Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…

Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.

„Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce

Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.

Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI

Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.

Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.

“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing

W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków

Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.

[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!

Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!

Zapis na newsletter przez popup – czy warto go stosować?

Wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online. Co miesiąc odwiedza Twoją stronę ok. 30 tysięcy Internautów. Zakupy robi tylko 2% z nich. To tak, jakbyś próbował zapełnić wiadro z wodą, ale przez brak szczelności duża część Twojej pracy idzie w na marne. Jak to zmienić? Tego dowiesz się w tym poście.

Jak zatrzymać wypisy z bazy?

Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.

„Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii

W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.

Recenzja książki „Biblia Copywritingu”

Szukasz książki, która wzbogaci Twoją marketingową wiedzę? Zobacz recenzję "Biblii Copywritingu" autorstwa Darka Puzyrkiewicza.

Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate

Chcesz zwiększyć Open Rate swoich kampanii? Dowiedz się jak nagłówki tabloidów (i nie tylko) mogą Ci w tym pomóc.

Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić

Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.

Relacja Mail My Day 5

Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!

Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać

Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.

Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej

Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!

Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017

Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.

6 zasad wpływu wg Cialdiniego i jak możesz je wykorzystać w email marketingu

W marketingu często spotkamy się z różnymi sposobami na zdobycie klienta. Czy 6 reguł wpływu wg Roberta Cialdiniego można z powodzeniem wykorzystać w email marketingu? Sprawdź!