Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza
Kampania SMS daje niesamowite efekty. Średni Open Rate kampanii to nawet 95%! Jednak czasem drobne rzeczy mogą spowodować, że jej efektywność spada. Poznaj 7 konkretnych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć z SMS-ów jeszcze więcej.
Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]
Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!
Ty i ja podczas Black Week jesteśmy klientami. Intencjonalnymi lub mimowolnymi. Dla email marketera ta praca zaczyna się jednak o wiele wcześniej, tak jak dla świadomego konsumenta, który zapisuje zakupowe potrzeby na rozmaitych listach. W email marketingu liczy się tak naprawdę każdy, wysłany w ciągu roku, newsletter.
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!
Marketing produktu – zdobywaj klientów zanim Twój produkt będzie gotowy
Pomyśl o marketingu produktu jak o dobrym teaserze filmowym. Po obejrzeniu go, jeszcze nie znasz fabuły, ale już nie możesz się doczekać premiery. Dzięki opisanym poniżej działaniom, nie tylko wypromujesz produkt i zdobędziesz pierwszych użytkowników, ale także przyciągniesz uwagę inwestorów.
Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?
Jaki szablon mailingu jest lepszy – graficzny czy tekstowy? Na to pytanie nie da się inaczej odpowiedzieć, jak: to zależy. A zależy od wielu czynników: Twojej branży, potrzeb, celu, umiejętności, czasu, czy nawet preferencji…
5 korzyści z email marketingu dla małego i średniego biznesu
Email marketing w małej firmie niesie za sobą sporo korzyści. Dowiedz się dlaczego warto zainwestować właśnie w ten kanał komunikacji z klientami.
Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii
Zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”. Pobierz checklistę „21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii”! Za darmo.
6 praktycznych rad, by Twój sklep internetowy sprzedawał więcej
W ogromie dostępnych narzędzi do promocji sklepu internetowego można wręcz utonąć. Dlatego lepiej jest wybrać metodę małych kroczków. Zobacz kilka inspiracji, które z pewnością pomogą Ci lepiej wykorzystać możliwości Twojego e-commerce.
Newsletter z zamkniętego świata
Zobacz, jak przedstawiciele kilku branż dotkniętych lockdownem w trakcie pandemii COVID-19 poradzili sobie, wykorzystując e-mail marketing.
E-biznes zamknięty w 856 stronach
„Biblia e-biznesu 3.0” – czyli nowe wydanie bestselleru polskich e-przedsiębiorców. Planujesz działać online? Interesuje Cię email marketing? Sprawdź co jeszcze do zaoferowania będzie miało nowe, uaktualnione wydanie!
Marketing SMS – jak zacząć i co wysyłać? Przykłady i inspiracje
Kampania SMS jest jak autostrada wśród dostępnych dróg marketingu. Dzięki niej szybko dotrzesz do celu, zbudujesz relację z klientem i zwiększysz sprzedaż.
Jak pracować kreatywnie i skutecznie z domu
Praca biurowa ma tę specyfikę, że owe biuro możesz zorganizować sobie właściwie wszędzie - jedyne czego potrzebujesz, to dostęp do internetu i oczywiście komputer. Jednak jest kilka rzeczy, o które warto zadbać, by praca z domu była bardziej efektywna.
Kalendarz Marketera na 2021 rok
Jak w latach poprzednich, tak i w tym przygotowaliśmy zestawienie świąt i okazji sprzedażowych, a także nietypowych dni, które możesz wykorzystać w swojej strategii komunikacyjnej. Jedyne, co się zmieniło, to forma - kalendarz dostępny jest jako Arkusz Google.
Sukces w e-commerce – poznaj wskazówki praktyków z branży
W jaki sposób zwiększyć swoją sprzedaż? Z pomocą przychodzi naprawdę konkretny poradnik. Ebook "Sukces w e-commerce. Jak krok po kroku zbudować swoje imperium?" to dawka praktycznej wiedzy od znanych ekspertów, którzy na co dzień pracują w branży e-commerce.
[E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?
Dyskutując o email marketingu często zapomina się o mailach transakcyjnych. A przecież wiadomości te są wysyłane o wiele częściej i cieszą się zdecydowanie większym wskaźnikiem otwarć i kliknięć.
Wideo mail – sposób na angażujący newsletter
Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.
Marketing w małej firmie – 3 problemy, które spędzają Ci sen z powiek
Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.
“Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”
Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.