Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?

Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.

Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!

Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.

Psychologia w email marketingu – wykorzystaj błędy poznawcze odbiorców

Ostatnio miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu z cyklu Tour de e-commerce. Jedna z prelekcji dotyczyła email marketingu i zainspirowała mnie do napisania tego tekstu. Dowiesz się z niego, jak poprawić komunikację z Twoimi odbiorcami, sprytnie oddziałując na ich podświadomość.

[E-BOOK] Jak prowadzić skuteczny email marketing na święta?

Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.

Boty atakują. Jak zabezpieczyć swój formularz?

Formularze subskrypcji są bez wątpienia jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie bazy newsletterowej. Dzięki możliwości określenia cappingu, zastosowaniu ciekawej szaty graficznej czy tekstu o kuszącym rabacie w podziękowaniu za zapis, formularz zagościł praktycznie na większości witryn.

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić

Jak sprawić, by subskrybent widząc Twoją wiadomość na skrzynce nie mógł się doczekać, by ją otworzyć? Czyli poznaj 4 kroki do rozkochania subskrybenta.

FreshMail szkoli! Przyjdź na Poranki z email marketingiem

Wielkimi krokami zbliża się październik - a wraz z nim coroczne szkolenie organizowane przez FreshMaila, jakim są Poranki z email marketingiem. Uczestników wydarzenia czeka wielka porcja email marketingowej wiedzy - na dzień dobry.

Gmail wprowadza samodestrukcyjne maile

Gmail wprowadził nową, użyteczną funkcję, jaką jest wysyłanie poufnych maili, które znikają ze skrzynki odbiorców po upływie określonego przez nas czasu. Nowa zmiana ma dać nam większą kontrolę nad naszymi konwersacjami w sieci oraz zwiększyć ich bezpieczeństwo.

Checklista – Jak zwiększyć Open Rate

W tym artykule dowiesz się jak uzyskać dobry Open Rate, a także jakie triki zastosować, by ludzie otwierali Twoje maile. Nawet, jeśli część rzeczy jest już Ci znana - nie wahaj się zastosować poniższych rad. Te 4 sposoby to ‘must have’ w poprawnej praktyce email marketingowej.

7 sposobów na odbudowę bazy subskrybentów po RODO

Straciłeś swoją bazę po RODO? Sprawdź 7 skutecznych sposobów, na odzyskanie subskrybentów.

Subskrybenci nie czytają Twoich maili? Poznaj 4 sposoby, jak ich zaktywizować.

Zapewne masz grupę znajomych, którzy lubią i komentują Twoje posty w social media? Jednak dla pozostałych albo nie są one interesujące, albo po prostu niewidoczne. Podobnie jest w przypadku email marketingu i Twoich subskrybentów. Część z nich nie widzi i nie reaguje na wysyłane przez Ciebie kampanie. Co należy z nimi robić? Podjąć działanie, by zauważyli Twoją wiadomość oraz wykazali zainteresowanie.

Gmail zasugeruje użytkownikom, aby zrezygnowali z Twojego newslettera

Gmail wprowadza nową funkcję - sugeruje użytkownikom wypis z newslettera. Co zrobić, by tego uniknąć? Dzielimy się kilkoma wartościowymi radami.

Raport Email marketing w liczbach 2018

Zobacz najnowszy raport Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego, jakie działania podejmować, by lepiej angażować odbiorców. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.

[Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl

Dowiedz się, jak stratedzy FreshMaila przygotowali strategię komunikacji dla sklepu internetowego wystroj-okien.pl. W tym wpisie znajdziesz inspirację, jak przygotować zapis na newsletter i ścieżkę autoresponderów dla różnych grup odbiorców.

Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?

Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.

Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?

Największym zmartwieniem podczas wysyłania mailingu są użytkownicy, którzy nie otwarli wiadomości od Ciebie. Tym samym z mailingu nie dowiedzą się, że został zmieniony adres siedziby Twojej firmy, wyszła nowa kolekcja ubrań, trwa promocja cenowa lub darmowa dostawa. Jak zrobić dobry remarketing kampanii email marketingowych?

O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim

Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.