#SendGuard: wywiad z prof. dr hab. inż. Grzegorz J. Nalepa
Dowiedz się, jak powstawała nasza nowa funkcja: SendGuard. Dlaczego jest to nowatorskie rozwiązanie w e-mail marketingu?
Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady
Emotikony dodane do wiadomości email potrafią zdecydowanie wyróżniać się w tłumie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie z nich korzystać! Zobacz, jak dodawać emotikony do emaila, aby zwiększyć swój open rate.
Zapisz się do newslettera
Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”
Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.
Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
#FreshMailersi: Wywiad z Ewą, Klaudią i Maciejem (BOK)
"Zawsze warto postawić się po stronie klienta - każdy ma prawo do zadawania pytań i niewiedzy na temat nowego systemu. Pamiętajmy o naszych wątpliwościach, kiedy dopiero poznawaliśmy system." Dowiedz się więcej o naszych nowych planach wsparcia oraz poznaj bliżej #FreshMailersów, zajmujących się obsługą klienta.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Webinary – nie tylko szkolenia online
Webinary kojarzą nam się ze szkoleniami. I tym głównie są. Ale możemy używać ich na wiele sposobów. W tym artykule pokażę Ci, jak inaczej wykorzystać webinary od FreshMaila, a także przeprowadzę Cię przez najważniejsze ich funkcje.
Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?
Dowiedz się, jak bez znajomości HTMLa możesz zbudować konwertujący landing page. Poznaj podstawowe elementy strony docelowej i wykorzystaj wiedzę w praktyce! To prostsze niż myślisz - wystarczy przeciągnąć gotowe bloki i odpowiednio je ułożyć.
Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady
Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.
Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?
Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji.
Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?
Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.
Unikalne hasła i weryfikacja dwuetapowa (2FA) – wprowadź je natychmiast!
Jeżeli za każdym razem stosujesz to samo hasło lub różne jego wariacje, a do tego nie używasz weryfikacji dwuetapowej, wiele ryzykujesz.
Oficjalne stanowisko w sprawie incydentu bezpieczeństwa z dnia 24 lutego 2020
W dniu 24 lutego 2020 r. w godzinach nocnych wykryliśmy na części kont dziwną aktywność. Okazało się, że ktoś próbował zalogować się do systemu FreshMail, używając prawdopodobnie wykradzionej z innego serwisu bazy adresów mailowych. Dowiedz się więcej.
Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!
Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.
Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?
Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów
Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?
Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.