Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?

Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.

Dzień Matki – inspiracje w 9 przykładach

Zbliża się 26 maja - dzień, w którym Polacy wyrażają wdzięczność swoim mamom, za to, co dla nich zrobiły. Tym razem w poście przedstawiam kilka inspiracji, które email markeret może wykorzystać w kreowaniu swoich kampanii.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!

Czy wiesz, że maile transakcyjne są 8x chętniej otwierane niż innego typu maile? Może warto wykorzystać to do zwiększenia zaangażowania e-klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać maile transakcyjne w e-commerce, aby sprzedawać więcej.

Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów

Poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci poprawić dostarczalność Twoich wiadomości email i dostarczać subskrybentom maile, w które chętnie się zaangażują.

Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu

Jak nie robić email marketingu i dlaczego niestosowanie się do dobrych praktyk tego kanału komunikacji - czyli spamowanie - po prostu Ci się nie opłaca.

3 funkcje Google Analytics, które wzmocnią Twój biznes

Dzięki Google Analytics możesz sprawdzić, co realnie interesuje użytkowników i jak Twoja strona jest przez nich odbierana. Zobacz, jakie funkcje w Google Analytics możesz wykorzystać, by wzmocnić swoje działania sprzedażowe i marketingowe.

Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu

Zobacz, jakie informacje zdobędziesz dzięki analizie raportu z kampanii mailingowej, czego nauczysz się na temat swoich odbiorców, ich zachowań i potrzeb, a także jakie korzyści z tego wyciągniesz.

5 wskazówek – na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobilną e-sklepu?

Aż 45% polskich Internautów korzystało ze smartfona podczas robienia zakupów w sieci. To ogromna liczba potencjalnych klientów, do których powinieneś dotrzeć. Jak to zrobić? Dowiedz się na co zwrócić uwagę przy projektowaniu wersji mobilnej e-sklepu.

Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać

Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.

Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017

Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!

Inspirujące kampanie na dzień kobiet

Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.

Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej

Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!

Darmowe szablony mailingu [pobierz HTML i PSD]

Pobierz darmowe szablony mailingu i skorzystaj z nich w swoich newsletterach! A 150 dodatkowych szablonów dostępnych we FreshMail Designer.

Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku

Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.

Sposoby na konwersję z email marketingu

Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce?

Jak przygotować się do Dnia Kobiet w e-commerce? Zobacz kilka porad, by Twój e-sklep odpowiednio wcześnie rozpoczął promocję.

Jak „ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu

Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.

Jak zaprojektować mailing – zasady tworzenia treści i grafiki

Dlaczego wygląd i treść maila są takie ważne? Jakie są ogólne zasady tworzenia wiadomości email? Jak zaprojektować mailing? Jakie treści pisać i jakie grafiki w nim wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule.