FreshMail
wpis utworzony
wpis edytowany
Ale jaja, czyli wysyłamy mailing wielkanocny!
Powrót do listy wpisówWielkanoc to w email marketingu okres bardzo gorący. Marketerzy stają na głowie, żeby ich oferta przykuła jak największą uwagę, a skrzynki mailowe użytkowników pękają w szwach.
Pokażę Wam dziś kilka przykładów wiadomości wielkanocnych, które mogą stać się dla Was inspiracją.
Bielizna nie równa się golizna
Na początek świetny przykład tego, że sklep z bielizną nie musi świecić golizną.
Mailing ten jest świetnym przykładem maila sprzedażowego, a dyskretne nawiązanie do Wielkanocy pokazuje, że nie zawsze musi być kolorowo, aby zwrócić naszą uwagę.
![mailing na wielkanoc](http://freshmail.pl/wp-content/uploads/2015/03/image015.png)
Newsletter Fleur of England
Tradycyjne elementy wielkanocne
Kolejny przykład jest trochę bardziej tradycyjny. Doskonale nawiązuje do elementów Wielkanocy. Nie jest zbyt nachalny, jak na mailing wielkanocny wręcz oszczędny w przekazie, a mimo to oddaje charakter świąt, zachęca do zakupu i przede wszystkim wyzwala pozytywne emocje.
![newsletter wielkanocny](http://freshmail.pl/wp-content/uploads/2015/03/easter21.jpg)
Newsletter Terrain
Świątecznie, wesoło i kolorowo
W trzecim przykładzie Hallmark pokazuje jak wesoło i kolorowo może wyglądać wielkanocny mailing skierowany do najmłodszych. Co ważne, mimo zastosowania wszystkich elementów kojarzących się z Wielkanocą, nie jest on kiczowaty czy przesadnie naszpikowany.
![email marketing na wielkanoc](http://freshmail.pl/wp-content/uploads/2015/03/image022.png)
Newsletter Hallmark
Najważniejsze to pamiętać kim są Twoi odbiorcy. Klientom sklepu z bielizną nie wysyłaj multikolorowych, dziecinnych maili, a dzieciakom zgniłych jaj zapraszających na imprezę w stylu gothik. Pamiętaj też, że czasami mniej znaczy więcej, a Wielkanoc powinna kojarzyć się z radością i wiosną, a nie czyszczeniem skrzynki odbiorczej z dziesiątek straszących wyglądem wiadomości.