Webinary vs darmowe narzędzia – co i kiedy wybrać?
Zainteresowanie webinarami, transmisjami live oraz komunikatorami jest obecnie w szczytowym momencie. Rozstrzygnijmy raz na zawsze, czym te narzędzia się różnią i po które z nich sięgnąć w określonej sytuacji.
Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?
Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.
Unikalne hasła i weryfikacja dwuetapowa (2FA) – wprowadź je natychmiast!
Jeżeli za każdym razem stosujesz to samo hasło lub różne jego wariacje, a do tego nie używasz weryfikacji dwuetapowej, wiele ryzykujesz.
Oficjalne stanowisko w sprawie incydentu bezpieczeństwa z dnia 24 lutego 2020
W dniu 24 lutego 2020 r. w godzinach nocnych wykryliśmy na części kont dziwną aktywność. Okazało się, że ktoś próbował zalogować się do systemu FreshMail, używając prawdopodobnie wykradzionej z innego serwisu bazy adresów mailowych. Dowiedz się więcej.
Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!
Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.
Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?
Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów
Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?
Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.
Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili
Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.
Webinary – wszystko co musisz wiedzieć, by je zorganizować
Według badań 73% liderów marketingu i sprzedaży B2B uważa webinary za najlepszy sposób na generowanie wysokiej jakości leadów. Sprawdź, jak je zorganizować.
Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?
We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.
“Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”
Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.
Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.
Lepsze wyniki z mailingu? Te dwie dane Ci pomogą
Dowiedz się z raportów, na jakich aplikacjach pocztowych otwierają Twoje wiadomości odbiorcy oraz z jakich domen najczęściej korzystają. Wykorzystaj tę wiedzę do jeszcze lepszej optymalizacji kampanii.
Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?
Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.
3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców
Skorzystaj z funkcji FreshMaila - Kreator Formularzy - która ostatnio została poszerzona o bibliotekę formularzy, tryb pop-up oraz nowy layout.
4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…
Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.
Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI
Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.
Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in
W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.