Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?

Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc, zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym jak robić go dobrze, a czego unikać, opowiada Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu.  

Kalendarz marketera na 2019 rok

Zaplanuj rok z Kalendarzem Marketera na 2019 rok. Znajdziesz w nim święta i okazje, które wykorzystasz do planowania social mediów i email marketingu. Uwaga! Mamy dla Ciebie także BONUS - harmonogram wysyłek mailingowych.

Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?

Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.

7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day

Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!

Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?

Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.

Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!

Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.

Psychologia w email marketingu – wykorzystaj błędy poznawcze odbiorców

Ostatnio miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu z cyklu Tour de e-commerce. Jedna z prelekcji dotyczyła email marketingu i zainspirowała mnie do napisania tego tekstu. Dowiesz się z niego, jak poprawić komunikację z Twoimi odbiorcami, sprytnie oddziałując na ich podświadomość.

4 rady, jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej

Poznaj kilka pomocnych wskazówek, które pozwolą Ci na uniknięcie błędów przy wysyłce kampanii świątecznej. Dowiesz się m.in., dlaczego wysyłka do dawno nie używanej bazy może przysporzyć Ci problemów, jak zaplanować kampanię z wyprzedzeniem oraz na co zwracają uwagę filtry antyspamowe.

[E-BOOK] Jak prowadzić skuteczny email marketing na święta?

Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.

Email bombing. Jak zabezpieczyć swój formularz przed botami?

Formularze zapisu są jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie bazy newsletterowej. W ostatnim czasie niestety są również celem ataków zwanych “email bombing" lub “bombą pocztową." Przeczytaj czym grozi taki atak i jak się przed nim zabezpieczyć.

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić

Jak sprawić, by subskrybent widząc Twoją wiadomość na skrzynce nie mógł się doczekać, by ją otworzyć? Czyli poznaj 4 kroki do rozkochania subskrybenta.

FreshMail szkoli! Przyjdź na Poranki z email marketingiem

Wielkimi krokami zbliża się październik - a wraz z nim coroczne szkolenie organizowane przez FreshMaila, jakim są Poranki z email marketingiem. Uczestników wydarzenia czeka wielka porcja email marketingowej wiedzy - na dzień dobry.

Gmail wprowadza samodestrukcyjne maile

Gmail wprowadził nową, użyteczną funkcję, jaką jest wysyłanie poufnych maili, które znikają ze skrzynki odbiorców po upływie określonego przez nas czasu. Nowa zmiana ma dać nam większą kontrolę nad naszymi konwersacjami w sieci oraz zwiększyć ich bezpieczeństwo.

Checklista – Jak zwiększyć Open Rate

W tym artykule dowiesz się jak uzyskać dobry Open Rate, a także jakie triki zastosować, by ludzie otwierali Twoje maile. Nawet, jeśli część rzeczy jest już Ci znana - nie wahaj się zastosować poniższych rad. Te 4 sposoby to ‘must have’ w poprawnej praktyce email marketingowej.

7 sposobów na odbudowę bazy subskrybentów po RODO

Straciłeś swoją bazę po RODO? Sprawdź 7 skutecznych sposobów, na odzyskanie subskrybentów.

Subskrybenci nie czytają Twoich maili? Poznaj 4 sposoby, jak ich zaktywizować.

Zapewne masz grupę znajomych, którzy lubią i komentują Twoje posty w social media? Jednak dla pozostałych albo nie są one interesujące, albo po prostu niewidoczne. Podobnie jest w przypadku email marketingu i Twoich subskrybentów. Część z nich nie widzi i nie reaguje na wysyłane przez Ciebie kampanie. Co należy z nimi robić? Podjąć działanie, by zauważyli Twoją wiadomość oraz wykazali zainteresowanie.

Gmail zasugeruje użytkownikom, aby zrezygnowali z Twojego newslettera

Gmail wprowadza nową funkcję - sugeruje użytkownikom wypis z newslettera. Co zrobić, by tego uniknąć? Dzielimy się kilkoma wartościowymi radami.