Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Dla developerów
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy
  • #ZgraneDuety
POPULARNY
Krzysztof Kołacz Rok temu

Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?

Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!

FreshMail 3 miesiące temu

E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej

Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”

Maria Czekańska Pół roku temu

Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021

Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?

Krzysztof Kołacz Pół roku temu

Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]

Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]

Krzysztof Kołacz Rok temu

Newsletter z zamkniętego świata

Zobacz, jak przedstawiciele kilku branż dotkniętych lockdownem w trakcie pandemii COVID-19 poradzili sobie, wykorzystując e-mail marketing.

Renata Gajoch-Bielecka 2 lata temu

Omnichannel marketing – jak wybrać najskuteczniejsze kanały promocji?

Kampanie omnichannel mogą przynieść Ci wiele korzyści, ale również wiele komplikacji. Postaw na sprawdzone narzędzia komunikacji, dzięki którym lepiej dotrzesz do swoich klientów

Monika Dudek 3 lata temu

Jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w email marketingu?

Poznaj możliwości testów A/B, dzięki którym zoptymalizujesz efektywność działań promocyjnych w internecie! Dowiedz się, jak przeprowadzić testy A/B w Facebook Ads, Google Ads i w mailingu.

Szymon Dyrlaga 3 lata temu

5 email marketingowych wskazówek z M@il My Day – relacja

Siódma edycja organizowanego przez FreshMaila M@il My Day - największej konferencji o email marketingu w Polsce - już za nami. 10 kwietnia w warszawskim Multikinie wystąpiło aż 18 prelegentów. Każda z prezentacji trwała ok. 20 min., co dało naprawdę olbrzymią ilość marketingowej wiedzy.

Marcin Gnat 4 lata temu

Gmail wprowadza samodestrukcyjne maile

Gmail wprowadził nową, użyteczną funkcję, jaką jest wysyłanie poufnych maili, które znikają ze skrzynki odbiorców po upływie określonego przez nas czasu. Nowa zmiana ma dać nam większą kontrolę nad naszymi konwersacjami w sieci oraz zwiększyć ich bezpieczeństwo.

Eliza Gniadek 4 lata temu

Jak złapać dobry kontakt z klientem? Poznaj rady 4 ekspertów

Czterech ekspertów z czterech różnych branż podzieliło się swoimi doświadczeniami dotyczącymi Customer Experience. Wybraliśmy czystą esencję tego, co usłyszeliśmy tego letniego wieczoru w krakowskim Orange Business Park.

Renata Gajoch-Bielecka 4 lata temu

O influencer marketingu i nie tylko – rozmowa Pawła Sali z Maćkiem Budzichem

Paweł Sala do swojego podcastu zaprosił Macieja Budzicha. Tym razem była to rozmowa rzeka, od kampanii reklamowych, po influencerów i publiczne wystąpienia.

Monika Dudek 4 lata temu

Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?

Największym zmartwieniem podczas wysyłania mailingu są użytkownicy, którzy nie otwarli wiadomości od Ciebie. Tym samym z mailingu nie dowiedzą się, że został zmieniony adres siedziby Twojej firmy, wyszła nowa kolekcja ubrań, trwa promocja cenowa lub darmowa dostawa. Jak zrobić dobry remarketing kampanii email marketingowych?

Monika Dudek 4 lata temu

Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

Eliza Gniadek, Renata Gajoch-Bielecka 4 lata temu

4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…

Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.

Renata Gajoch-Bielecka 4 lata temu

„Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce

Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.

Paweł Sala 4 lata temu

Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI

Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.

Eliza Gniadek 4 lata temu

Jak marki obchodzą Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka to, mimo styczniowych mrozów, jedne z najcieplejszych dni w roku. Również marki zadbały o to, aby w tym dniu Babcie i Dziadkowie poczuli się wyjątkowo, dodatkowo wykorzystując to święto jako dodatkową okazję sprzedażową.

Eliza Gniadek 5 lat temu

“Gwiezdne Wojny” na językach – czyli jak marki wykorzystują Real Time Marketing

W ostatnim czasie marki w różny sposób wykorzystywały popularność, jaką niesie ze sobą seria Gwiezdne Wojny, wykorzystując nowy film do promocji siebie i swoich produktów. Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

Renata Gajoch-Bielecka 5 lat temu

20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków

Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.

Eliza Gniadek 5 lat temu

[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!

Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!

1 2 … 16
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • Landing page
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Zadzwoń, aby poznać ofertę
Masz pytania?
tel: (+48) 12 383 26 24
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2021 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK