Kiedy to minęło? Czyli podsumowanie 2017 roku we FreshMailu
Ufff… Co tu się we FreshMailu działo! Kolejny rok za nami i chciałoby się powiedzieć - kiedy to minęło? Kolejna porcja wyzwań i nowych projektów przed nami, ale zanim ruszymy dalej… czas na podsumowanie tego, co wydarzyło się w zielonym świecie FreshMaila :)
GymManager + FreshMail – integracja dla branży fitness
Integracja systemu GYMMANAGER z FreshMailem to okazja dla właścicieli klubów fitness, siłowni, szkół walki czy ścianek wspinaczkowych na stworzenie trwałej i niezwykle skutecznej komunikacji ze swoimi klientami.
Jak poprawić zaangażowanie wykorzystując lojalność odbiorców?
Jednym z wielu kryteriów, na podstawie których możesz segmentować swoją bazę odbiorców, jest lojalność odbiorców. Stwórz segmenty i dowiedz się, jak komunikować się z każdym z nich.
Konta dostępowe – sposób na łatwiejszą współpracę
W ramach jednego konta we FreshMailu, jako jego administrator, możesz tworzyć konta dostępowe, czyli dedykowane innym użytkownikom. Każdemu z nich możesz nadać inne uprawnienia. Jest to przydatne, gdy z email marketingu nie korzystasz sam, lecz działasz zespołowo lub powierzasz komuś zadania.
[Infografika] Ilość kont we FreshMailu
Jeżeli prowadzisz jeden sklep internetowy lub blog, sprawa jest jasna - wystarczy Ci jedno konto we FreshMailu (choć oczywiście możesz mieć ich więcej), by z łatwością prowadzić skuteczne działania email marketingowe. Co jednak w sytuacji, kiedy masz trzy różne działalności (a na dodatek każdą z innym wspólnikiem) lub jako agencja przeprowadzasz komunikację mailową dla kilku firm?
Jak ekspresowo ponowić wysyłkę do tych, co nie otworzyli?
Czy zdarzyła Ci się sytuacja, w której wysłałeś kampanie z ważną informacją, jednak mało kto ją otworzył? Chcesz dobrać lepszą godzinę, dzień i ponownie wysłać wiadomość? Wykorzystaj nową funkcjonalność we FreshMailu!
Ścieżki autoresponderów, które rozwiną Twój biznes
Co powiesz na to, żeby maile wysyłały się same? Odpowiedzią są ścieżki autoresponderów. Wyobraź sobie, że nie tworzysz wiadomości od nowa co parę dni, nie czuwasz nad ich rozsyłaniem, nie musisz segmentować bazy danych po każdej jednej wysyłce.
Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!
Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.
Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.
Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
Jak ustawić cele w Google Analytics i uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu
Automatyzacja marketingu jest dziś jednym z kluczowych elementów działań lead nurturingowych. Składają się na nią m.in. autorespondery. Zobacz, jak uruchomić autoresponder Zrealizowanie celu bazując na celach w Google Analytics.
10 najczęściej zadawanych pytań o email marketing
Jako specjaliści od email marketingu otrzymujemy mnóstwo pytań, które dotyczą naszej branży oraz ściśle systemu FreshMail. Postanowiliśmy wyodrębnić te powtarzające się najwięcej razy. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania o email marketing.
5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila
Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.
E-mail marketing – od czego zacząć? 17 artykułów na start
Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.
Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?
Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.
Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu
Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.
Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]
Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.
Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki
Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.
Masz dużą bazę mailingową? Dowiedz się, jak zmigrować do nowego systemu
Prowadzisz zaawansowane działania email marketingowe i migrujesz do nowego systemu? Dowiedz się, jak zmienić system do email marketingu, aby zachować reputację nadawcy.