Obserwuj nasze profile social media

  • Adam Skolankiewicz

    Dziękuję. Inspirujący tekst. Stawiam sobie pytanie czy można jeszcze głębiej zejść w określeniu metody tworzenia emaili ze względu na odbiorcę i ze względu na język, którym chcemy przekazać informację. Innymi słowy jak pozbyć się przypadkowości w tworzeniu skutecznych emaili. A może przypadkowość jako element zaskoczenia jest mocno wpisana w tworzenie emaili?

    • Renata z FreshMaila

      Cześć Adam. Dzięki za dobre słowo :)
      Co do tworzenia skutecznych maili myślę, że przypadkowość sprawdza się wtedy gdy jest ona przemyślana – czyli jest to część większej strategii. Zakładam, że dobrze znasz swój biznes i wiesz czego klienci potrzebują najbardziej. Tę wiedzę należy wpasować w strategię, która będzie obejmować różnego rodzaju wiadomości, tak by odbiorca np. nie znudził się samymi promocyjnymi newsletterami. Co do skuteczności – sprawdzaj raporty i wyciągaj z nich wnioski. Podsyłam jeszcze dwa artykuły, które mam nadzieję uzupełnią Twoją wiedzę :)
      https://freshmail.pl/blog/jak-czytac-raport-z-kampanii-we-freshmailu/
      https://freshmail.pl/blog/jak-pisac-skuteczne-emaile-czyli-o-celach-odbiorcach-i-strategiach/

      • Adam Skolankiewicz

        Dzięki. Ależ niespodziewanka! Będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam.