Wiadomości potwierdzające w modelu double opt-in

W relacjach międzyludzkich liczy się pierwsze wrażenie. Ten szeroki uśmiech, miły gest… To właśnie te rzeczy decydują, jaką opinię wyrobisz sobie o poznanej osobie i czy zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej.

Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe

Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.

Marketing dla urzędów i samorządów

Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]

Zapis do newslettera w świecie postRODOwym

Życie administratorów danych zdaje się dzielić na dwa etapy - ten przed wejściem w życie RODO i ten po nim. Data 25 maja 2018 r. spędza sen z powiek większej ilości osób niż koniec świata przepowiadany przez Nostradamusa czy starożytnych Majów. Jedno jest pewne - rozporządzenie wywrze wpływ również na email marketing.

“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing

W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków

Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.

Email marketing w branży fitness

Prowadzisz klub fitness, siłownię lub szkołę walki? Zatem wiesz, że coraz więcej osób chce dbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Z jednej strony to dla Ciebie ogromna szansa, z drugiej łączy się z wciąż rosnącą i rozwijającą się konkurencją.

Gorąca relacja z konferenecji Marketing Maraton

Dowiedz się co wydarzyło się na konferencji Marketing Maraton. Mamy dla Ciebie gorącą relację!

Punkty styku klienta z marką – jak je znaleźć?

Proces budowania customer experience jest ciągły. Analizując krok po kroku, kiedy odbiorca spotyka się z Twoją marką, okazuje się, że na cały cykl zakupowy wpływ mają poszczególne, drobne momenty, które są nazywane punktami styku. O co w nich chodzi? Jak je zidentyfikować? Zobacz artykuł.

RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]

Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.

“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu

W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.

Jak poprawić zaangażowanie wykorzystując lojalność odbiorców?

Jednym z wielu kryteriów, na podstawie których możesz segmentować swoją bazę odbiorców, jest lojalność odbiorców. Stwórz segmenty  i dowiedz się, jak komunikować się z każdym z nich.

Jak pisać skuteczne copy?

Jak napisać zgrabne i skuteczne copy? W tym artykule poznasz pewne zasady i metody, które pomogą Ci uporządkować myśli i skierować je na odpowiednie tory. Dzięki nim będziesz o krok od stworzenia idealnej treści.

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

Jak zatrzymać wypisy z bazy?

Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.

Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka

Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu

Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics

W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.

Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM

Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.

6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów