Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI
Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.
Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem
Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.
Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…
Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji.
Jak przygotować się do RODO – moja rozmowa z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
Dla przedsiębiorców rok 2018 będzie rokiem pod znakiem RODO. Nowa regulacja dotycząca ochrony danych osobowych zastępuje przepisy wprowadzone ponad 20 lat temu i dostosowuje je do nowych realiów.
Marketing dla urzędów i samorządów
Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]
Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?
Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.
[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!
Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!
RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]
Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.
Dlaczego zgoda to nie wszystko?
Dlaczego w email marketingu zgoda na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych to nie wszystko? Jak walczyć ze spamem i dbać o zaangażowanie odbiorców? Dowiedz się więcej w poście.
“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu
W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.
Konta dostępowe – sposób na łatwiejszą współpracę
W ramach jednego konta we FreshMailu, jako jego administrator, możesz tworzyć konta dostępowe, czyli dedykowane innym użytkownikom. Każdemu z nich możesz nadać inne uprawnienia. Jest to przydatne, gdy z email marketingu nie korzystasz sam, lecz działasz zespołowo lub powierzasz komuś zadania.
7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera
Uchroń się przed botami automatycznie zapisującymi adresy mailowe do Twojej listy i skorzystaj z 7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera.
Zapis na newsletter przez popup – czy warto go stosować?
Wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online. Co miesiąc odwiedza Twoją stronę ok. 30 tysięcy Internautów. Zakupy robi tylko 2% z nich. To tak, jakbyś próbował zapełnić wiadro z wodą, ale przez brak szczelności duża część Twojej pracy idzie w na marne. Jak to zmienić? Tego dowiesz się w tym poście.
Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!
Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.
Jak zatrzymać wypisy z bazy?
Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.
Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu
Jak dopasować email marketing do swojej branży
Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.
Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics
W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.