Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?

RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.

Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć

71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?

Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!

Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.

Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?

Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.

Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili

Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.

Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce

Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.

Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu

Komunikacja wewnętrzna odgrywa bardzo ważną rolę w nowoczesnych firmach, gdzie przepływ informacji jest niezbędny do wykonywania projektów. Warto więc wybrać narzędzia, które tę komunikację ułatwiają.

Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu

Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.

Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?

Poznaj możliwości testów A/B, dzięki którym zoptymalizujesz efektywność działań promocyjnych w internecie! Dowiedz się, jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w mailingu.

8 świetnych funkcji Gmaila, które ułatwią Ci codzienną pracę

Dowiedz się, jak nowości Gmaila wpłyną na email marketing i jakie funkcje mogą Ci się przydać w codziennej pracy.

Czym są maile transakcyjne? Poznaj 5 przykładów wykorzystania ich w praktyce

Dowiedz się czym są wiadomości transakcyjne, jakie są różnice pomiędzy nimi, a mailami marketingowymi. Poznaj także, jak maile transakcyjne pomogą Ci w skutecznym komunikowaniu się z Twoimi klientami.

SMS i email marketing – 4 konkretne sposoby na wykorzystanie ich potencjału

Email i SMS wciąż są jednymi z najbardziej skutecznych form sprzedaży i budowania relacji z odbiorcą. Dowiedz się, jak połączyć potencjał obu kanałów.

Zabezpieczenia SPF, DKIM, DMARC – co to jest i dlaczego warto je mieć?

We FreshMailu wspieramy trzy rodzaje zabezpieczeń: SPF, DKIM oraz DMARC. Zobacz, co oznaczają te skróty, jak działają poszczególne zabezpieczenia i jakie korzyści mogą Ci przynieść.

Po 3 mailach wypisywaliśmy nowych subskrybentów. Efekt był zaskakujący… [Case Study Winiary]

Już od kilku lat współpracujemy z Winiary nad ich strategią email marketingową. Wiele obszarów zostało zoptymalizowanych, jednak nigdy nie jest tak, by nie mogło być lepiej. W myśl tego powiedzenia zabraliśmy się za jedno z wyzwań.

Wideo mail – sposób na angażujący newsletter

Czy wideo email marketing może pozytywnie wpłynąć na wyniki kampanii i wizerunek marki? Standardowe oferowanie sezonowych promocji, obniżek i gratisów może okazać się niewystarczające, aby przekonać do siebie klientów. Wideo przesłane w newsletterze to świetne narzędzie, aby pokazać osobowość. Opowiedz angażujące historie wideo mailem.

Czy email marketing się opłaca?

W obliczu dziesiątek dostępnych narzędzi czasami trudno jest wybrać to, które spełni oczekiwania marketerów i właścicieli firm. Tym razem wyjaśniamy dlaczego warto stosować email marketing w komunikacji marki.

[Case study] Jak zwiększyć CTR o 105% i podnieść sprzedaż w sklepie internetowym | FreshMail dla Grene

Jak osiągnąć niesamowity wzrost wskaźników Open Rate i CTR oraz podnieść sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj case study działań zespołu strategii dla klienta Grene.

Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?

Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc, zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym jak robić go dobrze, a czego unikać, opowiada Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu.