Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Szkolenia i konferencje
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy

Darmowy Webinar

Jak odświeżyć swój email marketing?

Data:

14

Kwietnia

 

11:00

Godzina

Zapisz się
POPULARNY
Szymon Dyrlaga 12 miesięcy temu

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Dominika Słomka 3 tygodnie temu

Lead magnet, który przyciąga? Poznaj te 5 sposobów!

Jak stworzyć lead magnet, który przyciąga subskrybentów? Poznaj kilka sprawdzonych sposobów i zobacz, jak skuteczniej budować swoją listę mailingową.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatny e-book i rozwijaj biznes z najlepszymi ekspertami w branży!

Renata Gajoch-Bielecka Miesiąc temu

Nie tylko newsletter – 3 rodzaje wiadomości, które warto wysyłać odbiorcom

Email marketing to nie tylko newsletter. Zobacz, jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać, aby odbiorcy chętnie je otwierali.

Eliza Gniadek 4 miesiące temu

Dlaczego nie możesz wysyłać do adresów ogólnodostępnych bądź zakupionych?

We FreshMailu dbamy o to, by kampanie naszych klientów były na wysokim poziomie, dostarczalność jak najwyższa, a cała wysyłka zgodna z prawem. Dlatego wymagamy, by lista mailowa była pozyskana w sposób legalny - dla naszego wspólnego dobra!

Eliza Gniadek 5 miesiący temu

Jak zbierać bazę odbiorców za pomocą narzędzi FreshMaila?

W tym artykule chcę przedstawić Ci narzędzia FreshMaila, takie jak formularz, landing page, czy webinary, dzięki którym zebranie bazy odbiorców będzie łatwiejsze.

Szymon Dyrlaga 8 miesięcy temu

Email marketing na urządzeniach mobilnych – jak tworzyć wiadomości na smartfony?

Tworząc komunikaty email marketingowe, koniecznie trzeba brać pod uwagę potrzeby i zachowania użytkowników mobile! Dowiedz się więc, jak przygotować dobry mailing lub newsletter na smartfony.

Renata Gajoch-Bielecka 9 miesięcy temu

15 narzędzi niezbędnych do skutecznego marketingu internetowego

Poznaj niezbędne narzędzia marketingowe, dzięki którym lepiej zaplanujesz swoją pracę, zmierzysz jej efektywność i oszczędzisz dużo czasu.

Renata Gajoch-Bielecka 9 miesięcy temu

Marketing online w kulturze

Pandemia zmusiła instytucje kultury i rozrywki do zmiany myślenia na temat promocji ich działań. Dowiedz się, jakie elementy wpływają na skuteczny marketing online w kulturze i przyciągnij na swoje wydarzenia tłumy widzów i odbiorców.

Dorota Kika 11 miesięcy temu

Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?

Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe

Magdalena Tuszyńska Rok temu

Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc

W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.

Szymon Dyrlaga Rok temu

[E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?

Dyskutując o email marketingu często zapomina się o mailach transakcyjnych. A przecież wiadomości te są wysyłane o wiele częściej  i cieszą się zdecydowanie większym wskaźnikiem otwarć i kliknięć.

Szymon Dyrlaga Rok temu

Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?

RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.

Rok temu

Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć

71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?

Renata Gajoch-Bielecka Rok temu

Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!

Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.

Eliza Gniadek Rok temu

Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?

Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.

Eliza Gniadek Rok temu

Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili

Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.

Szymon Dyrlaga 1,5 roku temu

Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce

Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.

Szymon Dyrlaga 1,5 roku temu

Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu

Komunikacja wewnętrzna odgrywa bardzo ważną rolę w nowoczesnych firmach, gdzie przepływ informacji jest niezbędny do wykonywania projektów. Warto więc wybrać narzędzia, które tę komunikację ułatwiają.

Szymon Dyrlaga 2 lata temu

Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu

Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.

1 2 … 12
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • FreshAds
  • Usługi strategiczne
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Masz pytania?
tel: (+48) 12 881 13 08
mail: pomoc@freshmail.pl
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2020 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Do prawidłowego działania systemu wymagane są pliki cookies. Informacje w nich zawarte są wykorzystywane do celów funkcjonalnych oraz statystycznych.

Zamknij

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK