Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in
W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.
Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe
Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.
“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing
W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.
20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków
Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.
Gorąca relacja z konferenecji Marketing Maraton
Dowiedz się co wydarzyło się na konferencji Marketing Maraton. Mamy dla Ciebie gorącą relację!
Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?
Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.
Jak pisać skuteczne copy?
Jak napisać zgrabne i skuteczne copy? W tym artykule poznasz pewne zasady i metody, które pomogą Ci uporządkować myśli i skierować je na odpowiednie tory. Dzięki nim będziesz o krok od stworzenia idealnej treści.
Poranki z email marketingiem – gorąca relacja
Kolejna edycja Poranków z email marketingiem już za nami. Ekipa FreshMaila odwiedziła 5 miast: Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. Na porankach 4 prelegentów przedstawiło 274 slajdy, a wysłuchało nas aż 365 uczestników. Zobacz relację z tego wydarzenia.
Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków
Nie przeszkodził deszcz ani korki, nie przeszkodziła w końcu późna godzina i wizja porannego wstawania następnego dnia do pracy… Bo uczestnicy 2 edycji Aula Polska Kraków dopisali! Zobacz krótką relację z wydarzenia.
Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu
Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!
Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.
Jak dopasować email marketing do swojej branży
Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.
6 wskaźników marketingowych, które warto stosować
Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów
Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.
Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.
Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.
“Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii
W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.
Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.
Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.
Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką
Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.
Recykling contentu – 3 praktyczne wskazówki
Dzięki recyklingowi contentu możesz nadać swoim artykułom "drugie życie". Jak to zrobić? Zobacz 3 praktyczne wskazówki.