Email marketing vs. social media
Mnogość kanałów komunikacji stwarza dylematy: gdzie być obecnym i alokować budżet? Email marketing vs. social media – czym się różnią i jak je połączyć?
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
Customer experience – email marketing od podszewki
Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]
Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]
6 powodów, dla których jeszcze nie zacząłeś email marketingu
Prowadzisz swój biznes, albo pracujesz w małej firmie, w której chcesz zwiększyć zasięgi, jednak zastanawiasz się, w jaki sposób? Oto przychodzę z poradami, jak zacząć działać w email marketingu, rozwiewając 6 najczęstszych wątpliwości. Powód 1: Nie wiesz, czy to się opłaca Cóż, prawdopodobnie email marketing nie jest pierwszym narzędziem, o którym pomyślisz, chcąc budować zasięgi […]
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!
Co wysyłać w newsletterze?
Skuteczny newsletter to różnorodny newsletter. Dlatego warto zamieścić w nim nie tylko treści sprzedażowe. Zobacz, co umieścić w newsletterze, by przyciągał uwagę i przynosił konwersję.
Jak zostać ekspertem od email marketingu?
Jest wiele sposobów na zwiększanie swoich kompetencji. Jedne są darmowe, ale wymagają od Ciebie poświęcenie więcej czasu na przeszukiwanie źródeł. Inne z kolei dają Ci skoncentrowaną wiedzę w określonym czasie. My polecamy Ci certyfikowany kurs online z email marketingu – Emailove.
Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?
Jaki szablon mailingu jest lepszy – graficzny czy tekstowy? Na to pytanie nie da się inaczej odpowiedzieć, jak: to zależy. A zależy od wielu czynników: Twojej branży, potrzeb, celu, umiejętności, czasu, czy nawet preferencji…
5 korzyści z email marketingu dla małego i średniego biznesu
Email marketing w małej firmie niesie za sobą sporo korzyści. Dowiedz się dlaczego warto zainwestować właśnie w ten kanał komunikacji z klientami.
Sprawdź te rzeczy, zanim wydasz zgodę na start kampanii
Zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”. Pobierz checklistę „21 rzeczy, które musisz sprawdzić przed wysyłką kampanii”! Za darmo.
Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?
Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!
13 szybkich sposobów na odświeżenie email marketingu
Drobne poprawki, które są sukcesywnie wdrażane, mogą przynieść Ci efekty, których nawet się nie spodziewasz. To tak jak nauka języka obcego przez 15 minut dziennie. Sprawdź nasze wskazówki, które wdrożysz przy porannej kawie!
Lead magnet, który przyciąga? Poznaj te 5 sposobów!
Jak stworzyć lead magnet, który przyciąga subskrybentów? Poznaj kilka sprawdzonych sposobów i zobacz, jak skuteczniej budować swoją listę mailingową.
Nie tylko newsletter – 3 rodzaje wiadomości, które warto wysyłać odbiorcom
Email marketing to nie tylko newsletter. Zobacz, jakie rodzaje wiadomości warto wysyłać, aby odbiorcy chętnie je otwierali.