Obserwuj nasze profile social media

  • Marcin Gajek

    To jest jeden z lepszych artykułów jaki widziałem w PL i można wyciągnac z proponowanych schematów wiele istotnych informacji. Moje doświaczenia są nieco inne jeśli chodzi o badanie lojalności.
    Po pierwsze aby powstała lojalność musi być satysfakcja. I to właśnie satysfacja jest podstawowym miernikiem – komponentem lojalności. Dlatego zamiast badać za każdym razem NPS proponuje badanie NTS – Net Touchpoint Score. Czyli w tzw. satysfakcję w punktach styku (blog, wysyłka, sklep, usługa, produkt). NPS proponuje mierzyć raz, góra dwa razy do roku aby ocenić jak poszczególne NTS kształtuja ogólny NPS.

  • Aleksandra Dęba

    Jeden z najlepszych tekstów o lojalności konsumenckiej jaki miałam okazję czytać. Chętnie zgłębię temat jeśli chodzi o wykorzystanie ankiet w działaniach email marketingowych jak coś jeszcze opublikujecie :)

    • Joanna Wójcik FreshMail

      Dzięki :)! Będziemy informować jak tylko będą takie plany.