Koń by się uśmiał, czyli zabawne kampanie marketingowe

Niektóre reklamy wzruszają, niektóre wprowadzają w zakłopotanie, a jeszcze inne bawią. Śmiech jednak ma to do siebie, że wywołuje w człowieku pozytywne skojarzenia i wprawia go w dobre samopoczucie.

Marketing dla urzędów i samorządów

Polacy chcą wiedzieć co dzieje się w ich miejscu zamieszkania. Dlatego gminy i samorządy powinny inwestować w marketing terytorialny. Dzięki temu zyskają w oczach lokalnej społeczności, wśród turystów, a także potencjalnych inwestorów. Marketing dla samorządów - szyty na miarę Dobrze prowadzony marketing dla samorządów pozwala na lepszą komunikację z mieszkańcami. A ma to niebagatelny wpływ […]

Email marketing w branży fitness

Prowadzisz klub fitness, siłownię lub szkołę walki? Zatem wiesz, że coraz więcej osób chce dbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Z jednej strony to dla Ciebie ogromna szansa, z drugiej łączy się z wciąż rosnącą i rozwijającą się konkurencją.

[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!

Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!

RODO – czy rzeczywiście jest się czego obawiać? [INFOGRAFIKA]

Pamiętacie opowieści o czarnej wołdze, której nikt tak naprawdę nie widział, ale w czasach PRL straszono nią dzieci? Podobnie zaczyna wyglądać sytuacja z RODO - regulacja jeszcze nie weszła w życie, a wokół niej zdążyło narosnąć już wiele mitów i legend. Czas na rozprawienie się z kilkoma z nich.

Dlaczego zgoda to nie wszystko?

Dlaczego w email marketingu zgoda na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych to nie wszystko? Jak walczyć ze spamem i dbać o zaangażowanie odbiorców? Dowiedz się więcej w poście.

“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu

W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.

[Infografika] Ilość kont we FreshMailu

Jeżeli prowadzisz jeden sklep internetowy lub blog, sprawa jest jasna - wystarczy Ci jedno konto we FreshMailu (choć oczywiście możesz mieć ich więcej), by z łatwością prowadzić skuteczne działania email marketingowe. Co jednak w sytuacji, kiedy masz trzy różne działalności (a na dodatek każdą z innym wspólnikiem) lub jako agencja przeprowadzasz komunikację mailową dla kilku firm?

Jak ekspresowo ponowić wysyłkę do tych, co nie otworzyli?

Czy zdarzyła Ci się sytuacja, w której wysłałeś kampanie z ważną informacją, jednak mało kto ją otworzył? Chcesz dobrać lepszą godzinę, dzień i ponownie wysłać wiadomość? Wykorzystaj nową funkcjonalność we FreshMailu!

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera

Uchroń się przed botami automatycznie zapisującymi adresy mailowe do Twojej listy i skorzystaj z 7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera.

Ścieżki autoresponderów, które rozwiną Twój biznes

Co powiesz na to, żeby maile wysyłały się same? Odpowiedzią są ścieżki autoresponderów. Wyobraź sobie, że nie tworzysz wiadomości od nowa co parę dni, nie czuwasz nad ich rozsyłaniem, nie musisz segmentować bazy danych po każdej jednej wysyłce.

Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!

Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.

Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka

Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu

Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!

Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.

Jak dopasować email marketing do swojej branży

Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.

Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics

W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.

Email marketing… a na co to komu?

“A właściwie po co mi email marketing...?” Jeśli wciąż zadajesz sobie to pytanie, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Postaram się przekonać Cię do tego, że warto inwestować w ten kanał komunikacji.

Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM

Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.