20 inspiracji od prelegentów Aula Polska Kraków
Ach co to była za Aula! Podczas grudniowej edycji uczestnicy usłyszeli moc inspirujących informacji - przyswoić je wszystkie to nie lada sztuka. Ale od czego macie FreshMaila :) Zebraliśmy najciekawsze wskazówki! Przeczytacie je w tym wpisie.
[infografika] Przygotuj swój e-biznes na Święta!
Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w całym roku! Dla osób pracujących w e-biznesie jest to czas bardzo intensywnej pracy. Dlatego przygotowaliśmy “ściągę” w postaci infografiki. Pobierz i dowiedz się, jak osiągnąć lepsze efekty z kampanii świątecznych!
Zapis na newsletter przez popup – czy warto go stosować?
Wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online. Co miesiąc odwiedza Twoją stronę ok. 30 tysięcy Internautów. Zakupy robi tylko 2% z nich. To tak, jakbyś próbował zapełnić wiadro z wodą, ale przez brak szczelności duża część Twojej pracy idzie w na marne. Jak to zmienić? Tego dowiesz się w tym poście.
Jak zatrzymać wypisy z bazy?
Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.
“Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii
W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.
Recenzja książki “Biblia Copywritingu”
Szukasz książki, która wzbogaci Twoją marketingową wiedzę? Zobacz recenzję "Biblii Copywritingu" autorstwa Darka Puzyrkiewicza.
Jak nagłówki tabloidów pomogą Ci zwiększyć Open Rate
Chcesz zwiększyć Open Rate swoich kampanii? Dowiedz się jak nagłówki tabloidów (i nie tylko) mogą Ci w tym pomóc.
Storytelling w marketingu – dlaczego warto go robić
Ludzie od wieków opowiadają sobie historie i anegdoty. Storytelling jest dla człowieka naturalnym sposobem komunikacji. Dlatego warto dowiedzieć się jak zacząć uprawiać marketing narracyjny w Twojej firmie.
Relacja Mail My Day 5
Zobacz obszerną relację z 5 edycji Mail My Day, czyli mnóstwo merytorycznej wiedzy od ekspertów z e-marketingu, praktyczne warsztaty i szalone afterparty!
Jak pisać treści do mailingów, by odbiorcy chcieli je czytać
Czy wiesz, jak pisać treści w sieci? Zobacz co i jak pisać, by zwrócić uwagę na swoje treści i realizować cele kampanii mailingowych.
Karuzela na Facebooku to skuteczny sposób na budowanie listy mailingowej
Karuzela na Facebooku pomoże Ci skutecznie zachęcić followersów do dołączenia do Twojej listy mailingowej. Sprawdź dlaczego format karuzelowy działa!
Instytut Pantone ogłosił Greenery kolorem roku 2017
Kolor roku Pantone 2017 to Greenery! Zobacz jakie inspiracje i możliwości niesie dla marketerów kolor zielony.
Czego o email marketingu nauczą Cię reklamy Super Bowl 2017
Porcja spotów, na które cały rok czekają zarówno widzowie jak i marketerzy z całego świata! Zobacz reklamy Super Bowl, które zainspirują Twoje działania.
9 sprawdzonych sposobów na skuteczne kampanie świąteczne
Chciałbym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami w zakresie tego, jak przygotować skuteczne kampanie świąteczne, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji email marketingowej.
Czego świąteczne reklamy wideo mogą Cię nauczyć
Przygotowaliśmy kilka przykładów reklam świątecznych, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją, przy tworzeniu Twojej kampanii w email marketingu w tym wyjątkowym okresie w roku. Zobacz, czego świąteczne reklamy wideo mogą nauczyć email marketera.
Świąteczna kampania marketingowa, która sprawia, że czujesz ducha świąt [KONKURS]
Na pewno spotkałeś się ze świąteczną kampanią marketingową, która szczególnie Ci się spodobała. Opowiedz nam o niej i zdobądź szansę na wygranie atrakcyjnych nagród! Weź udział w naszym konkursie i spraw sobie prezent w postaci wartościowych, branżowych książek.
18 ekspertów, 8 pytań o content marketing – jak tworzyć dobre treści
O to jak tworzyć dobre treści zapytaliśmy 18 ekspertów branży internetowej! #FreshMailWie - teraz dowiedz się i Ty :)
Książka Marketing za przyzwoleniem – dlaczego warto przeczytać?
Chcesz trafiać do osób zainteresowanych Twoją marką? Powinieneś stosować zasadę permission marketing. Twórcą tej idei jest Seth Godin, poświęcił jej całą książkę: “Marketing za przyzwoleniem”. Jeśli jeszcze jej nie przeczytałeś, powinieneś jak najszybciej uzupełnić te braki!
Nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera istotne z perspektywy marek
Poznaj nowe funkcje Facebooka, Instagrama i Twittera, które pozwolą Ci efektywniej angażować społeczności skupione wokół Twojej marki.