Dlaczego maile wpadają do SPAMu?

Wpadanie wiadomości do folderu SPAM spędza sen z powiek niejednemu marketerowi. Poznaj tego przyczyny oraz dobre praktyki na przyszłość!

Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?

Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe

Jak zacząć sprzedawać w Internecie? Własny sklep w kilka dni!

Wydaje Ci się, że rozkręcenie własnego biznesu wiąże się z mozolnym przygotowywaniem biznesplanu, mnóstwem formalności i wysokimi kosztami? Pokażę Ci, co zrobić, aby otworzyć sklep internetowy szybko i bez stresu!

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Jak przenieść sprzedaż do sieci? Kilka pomysłów jak zacząć sprzedawać produkty online

Powodów by założyć własny sklep internetowy jest wiele i każdy wydaje się dobry. Trzeba tylko pamiętać, by nie popełniać kilku błędów.

Jak łatwo wizualizować dane dzięki Google Data Studio?

Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz wizualizować dane. Twoje raporty staną się szybsze w tworzeniu oraz łatwiejsze w analizie.

Top 10 reklam z Super Bowl 2020

Super Bowl to nie tylko święto futbolu amerykańskiego. To również najczęściej komentowany festiwal spotów reklamowych na świecie.

Krok ku przyszłości – czyli #9 Aula Polska Kraków

Kolejna edycja Auli Polskiej Kraków przeniosła nas w czasie, a dokładnie w przyszłość, gdyż przyświecały nam tematy związane z trendami oraz wyzwaniami w digital marketingu w 2020 roku.

Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 rok [PORADNIK]

21 ekspertów opowiada o marketingowych trendach i wyzwaniach, jakie stoją przed firmami oraz specjalistami w 2020 r. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę.

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili

Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.

[CASE STUDY] Promocja programów partnerskich za pomocą email marketingu

Budzisz się rano. Wstajesz, nalewasz kawę do filiżanki i siadasz przed komputerem. Otwierasz laptopa, a Twoim oczom ukazuje się kwota 2 756,25 złotych.

Badania transakcyjne, czyli jak słuchać głosu klienta

Coraz więcej firm ma świadomość tego, że klientów trzeba pytać o zdanie, a co więcej - na podstawie ich opinii zmieniać sposób swojego działania. W jaki sposób, kiedy i kogo pytać?

Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce

Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.

Onet zdradza swój przepis na newslettery

Jak sprawić, by każdy z tysiąca czytelników otrzymywał interesujące go treści? Jakie funkcje systemu do email marketingu są do tego przydatne? Czy dziennikarze piszą newslettery?

5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja

Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.

Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]

Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.

Wideo mail – sposób na angażujący newsletter

Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.