Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Szkolenia i konferencje
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy

Darmowy Webinar

Jak odświeżyć swój email marketing?

Data:

14

Kwietnia

 

11:00

Godzina

Zapisz się
POPULARNY
Szymon Dyrlaga 12 miesięcy temu

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Eliza Gniadek 2,5 miesiąca temu

Webinary – nie tylko szkolenia online

Webinary kojarzą nam się ze szkoleniami. I tym głównie są. Ale możemy używać ich na wiele sposobów. W tym artykule pokażę Ci, jak inaczej wykorzystać webinary od FreshMaila, a także przeprowadzę Cię przez najważniejsze ich funkcje.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatny e-book i rozwijaj biznes z najlepszymi ekspertami w branży!

Eliza Gniadek 5 miesiący temu

Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?

Dowiedz się, jak bez znajomości HTMLa możesz zbudować konwertujący landing page. Poznaj podstawowe elementy strony docelowej i wykorzystaj wiedzę w praktyce! To prostsze niż myślisz - wystarczy przeciągnąć gotowe bloki i odpowiednio je ułożyć.

Szymon Dyrlaga 7 miesięcy temu

Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady

Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.

Szymon Dyrlaga 12 miesięcy temu

Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?

Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji. 

Magdalena Tuszyńska Rok temu

Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc

W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.

Szymon Dyrlaga Rok temu

Unikalne hasła i weryfikacja dwuetapowa (2FA) – wprowadź je natychmiast!

Jeżeli za każdym razem stosujesz to samo hasło lub różne jego wariacje, a do tego nie używasz weryfikacji dwuetapowej, wiele ryzykujesz.

Paweł Sala Rok temu

Oficjalne stanowisko w sprawie incydentu bezpieczeństwa z dnia 24 lutego 2020

W dniu 24 lutego 2020 r. w godzinach nocnych wykryliśmy na części kont dziwną aktywność. Okazało się, że ktoś próbował zalogować się do systemu FreshMail, używając prawdopodobnie wykradzionej z innego serwisu bazy adresów mailowych. Dowiedz się więcej.

Renata Gajoch-Bielecka Rok temu

Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!

Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.

Renata Gajoch-Bielecka Rok temu

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Eliza Gniadek Rok temu

Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?

Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.

Eliza Gniadek Rok temu

Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili

Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.

Monika Nastalska Rok temu

Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować

Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.

Eliza Gniadek 2 lata temu

Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?

We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.

Szymon Dyrlaga, Paweł Sala 2 lata temu

„Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”

Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.

Eliza Gniadek, Elżbieta Krupa 2 lata temu

Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?

Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.

Magdalena Szyjka 3 lata temu

Lepsze wyniki z mailingu? Te dwie dane Ci pomogą

Dowiedz się z raportów, na jakich aplikacjach pocztowych otwierają Twoje wiadomości odbiorcy oraz z jakich domen najczęściej korzystają. Wykorzystaj tę wiedzę do jeszcze lepszej optymalizacji kampanii.

Monika Dudek 3 lata temu

Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

Szymon Dyrlaga 3 lata temu

3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców

Skorzystaj z funkcji FreshMaila - Kreator Formularzy - która ostatnio została poszerzona o bibliotekę formularzy, tryb pop-up oraz nowy layout.

1 2 … 9
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • FreshAds
  • Usługi strategiczne
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Masz pytania?
tel: (+48) 12 881 13 08
mail: pomoc@freshmail.pl
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2020 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Do prawidłowego działania systemu wymagane są pliki cookies. Informacje w nich zawarte są wykorzystywane do celów funkcjonalnych oraz statystycznych.

Zamknij

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK