E-mail marketing i media społecznościowe: 3 główne zasady
Połącz jedne z najbardziej skutecznych kanałów marketingowych. Dowiedz się, jak skutecznie korzystać z e-mail marketingu oraz mediów społecznościowych.
#SendGuard: wywiad z prof. dr hab. inż. Grzegorz J. Nalepa
Dowiedz się, jak powstawała nasza nowa funkcja: SendGuard. Dlaczego jest to nowatorskie rozwiązanie w e-mail marketingu?
5 skutecznych pomysłów na świąteczny e-mail marketing
E-mail marketing jest skutecznym sposobem na komunikację z klientami podczas gorących okresów sprzedażowych w ciągu roku. Poznaj elementy newslettera, które angażują odbiorcę.
GIFy w świątecznym newsletterze, czyli moc ruchomych obrazków
E-mail marketing na święta oznacza dobry moment na zadbanie o wizualny aspekt, aby przykuć uwagę. Świetnie sprawdzą się tu GIFy świąteczne, które mogą posłużyć w celach zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych.
Black Friday i Cyber Monday — przyciągnij tematem wiadomości! 53 przykłady
Spraw, że nie zginiesz w tłumie wiadomości e-mail! Zobacz przykłady dobrych tematów newslettera na Black Friday i Cyber Monday.
7 typów maili transakcyjnych na Black Friday – inspirujące przykłady
Co po zakupie? E-mail! Zobacz, 7 typów maili transakcyjnych, które warto wysłać! Zapewnij wzrost Twojemu biznesowi i zadbaj o opiekę klienta.
5 strategii, aby klient wrócił po Black Friday – gotowe do wykorzystania!
Zobacz, jak sprawić, że klient dokona u Ciebie ponownego zakupu. Podajemy 5 sprawdzonych strategii do zastosowania po Black Friday!
Rozmowa z przyjacielem, czyli budowa relacji w newsletterze
Co łączy prawdziwą przyjaźń z komunikacją e-mail marketingową? Zobaczmy, dlaczego powinniśmy zburzyć ścianę dzielącą producenta i konsumenta. I co najważniejsze - dowiedzmy się, co da to Tobie i Twojemu odbiorcy.
Strasznie klikalne wiadomości e-mail w Halloween – 42 przykłady tematów newslettera
Jak zadbać o większy open rate w Halloween? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zadbać o strasznie klikalne wiadomości.
Przerażająco dobre newslettery – pomysły na kreacje Halloween
Zbliża się Halloween i czas przygotować potwornie dobre kreacje. Zainspiruj się innymi markami i poznaj kluczowe zasady tworzenia kreacji z okazji tego święta.
Czemu trafiasz do SPAMu (i tracisz leady)?
Jak nie trafić do SPAMu i nie stracić leadów? Sprawdź co zrobić, aby Twoja wiadomość trafiła do głównej zakładki na poczcie klienta.
Jesienne newslettery – pomysły na kreacje 2022
Łap inspiracje na jesienne newslettery i zachwyć swoich odbiorców oryginalną kreacją oraz nietuzinkową promocją.
Mityczny email marketing, czyli 5 legend o wysyłaniu kampanii
Kiedy bogowie są wśród nas… czyli krótka rozprawa o mitach i ich władcach. Na jakie nieprawdziwe opowieści możesz się natknąć, kiedy mowa o email marketingu? I jaka jest w końcu prawda? Prezentujemy pierwszy cykl z serii #EmailBezŚciemy!
Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady
Emotikony dodane do wiadomości email potrafią zdecydowanie wyróżniać się w tłumie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie z nich korzystać! Zobacz, jak dodawać emotikony do emaila, aby zwiększyć swój open rate.
Segmentacja i personalizacja na Dzień Chłopaka – jakie popełniasz błędy?
Planujesz wysyłkę kampanii email marketingowej na dzień chłopaka? Zobacz, jakie możesz popełnić błędy. Segmentacja i personalizacja od podstaw.
Jak Instagram ulepszy Twój email marketing? (darmowe inspiracje)
Czy możemy połączyć tradycyjny, aczkolwiek skuteczny email marketing, z nowoczesnym narzędziem na scenie mediów społecznościowych, jakim jest Instagram? Myślę, że wręcz powinniśmy! Email marketing pozwala nam dotrzeć do skrzynek odbiorców natomiast Instagram do ich gałek ocznych.
Strategiczne podejście w email marketingu (+ konkretny opis przykładu)
Chcesz przygotować dobry newsletter, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ilość dostępnych rozwiązań i funkcjonalności może być przytłaczająca, więc zacznij od obrania odpowiedniej strategii. Najlepsze mailingi powstają wtedy, kiedy mamy jasno sprecyzowany cel i wiemy do kogo i dlaczego chcemy trafić za pośrednictwem naszych wysyłek. Stwórz skuteczny komunikat dzięki dostępnym w naszej aplikacji rozwiązaniom.
Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.
Czym jest drip email marketing?
Kampanie email marketingowe typu drip od kilku lat stają się coraz bardziej popularne. Dzięki automatyzacji są wygodne dla firm i angażujące dla odbiorców jednocześnie. W tym artykule poznasz potrzebne definicje, dowiesz się jak prowadzić takie kampanie w Twojej firmie i uzyskasz garść porad od naszych ekspertów. Zaczynamy!