Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing

Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.

6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?

Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.

Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.

Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.

Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]

Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.

5 książek o e-commerce, które warto znać

Okres urlopowy to dobry moment, by nadrobić zaległą lekturę i wzbogacić co nieco swoją wiedzę. Dlatego tym razem zestawienie 5 książek o e-commerce, które warto przeczytać.

Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką

Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.

Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?

Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.

Dzień Matki – inspiracje w 9 przykładach

Zbliża się 26 maja - dzień, w którym Polacy wyrażają wdzięczność swoim mamom, za to, co dla nich zrobiły. Tym razem w poście przedstawiam kilka inspiracji, które email markeret może wykorzystać w kreowaniu swoich kampanii.

Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!

Czy wiesz, że maile transakcyjne są 8x chętniej otwierane niż innego typu maile? Może warto wykorzystać to do zwiększenia zaangażowania e-klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać maile transakcyjne w e-commerce, aby sprzedawać więcej.

Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów

Poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci poprawić dostarczalność Twoich wiadomości email i dostarczać subskrybentom maile, w które chętnie się zaangażują.

Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu

Jak nie robić email marketingu i dlaczego niestosowanie się do dobrych praktyk tego kanału komunikacji - czyli spamowanie - po prostu Ci się nie opłaca.

3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes

Dzięki Google Analytics możesz sprawdzić, co realnie interesuje użytkowników i jak Twoja strona jest przez nich odbierana. Zobacz, jakie funkcje w Google Analytics możesz wykorzystać, by wzmocnić swoje działania sprzedażowe i marketingowe.

Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu

Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.

5 wskazówek – na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobilną e-sklepu?

Aż 45% polskich Internautów korzystało ze smartfona podczas robienia zakupów w sieci. To ogromna liczba potencjalnych klientów, do których powinieneś dotrzeć. Jak to zrobić? Dowiedz się na co zwrócić uwagę przy projektowaniu wersji mobilnej e-sklepu.

Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać

Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.

Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017

Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!