Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Dla developerów
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy
  • #ZgraneDuety
POPULARNY
Krzysztof Kołacz Rok temu

Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?

Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!

FreshMail 12 dni temu

Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych

Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”

Maria Czekańska 3 tygodnie temu

Sitechecker – na bieżąco z Google

Szukasz dobrego narzędzia do analizy SEO? Zobacz naszą recenzję Sitechecker.

FreshMail Miesiąc temu

Customer experience – email marketing od podszewki

Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.

FreshMail 2 miesiące temu

Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce

Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.

FreshMail 3 miesiące temu

E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej

Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.

Maria Czekańska, Gabriela Siwka 5 miesiący temu

Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP

Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.

Dominika Waligóra 5 miesiący temu

Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie

Korzyści wynikających z interaktywnego spotkania z klientami bądź osobami zainteresowanymi Twoją ofertą lub działalnością, jest wiele. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie.

Aleksandra Jakubek 5 miesiący temu

Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu

Chcesz, by email marketing sprzedawał? Poznaj jedną kluczową zasadę, która Ci w tym pomoże.

Dorota Płachta 5 miesiący temu

Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila

Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.

Eliza Gniadek Pół roku temu

Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?

Czy warto zbierać bazę numerów telefonów do celów marketingowych? Odpowiedź jest oczywista – jak najbardziej! W tym artykule pokażę Ci kilka sposobów na pozyskiwanie danych, a także utwierdzę Cię w przekonaniu, że taki rodzaj komunikacji naprawdę się opłaca.

Krzysztof Kołacz Pół roku temu

Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]

Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]

Renata Gajoch-Bielecka 7 miesięcy temu

Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza

Kampania SMS daje niesamowite efekty. Średni Open Rate kampanii to nawet 95%! Jednak czasem drobne rzeczy mogą spowodować, że jej efektywność spada. Poznaj 7 konkretnych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć z SMS-ów jeszcze więcej.

Krzysztof Kołacz 8 miesięcy temu

Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK

Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]

Krzysztof Kołacz 8 miesięcy temu

Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!

Ty i ja podczas Black Week jesteśmy klientami. Intencjonalnymi lub mimowolnymi. Dla email marketera ta praca zaczyna się jednak o wiele wcześniej, tak jak dla świadomego konsumenta, który zapisuje zakupowe potrzeby na rozmaitych listach. W email marketingu liczy się tak naprawdę każdy, wysłany w ciągu roku, newsletter.

FreshMail 10 miesięcy temu

Email marketing dla sklepu internetowego

Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!

FreshMail Rok temu

Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy

Pomyśl o marketingu produktu jak o dobrym teaserze filmowym. Po obejrzeniu go, jeszcze nie znasz fabuły, ale już nie możesz się doczekać premiery. Dzięki opisanym poniżej działaniom, nie tylko wypromujesz produkt i zdobędziesz pierwszych użytkowników, ale także przyciągniesz uwagę inwestorów.

Eliza Gniadek Rok temu

Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?

Jaki szablon mailingu jest lepszy – graficzny czy tekstowy? Na to pytanie nie da się inaczej odpowiedzieć, jak: to zależy. A zależy od wielu czynników: Twojej branży, potrzeb, celu, umiejętności, czasu, czy nawet preferencji…

Renata Gajoch-Bielecka Rok temu

5 korzyści z email marketingu dla małego i średniego biznesu

Email marketing w małej firmie niesie za sobą sporo korzyści. Dowiedz się dlaczego warto zainwestować właśnie w ten kanał komunikacji z klientami.

Krzysztof Kołacz Rok temu

Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii

Zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”. Pobierz checklistę „21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii”! Za darmo.

1 2 … 10
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • Landing page
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Zadzwoń, aby poznać ofertę
Masz pytania?
tel: (+48) 12 383 26 24
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2021 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK