Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.
7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day
Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!
3 rodzaje prostych i skutecznych ankiet internetowych
Jakie ankiety internetowe warto przeprowadzać, by lepiej poznać opinię na temat Twojej firmy i odkryć prawdziwe potrzeby klienta? Poznaj 3 efektywne rodzaje ankiet dla branży e-commerce (i nie tylko).
3 proste sposoby, jak zwiększyć Open Rate kampanii świątecznych
Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.
Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie
Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.
[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!
Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.
Kim jest Twój klient? Analityka w procesie sprzedaży
Jak wykorzystać narzędzia analityczne w codziennej pracy handlowca? Jak stworzyć persony? Jak szukać nowych klientów dzięki Google Analytics? Dowiedz się przydatnych rad w artykule.
5 sposobów, jak skierować ruch na landing page
Wyobraź sobie, że Twój landing page to ciekawy punkt w mieście, a reklama w Internecie to węzeł komunikacyjny, dzięki któremu użytkownicy do niego docierają. Dobrze zaplanowany poprowadzi internautów wprost na Twoją stronę. Jeśli jednak go nie zbudujesz, trafią gdzie indziej... na przykład do konkurencji.
7 sposobów na odbudowę bazy subskrybentów po RODO
Straciłeś swoją bazę po RODO? Sprawdź 7 skutecznych sposobów, na odzyskanie subskrybentów.
“Rób biznes zgodny z Twoim hobby” – rozmowa Pawła Sali z Marcinem Majznerem z CupSell.pl
Jak zbudować markę, opierając się na personal brandingu? Dlaczego kontrowersja się sprzedaje? I w jaki sposób lekko zakręcony (były) prezes CupSell.pl rozbudowywał firmę przez 10 lat i jaki efekt osiągnął? Na te pytania odpowiedź znajdziesz w najnowszym odcinku podcastu Pawła Sali.
5 sposobów, jak budować zaangażowanie na firmowych social mediach
Komunikowanie się w sieci z pozycji firmy jest zadaniem dużo bardziej wymagającym niż robienie tego z profilu osobowego. O ile prostsze jest wywołanie pożądanych emocji dzieląc się zdjęciami z wakacji lub ze ślubu o tyle, znacznie trudniejsze, jest wciągnięcie w naszą narrację nieznajomych, pragnąc zaciekawić ich życiem naszej firmy.
Jak złapać dobry kontakt z klientem? Poznaj rady 4 ekspertów
Czterech ekspertów z czterech różnych branż podzieliło się swoimi doświadczeniami dotyczącymi Customer Experience. Wybraliśmy czystą esencję tego, co usłyszeliśmy tego letniego wieczoru w krakowskim Orange Business Park.
Rób to co leży w Twoim DNA, czyli historia marki Urban Legend – rozmowa Pawła Sali i Magdy Urban
W tym odcinku podcastu dowiesz się wiele w temacie rozwoju biznesu odzieżowego - od powstania pomysłu po międzynarodowy brand. Magda Urban, założycielka marki Urban Legend, opowiada o kilku aspektach, ważnych zarówno dla osoby planującej rozwój własnej firmy, jak i dla marketerów, którzy chcą podbić zagraniczne rynki. Czego się dowiesz z tego odcinka podcastu? Z jakimi […]
RODO zaczyna obowiązywać
Nie zapominamy, że ochrona danych osobowych to coś, nad czym należy stale czuwać. Ponadto chcemy w tym zakresie edukować naszych klientów i pomagać im w realizacji ich obowiązków. Z drugiej strony wiemy, że wykonaliśmy w tym kierunku kawał dobrej roboty i możemy spokojnie powiedzieć, że jesteśmy gotowi na RODO.
[Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl
Dowiedz się, jak stratedzy FreshMaila przygotowali strategię komunikacji dla sklepu internetowego wystroj-okien.pl. W tym wpisie znajdziesz inspirację, jak przygotować zapis na newsletter i ścieżkę autoresponderów dla różnych grup odbiorców.
Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?
Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.
Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków
Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że Personal Branding jest tym, co o Tobie mówią, kiedy zamkniesz za sobą drzwi. Chcesz, by mówili w samych superlatywach? A może jest Ci to obojętne, lecz po prostu chcesz lepiej zarabiać? Tak czy inaczej przeczytaj ten artykuł. Nie dowiesz się z niego, że “jesteś zwycięzcą” lub że “musisz […]
Kalendarz Marketera na 2018 rok
Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.
“Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce
Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.