego warto wyjść do ludzi i jak pomoże Ci w tym email?
Jeśli ktoś zapłaci za bilet na jeden z Twoich eventów - super. Jednak jeszcze lepiej, gdy cała rzesza wiernych “klientów” zacznie regularnie uczestniczyć w większej liczbie konferencji i warsztatów, jakie organizujesz. Między innymi temu służy budowanie aktywnej społeczności.
5 wskazówek jak wykorzystać siłę content marketingu w działaniach SEO
Czy atrakcyjne treści mogą być swego rodzaju wabikiem na użytkowników, osób zainteresowanych stroną internetową? Oczywiście! Jak jednak sprawić, żeby przynęta okazała się skuteczna?
Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.
Marketingowe Trendy i Antytrendy na 2018 rok [INFOGRAFIKA]
14 ekspertów polskiej sceny marketingu i biznesu odpowiada na pytanie: Jakie są trendy i antytrendy na 2018 rok. Zobacz koniecznie!