Rób to co leży w Twoim DNA, czyli historia marki Urban Legend – rozmowa Pawła Sali i Magdy Urban

W tym odcinku podcastu dowiesz się wiele w temacie rozwoju biznesu odzieżowego - od powstania pomysłu po międzynarodowy brand. Magda Urban, założycielka marki Urban Legend, opowiada o kilku aspektach, ważnych zarówno dla osoby planującej rozwój własnej firmy, jak i dla marketerów, którzy chcą podbić zagraniczne rynki. Czego się dowiesz z tego odcinka podcastu? Z jakimi […]

RODO zaczyna obowiązywać

Nie zapominamy, że ochrona danych osobowych to coś, nad czym należy stale czuwać. Ponadto chcemy w tym zakresie edukować naszych klientów i pomagać im w realizacji ich obowiązków. Z drugiej strony wiemy, że wykonaliśmy w tym kierunku kawał dobrej roboty i możemy spokojnie powiedzieć, że jesteśmy gotowi na RODO.

[Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl

Dowiedz się, jak stratedzy FreshMaila przygotowali strategię komunikacji dla sklepu internetowego wystroj-okien.pl. W tym wpisie znajdziesz inspirację, jak przygotować zapis na newsletter i ścieżkę autoresponderów dla różnych grup odbiorców.

Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie

Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.

Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?

Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.

Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że Personal Branding jest tym, co o Tobie mówią, kiedy zamkniesz za sobą drzwi. Chcesz, by mówili w samych superlatywach? A może jest Ci to obojętne, lecz po prostu chcesz lepiej zarabiać? Tak czy inaczej przeczytaj ten artykuł. Nie dowiesz się z niego, że “jesteś zwycięzcą” lub że “musisz […]

Kalendarz Marketera na 2018 rok

Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.

„Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce

Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.

Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI

Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.

Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem

Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.

Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…

Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.

Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?

Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.

Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

Dla przedsiębiorców rok 2018 będzie rokiem pod znakiem RODO. Nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych zastępuje przepisy wprowadzone ponad 20 lat temu i dostosowuje je do nowych realiów.

Marketing dla urzędów i samorządów

Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]

Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?

Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.

[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!

Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!

RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]

Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.

Dlaczego zgoda to nie wszystko?

Dlaczego w email marketingu zgoda na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych to nie wszystko? Jak walczyć ze spamem i dbać o zaangażowanie odbiorców? Dowiedz się więcej w poście.

“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu

W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.