Dlaczego nie możesz wysyłać do adresów ogólnodostępnych bądź zakupionych?
We FreshMailu dbamy o to, by kampanie naszych klientów były na wysokim poziomie, dostarczalność jak najwyższa, a cała wysyłka zgodna z prawem. Dlatego wymagamy, by lista mailowa była pozyskana w sposób legalny - dla naszego wspólnego dobra!
Jak zabrać się za zbieranie bazy odbiorców?
W tym artykule chcę przedstawić Ci narzędzia FreshMaila, takie jak formularz, landing page, czy webinary, dzięki którym zebranie bazy odbiorców będzie łatwiejsze.
Email marketing na urządzeniach mobilnych – jak tworzyć wiadomości na smartfony?
Tworząc komunikaty email marketingowe, koniecznie trzeba brać pod uwagę potrzeby i zachowania użytkowników mobile! Dowiedz się więc, jak przygotować dobry mailing lub newsletter na smartfony.
15 narzędzi niezbędnych do skutecznego marketingu internetowego
Poznaj niezbędne narzędzia marketingowe, dzięki którym lepiej zaplanujesz swoją pracę, zmierzysz jej efektywność i oszczędzisz dużo czasu.
Marketing online w kulturze
Pandemia zmusiła instytucje kultury i rozrywki do zmiany myślenia na temat promocji ich działań. Dowiedz się, jakie elementy wpływają na skuteczny marketing online w kulturze i przyciągnij na swoje wydarzenia tłumy widzów i odbiorców.
Ścieżki wielokanałowe – jak naprawdę działa Twój mailing?
Które źródło ruchu jest najlepsze i które faktycznie działa? Zbyt szybkie wnioski mogą powodować, że źle ocenisz działania reklamowe
Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?
Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?
Marketing w czasach kryzysu – 5 narzędzi, które mogą Ci pomóc
W związku z ograniczeniami w sferze życia publicznego, bardziej istotna niż kiedykolwiek wcześniej jest obecność przedsiębiorstwa w Internecie. Twoja marka potrzebuje narzędzi, które pozwolą Ci zaistnieć w sieci w czasach kryzysu.
[E-commerce] Jak zbudować zaufanie klientów dzięki mailom transakcyjnym?
Dyskutując o email marketingu często zapomina się o mailach transakcyjnych. A przecież wiadomości te są wysyłane o wiele częściej i cieszą się zdecydowanie większym wskaźnikiem otwarć i kliknięć.
Maile transakcyjne a RODO – co musisz wiedzieć?
RODO w dużym stopniu wpłynęło na email marketing. Czy przepisy te również odnoszą się do maili transakcyjnych? Sprawdź, co musisz wiedzieć.
Program lojalnościowy w Twoim e-sklepie – wszystko, co warto wiedzieć
71% badanych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Co więcej, 93% uczestników wykazuje w nich dużą aktywność. Czy to oznacza, że Ty również powinieneś go wdrożyć w swoim e-sklepie?
Nie wykorzystujesz tych funkcji systemu FreshMail? Wiele tracisz!
Korzystasz w swojej pracy z FreshMaila? A może zastanawiasz się, czy jest to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania? Poznaj kilka funkcji i nowości, które mogły umknąć Twojej uwadze.
Jak wyciągnąć więcej z raportów kampanii mailowych?
Dowiedz się, jak wykorzystać informacje z raportów kampanii mailingowych, aby zwiększyć efektywność kolejnych wysyłek.
Wszystko, co musisz wiedzieć o segmentacji bazy i personalizacji maili
Dowiedz się, jak poprawnie podzielić bazę mailową ze względu na dane o odbiorcach i jak wykorzystać je do skutecznej personalizacji.
Email marketing w motoryzacji – jak wygląda w praktyce
Branża motoryzacyjna jak wiele innych wykorzystuje email marketing. Postanowiłem więc opisać, jak wygląda komunikacja marek samochodowych w praktyce.
Jak poprawić komunikację wewnętrzną w firmie dzięki systemowi do email marketingu
Komunikacja wewnętrzna odgrywa bardzo ważną rolę w nowoczesnych firmach, gdzie przepływ informacji jest niezbędny do wykonywania projektów. Warto więc wybrać narzędzia, które tę komunikację ułatwiają.
Twój lejek sprzedażowy przecieka? Załataj go przy pomocy content marketingu
Dowiedz się, jak wygląda ścieżka zakupowa w B2B oraz na co zwrócić uwagę planując pod nią strategię content marketingową.
Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?
Poznaj możliwości testów A/B, dzięki którym zoptymalizujesz efektywność działań promocyjnych w internecie! Dowiedz się, jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w mailingu.
8 świetnych funkcji Gmaila, które ułatwią Ci codzienną pracę
Dowiedz się, jak nowości Gmaila wpłyną na email marketing i jakie funkcje mogą Ci się przydać w codziennej pracy.