5 inspiracji dla bardziej efektywnego mailingu w B2B

Coraz większej popularności, email marketingu w B2B, nie da się nie zauważyć. Pomysłów na tworzenie mailingów jest mnóstwo. Dlatego przygotowaliśmy garść inspiracji, które wspomogą budowanie marki Twojej firmy, zbieranie leadów oraz generowanie sprzedaży.

Ważne daty w e-commerce (styczeń-sierpień)

W tej części cyklu zebrałam dla Ciebie wiele ciekawych wydarzeń, świąt i dni, które przydadzą Ci się przy planowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej w swoim e-commerce.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Podsumowanie roku 2016 we FreshMailu

Rok 2016 we FreshMailu pełen był ciekawych wydarzeń i ambitnych wyzwań. W tym czasie działo się tak wiele, że opisanie wszystkiego wystarczyłoby na książkę! Dlatego wybraliśmy najważniejsze wydarzenia. Zobacz, co działo się u nas przez ostatnie 12 miesięcy.

Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 2)

W części drugiej dowiesz się, jak stworzyć szablon mailingu używając mniej znanych funkcji FreshMail Designera i CKEditora, jakie informacje wyciągnąć z raportów, a także jak FreshMail pomoże Ci w pracy zespołowej.

3 email marketingowe życzenia oraz jak je spełnić

Większa lista, aktywni subskrybenci i wysokie wskaźniki - tego życzymy sobie w Nowym Roku. Jak spełnić te życzenia? Zobacz, co możesz zrobić, żeby 2017 rok był szczęśliwy dla Twojego email marketingu.

5 sposobów na świąteczną komunikację w B2B

Świąteczna gorączka sprzedażowa to złote żniwa dla branży B2C. A jak ten okres wygląda w B2B? Czy może okazać się równie obiecujący dla firm?  Zobacz 5 sposobów na świąteczną komunikację w biznesie.

Funkcje FreshMaila, o których być może nie miałeś pojęcia (część 1)

Poznaj nietypowe funkcje FreshMaila i zastosuj sprytne sposoby zarządzania listami odbiorców. Dowiedz się, jak łatwo stworzyć dynamiczny szablon mailingu i poznaj tricki personaizacji. W prosty sposób dopasuj wygląd panelu FreshMaila według własnych upodobań.

9 sprawdzonych sposobów na skuteczne kampanie świąteczne

Chciałbym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami w zakresie tego, jak przygotować skuteczne kampanie świąteczne, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji email marketingowej.

Czego świąteczne reklamy wideo mogą Cię nauczyć

Przygotowaliśmy kilka przykładów reklam świątecznych, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją, przy tworzeniu Twojej kampanii w email marketingu w tym wyjątkowym okresie w roku. Zobacz, czego świąteczne reklamy wideo mogą nauczyć email marketera.

Przykłady świątecznych kampanii email marketingowych

Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy przykłady ciekawych, estetycznych i nietypowych kampanii mailingowych wysyłanych z okazji Świąt. Mogą one posłużyć Ci za doskonałą inspirację do prowadzenia własnych, efektywnych działań email marketingowych.

Jak obchodzimy Black Friday w email marketingu

Black Friday wiąże się z ogromną konkurencją, więc by sklepy przyciągnęły do siebie jak najwięcej klientów, ich kampanie muszą się mocno wyróżniać. Przeglądając wiadomości od różnych marek, wybrałam dla Was spis ciekawych i kreatywnych kampanii email marketingowych.

Inspirujące kampanie na Black Friday

Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.

Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday

Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.

Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce

Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.

Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić

Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.

[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.

Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce

W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.

Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał

Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.

Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana

Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.