FreshMail łączy siły z MailerLite, aby zaoferować polskim klientom najlepsze narzędzie do e-mail marketingu
FreshMail i MailerLite maja wspólną misję, dzięki której zyskasz jeszcze więcej z e-mail marketingu.
Obowiązek ustawienia zabezpieczeń DKIM i DMARC we FreshMailu
Już niedługo ustawienie zabezpieczeń DKIM i DMARC będzie w naszym systemie obowiązkowe. Dowiedz się, dlaczego jest to konieczne i jak to zrobić.
Autorespondery – jak zyskać czas i klientów w e-mail marketingu
Autorespondery to świetny sposób, by wysyłać wiadomości w sposób automatyczny i zaopiekować się swoimi odbiorcami. Sprawdź, jakie możliwości daje FreshMail.
E-mail Marketing a E-mail API – którą usługę wybrać?
Zależy ci na spersonalizowanych wiadomościach i skutecznych kampaniach e-mail marketingowych? A może chcesz mieć jak najwyższą dostarczalność automatycznych wiadomości? Zobacz, która z naszych usług będzie najlepsza dla twoich potrzeb.
E-mail powitalny – jak robić dobre pierwsze wrażenie
E-mail powitalny to początek twojej znajomości z subskrybentem. Powinien przyciągać i zachęcać. Dowiedz się, jak dobrze rozpocząć znajomość z odbiorcą!
Kampania SMS we FreshMailu
Wysyłki SMS są jedną z najskuteczniejszych form marketingu bezpośredniego. Zobacz, jak tworzyć skuteczne kampanie we FreshMailu, również przy połączeniu ich z wysyłką mailingu.
Po co podpinać kartę? 5 najważniejszych korzyści
Korzystaj z bezpiecznej i wygodnej metody płatności. Dowiedz się, jakie korzyści niesie za sobą podpięcie karty.
Co mówią dane – temat i czas wysyłki kampanii
Dowiedz się, jaki jest najlepszy czas na wysyłkę Twoich wiadomości e-mail oraz zobacz, co dane mówią o dobrym temacie wiadomości.
#SendGuard: wywiad z prof. dr hab. inż. Grzegorz J. Nalepa
Dowiedz się, jak powstawała nasza nowa funkcja: SendGuard. Dlaczego jest to nowatorskie rozwiązanie w e-mail marketingu?
Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady
Emotikony dodane do wiadomości email potrafią zdecydowanie wyróżniać się w tłumie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie z nich korzystać! Zobacz, jak dodawać emotikony do emaila, aby zwiększyć swój open rate.
Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.
Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
#FreshMailersi: Wywiad z Ewą, Klaudią i Maciejem (BOK)
"Zawsze warto postawić się po stronie klienta - każdy ma prawo do zadawania pytań i niewiedzy na temat nowego systemu. Pamiętajmy o naszych wątpliwościach, kiedy dopiero poznawaliśmy system." Dowiedz się więcej o naszych nowych planach wsparcia oraz poznaj bliżej #FreshMailersów, zajmujących się obsługą klienta.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Webinary – nie tylko szkolenia online
Webinary kojarzą nam się ze szkoleniami. I tym głównie są. Ale możemy używać ich na wiele sposobów. W tym artykule pokażę Ci, jak inaczej wykorzystać webinary od FreshMaila, a także przeprowadzę Cię przez najważniejsze ich funkcje.
Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?
Dowiedz się, jak bez znajomości HTMLa możesz zbudować konwertujący landing page. Poznaj podstawowe elementy strony docelowej i wykorzystaj wiedzę w praktyce! To prostsze niż myślisz - wystarczy przeciągnąć gotowe bloki i odpowiednio je ułożyć.
Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady
Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.