Chcesz efektów w email marketingu? Stosuj personalizację!

Email jest najbardziej osobistym miejscem w sieci, co za tym idzie odbiorcy właśnie tutaj chcą dostawać najbardziej dopasowane do nich wiadomości. Dlatego stosowanie personalizacji w email marketingu jest Twoim absolutnym "must have". Dowiedz się z artykułu jak to zrobić.

Raport: Email marketing w liczbach

Zobacz najnowszy raport FreshMaila: Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego jakie są najczęstsze wykorzystywane taktyki marketerów i jak reagują na nie odbiorcy. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

5 najczęstszych błędów podczas korzystania z funkcji FreshMaila

Tworząc i rozwijając FreshMaila przyświecała nam przede wszystkim prostota i łatwość korzystania z aplikacji. Cenimy Twój czas, dlatego też w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i wątpliwości.

Jakie są etapy zarządzania kryzysem? Moja rozmowa z Moniką Czaplicką

Co robisz, gdy spotka Cię kryzys w social mediach? Działasz impulsywnie i natychmiastowo? A co powinieneś zrobić? Monika Czaplicka ma na to 3 rady. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - zapraszam Cię do obejrzenia mojego wywiadu, który przeprowadziłem z Moniką podczas Mail My Day.

E-mail marketing – od czego zacząć? 16 artykułów na start.

Przygotowaliśmy specjalną listę artykułów, dzięki której poznasz podstawy e-mail marketingu, dowiesz się, dlaczego warto go stosować oraz jakich błędów unikać. W tym zestawieniu znajdziesz również informacje o kilku funkcjonalnościach FreshMaila, które ułatwią Ci prowadzenie e-mail marketingu.

Lead scoring – kiedy “lead” jest gotowy stać się “klientem”?

Kiedy lead przechodzi do kolejnego etapu lejka sprzedażowego i staje się klientem? Na to nurtujące marketerów pytanie odpowiada lead scoring. Poznaj metody lead scoringu i zobacz, jak zdrożyć go do swojej komunikacji email marketingowej.

Maile transakcyjne w e-commerce – sprzedawaj więcej!

Czy wiesz, że maile transakcyjne są 8x chętniej otwierane niż innego typu maile? Może warto wykorzystać to do zwiększenia zaangażowania e-klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać maile transakcyjne w e-commerce, aby sprzedawać więcej.

Kryzys w influencer marketingu – jak sobie z nim radzić?

Influencer marketing to jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat. Jednak i tutaj zdarzają się kryzysy. Jak sobie z nimi radzić? Zobacz post gościnny Whitepress.

Jak poprawić Reputację Nadawcy, a tym samym dostarczalność mailingów

Poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci poprawić dostarczalność Twoich wiadomości email i dostarczać subskrybentom maile, w które chętnie się zaangażują.

Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate

Chcesz zwiększyć Open Rate swoich kampanii? Dowiedz się jak nagłówki tabloidów (i nie tylko) mogą Ci w tym pomóc.

Kilka słów o tym, jak NIE robić email marketingu

Jak nie robić email marketingu i dlaczego niestosowanie się do dobrych praktyk tego kanału komunikacji - czyli spamowanie - po prostu Ci się nie opłaca.

Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić

Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.

5 pomysłów na… czyli wiosna w marketingu

Wiosna w marketingu to czas, kiedy możesz wprowadzić do swoich działań powiew świeżości. Zobacz 5 przykładów, jak wykorzystać tę porę roku do promocji swojej marki.

Co nas zainspirowało na Mobile Trends Conference 2017

Jeśli zabrakło Cię na Mobile Trends Conference, spieszę donieść Ci najciekawsze kąski z największej konferencji dotyczącej mobile w Polsce!

Dlaczego content i email to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej?

Dlaczego content marketing i email marketing to “papużki nierozłączki” w strategii marketingowej? W tym poście przedstawię Ci kilka pomysłów, na to jak połączyć działania w obu kanałach by osiągnąć efekt synergii.

Inspirujące kampanie na dzień kobiet

Zobacz, w jaki sposób różne marki podeszły do Dnia Kobiet i nad czym skupiły się w swojej komunikacji. W artykule znajdziesz przykłady - nie tylko email marketingowe.

Rejestracja bazy danych w GIODO krok po kroku

Jak dokonać rejestracji bazy danych w Giodo? Zgłoszenie bazy danych objaśniamy w łatwy sposób.

Sposoby na konwersję z email marketingu

Poznaj sposoby na konwersję z email marketingu poprzez dostosowanie swojej komunikacji do różnych wskaźników i obserwuj, jak konwersja z nich rośnie.

Jak „ugryźć” Tłusty Czwartek w email marketingu

Z czym kojarzy się Tłusty Czwartek? Naturalnie z pączkami i innymi słodyczami! :) Dlatego tak wiele mailingów z okazji tego święta mocno akcentuje wszystko, co słodkie. W tym artykule pokażę Ci kilka przykładów, jak "ugryźć" Tłusty Czwartek w email marketingu.