Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Dla developerów
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy
  • #ZgraneDuety
Maria Czekańska, Gabriela Siwka Miesiąc temu

#SendGuard: wywiad z prof. dr hab. inż. Grzegorz J. Nalepa

Dowiedz się, jak powstawała nasza nowa funkcja: SendGuard. Dlaczego jest to nowatorskie rozwiązanie w e-mail marketingu?

Maria Czekańska 5 miesiący temu

Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady

Emotikony dodane do wiadomości email potrafią zdecydowanie wyróżniać się w tłumie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie z nich korzystać! Zobacz, jak dodawać emotikony do emaila, aby zwiększyć swój open rate.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”

Natalia Lasek 5 miesiący temu

Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców

Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.

Katarzyna Zając Pół roku temu

Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów

Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.

FreshMail 8 miesięcy temu

Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych

Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.

Maria Czekańska 8 miesięcy temu

#FreshMailersi: Wywiad z Ewą, Klaudią i Maciejem (BOK)

"Zawsze warto postawić się po stronie klienta - każdy ma prawo do zadawania pytań i niewiedzy na temat nowego systemu. Pamiętajmy o naszych wątpliwościach, kiedy dopiero poznawaliśmy system." Dowiedz się więcej o naszych nowych planach wsparcia oraz poznaj bliżej #FreshMailersów, zajmujących się obsługą klienta.

FreshMail 9 miesięcy temu

Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe

Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!

Maria Czekańska, Gabriela Siwka 12 miesięcy temu

Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP

Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.

Eliza Gniadek 2 lata temu

Webinary – nie tylko szkolenia online

Webinary kojarzą nam się ze szkoleniami. I tym głównie są. Ale możemy używać ich na wiele sposobów. W tym artykule pokażę Ci, jak inaczej wykorzystać webinary od FreshMaila, a także przeprowadzę Cię przez najważniejsze ich funkcje.

Eliza Gniadek 2 lata temu

Jak zbudować landing page nie znając się na kodowaniu?

Dowiedz się, jak bez znajomości HTMLa możesz zbudować konwertujący landing page. Poznaj podstawowe elementy strony docelowej i wykorzystaj wiedzę w praktyce! To prostsze niż myślisz - wystarczy przeciągnąć gotowe bloki i odpowiednio je ułożyć.

Szymon Dyrlaga 2 lata temu

Jak pisać SMS-y marketingowe? Zobacz dobre przykłady

Chcesz, by Twoi klienci zapoznali się z ważną informacją lub weszli na Twoją stronę? Sprawdź, jak pisać skuteczne SMS-y marketingowe oraz zobacz ich przykłady.

Szymon Dyrlaga 3 lata temu

Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?

Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji. 

Szymon Dyrlaga 3 lata temu

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Magdalena Tuszyńska 3 lata temu

Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc

W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.

Szymon Dyrlaga 3 lata temu

Unikalne hasła i weryfikacja dwuetapowa (2FA) – wprowadź je natychmiast!

Jeżeli za każdym razem stosujesz to samo hasło lub różne jego wariacje, a do tego nie używasz weryfikacji dwuetapowej, wiele ryzykujesz.

Paweł Sala 3 lata temu

Oficjalne stanowisko w sprawie incydentu bezpieczeństwa z dnia 24 lutego 2020

W dniu 24 lutego 2020 r. w godzinach nocnych wykryliśmy na części kont dziwną aktywność. Okazało się, że ktoś próbował zalogować się do systemu FreshMail, używając prawdopodobnie wykradzionej z innego serwisu bazy adresów mailowych. Dowiedz się więcej.

Renata Gajoch-Bielecka 3 lata temu

Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!

Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.

Renata Gajoch-Bielecka 3 lata temu

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Eliza Gniadek 3 lata temu

Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?

Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.

1 2 … 9
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • Landing page
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Napisz, aby poznać ofertę
Masz pytania?
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2023 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Cześć. Zapisz się na newsletter!

Co miesiąc otrzymasz ode mnie nowe treści:

  • porady i inspiracje marketingowe,
  • informacje o nowościach we FreshMailu,
  • czy zaproszenie na nowy webinar ze specjalistą.
Dorota Płachta - Customer Relationship Manager
Dorota Płachta
Customer Relationship Manager

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK