Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]

Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu

Automatyzacja marketingu jest dziś jednym z kluczowych elementów działań lead nurturingowych. Składają się na nią m.in. autorespondery. Zobacz, jak uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu bazując na celach w Google Analytics.

10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing

Jako specjaliści od email marketingu otrzymujemy mnóstwo pytań, które dotyczą naszej branży oraz ściśle systemu FreshMail. Postanowiliśmy wyodrębnić te powtarzające się najwięcej razy. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania o email marketing.

5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila

Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.

E-mail marketing – od czego zacząć? 16 artykułów na start.

Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.

Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?

Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.

Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu

Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.

Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]

Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.

Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki

Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.

Masz dużą bazę mailingową? Dowiedz się, jak zmigrować do nowego systemu

Prowadzisz zaawansowane działania email marketingowe i migrujesz do nowego systemu? Dowiedz się, jak zmienić system do email marketingu, aby zachować reputację nadawcy.

Jak stworzyć kurs emailowy z autoresponderami FreshMail?

Chcesz włączyć kurs emailowy do swojej strategii marketingowej? Kursy są ciekawą i popularną formą zdobywania wiedzy w sieci. Zobacz, jak stworzyć swój z pomocą autoresponderów FreshMaila.

Jak zachować higienę bazy odbiorców i zwiększyć skuteczność swoich kampanii

Jeśli chcesz poznać sposoby, które ułatwią Ci segmentowanie - i co za tym idzie - docieranie do odpowiednich osób, zapoznaj się z naszym mini-poradnikiem.

Podsumowanie roku 2016 we FreshMailu

Rok 2016 we FreshMailu pełen był ciekawych wydarzeń i ambitnych wyzwań. W tym czasie działo się tak wiele, że opisanie wszystkiego wystarczyłoby na książkę! Dlatego wybraliśmy najważniejsze wydarzenia. Zobacz, co działo się u nas przez ostatnie 12 miesięcy.

Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 2)

W części drugiej dowiesz się, jak stworzyć szablon mailingu używając mniej znanych funkcji FreshMail Designera i CKEditora, jakie informacje wyciągnąć z raportów, a także jak FreshMail pomoże Ci w pracy zespołowej.

Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 1)

Poznaj nietypowe funkcje FreshMaila i zastosuj sprytne sposoby zarządzania listami odbiorców. Dowiedz się, jak łatwo stworzyć dynamiczny szablon mailingu i poznaj tricki personaizacji. W prosty sposób dopasuj wygląd panelu FreshMaila według własnych upodobań.

[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.

Stwórz szablon newslettera używając HTML

Dobrze zakodowany szablon newslettera to klucz do sukcesu całej kampanii mailingowej. Musi dobrze wyświetlać się zarówno na monitorach komputerów jak i na tabletach czy smartfonach. W tym artykule poznasz podstawowe zasady tworzenia szablonu newslettera za pomocą HTMLa.

Co nowego we FreshMailu – miliard wysłanych maili i nagroda SME Awards 2016

Drugi kwartał 2016 zamykamy we FreshMailu z pierwszym miliardem wysłanych maili w ciągu jedno miesiąca oraz nagrodą SME Awards 2016 w garści! Dociera do nas wiele informacji, które potwierdzają, że nasza codzienna praca jest przez Was mocno doceniana. Dziękujemy!