Eliza Gniadek
wpis utworzony
wpis edytowany
Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
Powrót do listy wpisówJuż listopad, a Ty czujesz na karku oddech Czarnego Piątku i ogromu pracy, który musisz włożyć, by promocja się udała? Spokojnie, my marketerzy jesteśmy w podobnej sytuacji każdego roku.
Tym bardziej, że prawie 20% wszystkich kampanii mailowych wysyłanych jest właśnie w końcówce roku i ma to naturalny związek z Black Friday. Ruch na skrzynkach mailowych jest w tym czasie ogromny, a wg Campaign Monitor, podczas samego tylko Black Friday 2020, zostało wysłane 116,5 mln wiadomości!
Na szczęście przychodzimy do Ciebie z gotowym rozwiązaniem. A są nim szablony maili pod Black Friday! Specjalnie zaprojektowane, w pełni responsywne, dostępne od ręki i możliwe do łatwej edycji za pomocą FreshMail Designera.
Co znajdziesz w naszych szablonach?
- Specjalnie skomponowaną kreację maila dedykowaną Black Friday
- Możliwość dowolnej edycji tekstów, grafik, czcionek, przycisków
- Możliwość edycji, przesuwania czy usuwania poszczególnych bloków
- Licznik czasu
- Ikony social media
- Link podglądu i link wypisu
Dlaczego w naszym Designerze?
FreshMail Designer to nasze autorskie rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie chcą bądź nie czują się swobodnie w korzystaniu z języka HTML. W Designerze edytujesz szablon przesuwając i dodając odpowiednie bloki – to, jak budowa z klocków.
Szablony tworzone w Designerze są w pełni responsywne, to znaczy dopasowują się do rozdzielczości ekranu, a więc będą się poprawnie wyświetlały na większości urządzeń mobilnych.
Zobacz też:
- Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
- Jak stworzyć kreację maila we FreshMail Designerze?
Jak zyskać dostęp do szablonów?
Szablony dedykowane kampaniom Black Friday znajdują się w aplikacji, w Bibliotece → E-mail. Dlatego, żeby uzyskać do nich dostęp, musisz posiadać konto FreshMail.
Dobrą wiadomością jest to, że takie konto możesz założyć za darmo i przez 14 dni testować możliwości FreshMaila. W tym czasie możesz dostosować swój szablon wiadomości pod Black Friday, wgrać bazę czy przygotować segmenty.