5 skutecznych pomysłów na świąteczny e-mail marketing
E-mail marketing jest skutecznym sposobem na komunikację z klientami podczas gorących okresów sprzedażowych w ciągu roku. Poznaj elementy newslettera, które angażują odbiorcę.
5 tricków dla sms marketing na Black Friday + wzory wiadomości
Połącz e-mail z SMS i zyskaj jeszcze lepsze wyniki sprzedaży! Zobacz, jak skutecznie wykorzystać obydwa kanały w swojej komunikacji marketingowej.
5 strategii, aby klient wrócił po Black Friday – gotowe do wykorzystania!
Zobacz, jak sprawić, że klient dokona u Ciebie ponownego zakupu. Podajemy 5 sprawdzonych strategii do zastosowania po Black Friday!
Rozmowa z przyjacielem, czyli budowa relacji w newsletterze
Co łączy prawdziwą przyjaźń z komunikacją e-mail marketingową? Zobaczmy, dlaczego powinniśmy zburzyć ścianę dzielącą producenta i konsumenta. I co najważniejsze - dowiedzmy się, co da to Tobie i Twojemu odbiorcy.
Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.
Jesienne kampanie email marketingowe – podajemy 16 świąt do wykorzystania!
Kampanie email marketingowe powinny być kontekstowe. Dowiedz się, jak dopasować Twoją komunikację do pory jesiennej!
Strategiczne podejście w email marketingu (+ konkretny opis przykładu)
Chcesz przygotować dobry newsletter, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ilość dostępnych rozwiązań i funkcjonalności może być przytłaczająca, więc zacznij od obrania odpowiedniej strategii. Najlepsze mailingi powstają wtedy, kiedy mamy jasno sprecyzowany cel i wiemy do kogo i dlaczego chcemy trafić za pośrednictwem naszych wysyłek. Stwórz skuteczny komunikat dzięki dostępnym w naszej aplikacji rozwiązaniom.
Jak poprawić konwersję na twojej stronie? Zobacz 5 pomysłów
Czy zwiększenie konwersji przy użyciu narzędzia do email marketingu jest możliwe? Sprawdź nasze pomysły na to, hjak poprawić konwersję na Twojej stronie.
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
Sitechecker – na bieżąco z Google
Szukasz dobrego narzędzia do analizy SEO? Zobacz naszą recenzję Sitechecker.
Customer experience – email marketing od podszewki
Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.
Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.
E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie
Korzyści wynikających z interaktywnego spotkania z klientami bądź osobami zainteresowanymi Twoją ofertą lub działalnością, jest wiele. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie.
Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu
Chcesz, by email marketing sprzedawał? Poznaj jedną kluczową zasadę, która Ci w tym pomoże.
Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.
Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?
Czy warto zbierać bazę numerów telefonów do celów marketingowych? Odpowiedź jest oczywista – jak najbardziej! W tym artykule pokażę Ci kilka sposobów na pozyskiwanie danych, a także utwierdzę Cię w przekonaniu, że taki rodzaj komunikacji naprawdę się opłaca.
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]