Renata Gajoch-Bielecka
wpis utworzony
wpis edytowany
Dlaczego warto wybrać się na Mail My Day?
Powrót do listy wpisówKalendarz
Marketera 2021
Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

Z utęsknieniem wyglądasz pierwszych oznak wiosny? Po mało sprzyjającej, błotnistej zimie każda Twoja myśl krąży wokół ciepłych powiewów wiosennego wiatru?
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Pierwsze dni astronomicznej i kalendarzowej wiosny przypadną na 20-21 marca, czyli na konferencję Mail My Day. Przypadek? Nie sądzę :)
Co Cię czeka podczas Mail My Day?
Mail My Day to konferencja, na której niewątpliwie warto być. Poznasz najnowsze trendy, spotkasz praktyków marketingu, którzy przekażą Ci moc wiedzy i inspiracji, a także spróbujesz swoich sił w networkingu. To tylko kilka rzeczy, które spotkają Cię podczas konferencji. Jednym słowem - będzie się działo.
Jako ciekawostkę wspomnę tylko, że jednym z prelegentów będzie. Maciej Orłoś. Jeśli chcesz się pochwalić swojej rodzinie, że jedziesz tam, gdzie będzie twarz Teleexpressu - zrób to tak, jak Szymon Słowik :)
Ale nie tylko gwiazda szklanego ekranu będzie gościła na scenie Mail My Day. Posłuchasz inspiracji od: Artura Jabłońskiego, Pawła Sali, Maćka Lewińskiego, Szymona Słowika, Macieja Budzicha oraz specjalnego gościa wprost z Kanady czyli Alexy Hubley z Unbounce i wielu innych praktyków marketingu.
Zobacz, jak wygląda przygotowanie do konferencji Mail My Day.
O czym będzie mowa podczas VI edycji Mail My Day?
Narzędzi marketingowych przybywa coraz więcej, współcześnie marketer musi być na bieżąco z wszelkimi nowinkami. Dlatego podczas Mail My Day - konferencji związanej z email marketingiem (i nie tylko), poruszymy wiele tematów, które ułatwią Ci pracę. Będzie m.in. o tym, jak:
Łączyć różne kanały komunikacji do lepszych działań marketingowych
O tym opowie m.in. Łukasz Chwiszczuk - Copperfield AdWordsów, który pokaże Ci sposób, jak łączyć email marketing z AdWordsami.
Z kolei Grzegorz Nowak, założyciel Alpaca studio i ewangelizator łączenia wielu kanałów w marketingu, rozwiąże zagadkę, jak dogodzić klientowi - czyli słów kilka o customer experience i modelu omnichannel.
Jan Zając zdradzi kilka istotnych informacji o gigantach takich jak Google i Facebook oraz podpowie jak sobie radzić w ich cieniu. A może zdradzi, jak ten cień wykorzystać dla swojego komfortu?
Zbierać i przetwarzać leady zgodnie z normami
Dobrze konwertujący formularz to prawdziwy skarb dla email marketera. Niewiele trzeba robić, a leady niejako wpadają same. Jak stworzyć superskuteczny formularz opowie Maciej Płonka - fascynat UX, realizator badań eyetrackingowych.
“RODO zbliża się wielkimi krokami.” “Uwaga! Idzie RODO - będą kary” Takie nagłówki straszą marketerów w wielu miejscach. Nieco inną strategię przyjęła Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, która jest zwolenniczką mówienia o sprawach prawniczych prostym i zrozumiałym językiem. Dlatego temat jej prelekcji brzmi: Udowodnię Ci, że RODO zrozumie dwulatek.
Z kolei Szymon Słowik pokaże, że SEO i email marketing to nie woda i ogień, a wręcz przeciwnie - potrafią się ze sobą doskonale łączyć i stworzyć prawdziwy koktajl Mołotowa przy lead generation.
Wykorzystać customer marketing by zwiększyć sprzedaż
Na Mail My Day spotkasz także prelegentkę z Kanady. Alexa Hubley przedstawi, jak to się stało, że w niedawnej kampanii przeprowadzonej przez Unbounce, firma zagwarantowała sobie 600 tysięcy dolarów przychodu i odnotowała czterokrotny wzrost subskrypcji całorocznych… w zaledwie sześć miesięcy.
i nie tylko...
Nie sposób wymienić tu wszystkich prelegentów podczas pierwszego dnia konferencji, ale zapewniam, że będzie konkretnie i merytorycznie. Dlatego zachęcam Cię do odwiedzenia strony: mailmyday.pl
Dzień drugi - czyli Warsztaty!
Kolejny dzień to kolejne atrakcje, czyli warsztaty! A tutaj to dopiero będzie się działo ;-)
Eksperci z FreshMaila wyjaśnią zawiłości związane z email marketingiem - od samych początków, przez lead nurturing aż po efektywny email marketing w modelu B2B (business to business). Oprócz nich spotkasz się również z prelegentami specjalizującymi się w innych dziedzinach - takich jak social media, content marketing czy Google Analytics.
Artur Jabłoński, wyszkoli Cię w efektywnych kampaniach na Facebooku.
Grzegorz Miłkowski, założyciel m.in. Social Press i Content House powie, jak budować skuteczną strategię content marketingową.
Wspomniany wcześniej Łukasz Chwiszczuk zdradzi sekrety na generowanie sprzedaży przez Google Adwords.
Z kolei Maciej Lewiński zdradzi zawiłości związane z Google Analytics zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym.
A tym, którzy chcą lepiej przygotować się na nowe prawo związane z przetwarzaniem danych osobowych, polecam warsztaty Agnieszki Grzesiek-Kasperczyk z kancelarii MyLo, która powie, jak robić email marketing zgodny z RODO.
Lojalnie uprzedzamy - pomiędzy pierwszym dniem prelekcji, a drugim dniem warsztatów będziemy się integrować na after party. Wspomnę tylko, że FreshMail stawia :)
Wejdź na stronę Mail My Day
Poznaj opinie o Mail My Day od Jacka Kotarbińskiego, Moniki Czaplickiej i Pawła Koziary.
Dla kogo konferencja Mail My Day?
Mail My Day to konferencja dopasowana zarówno dla tych, którzy posiadają już pewną wiedzę z dziedziny marketingu internetowego i chcą ją utrwalić lub poznać nowe trendy - jak i dla stawiających pierwsze kroki w branży.
Pomocne treści znajdą zarówno agencje interaktywne, korporacje i przedsiębiorstwa, a także mniejsze firmy, startupy, czy osoby pracujące na własny rachunek.
Pracując w MŚP dowiesz się, jak łączyć różne kanały i oszczędzać swój czas, a przy tym zwiększyć konwersję i zyski.
Z kolei pracownicy dużych firm powiększą swoją wiedzę w poszczególnych dziedzinach dzięki wyspecjalizowanym warsztatom.
Warsztaty to świetna okazja, żeby powiększyć swoją wiedzę o e-marketingu. Dla każdego uczestnika przewidziany jest stosowny certyfikat.
Mail My Day to konferencja, która łączy praktyczną wiedzę związaną z trendami, na które warto mieć oko. Nie znajdziesz tu reklamowych prelekcji, ale przydatne case study, z których inspirację możesz wykorzystać w swojej firmie. Zwiększ swoją wiedzę z email marketingu (i nie tylko) i kup bilet już dziś!