Obserwuj nasze profile social media

  • To jest niesamowite w kontekście tego, ile się mówi o tym, że baza mailingowa to jedyna najbezpieczniejsza baza, że nie dotykają nas edge ranki, i inne algorytmy. A tu – takie coś, taki automat, taki edge rank w zasadzie. Choć oczywiście głównie chodzi o to, żeby te mailingi niosły wartość dla Klienta; mailing, który wybroni się sam, wbrew sugestiom gmailowago podpowiadacza – to jest podstawa.
    No ja staję na głowie, żeby moje maile były intuicyjne i wartościowe przede wszystkim. To ciągła praca.
    Ale w jakiś sposób czuję, że to rewolucja, choć pierwszym krokiem było automatyczne odsiewanie spamu i dzielenie poczty na foldery.
    Niesamowite.
    Dzięki za ten artykuł!

    • Mateusz z FreshMail

      Dzięki za miłe słowo! Jest dokładnie tak jak piszesz. Newsletter wybroni się, gdy będzie dla subskrybenta wartościowy, a to wymaga ciągłej pracy i optymalizacji wszystkich elementów komunikacji ;)

  • Katarzyna Długosiewicz

    Czy możecie podać, jakie to są te „groźne” słowa, których lepiej unikać? Jest gdzieś jakaś lista?

    • Mateusz z FreshMail

      Niestety nie ma listy wszystkich „groźnych” słów. Filtry takie jak SpamAssasin są wyczulone nie tylko na wyrazy typu sex, porn lub na zwroty podobne do „adres pochodzi z ogólnodostępnej bazy”. Reagują też negatywnie na nadużywanie słów związanych z reklamą i handlem („oferta specjalna”, „darmowy” itd.).

      Polecam przed każdą wysyłką przeprowadzić we FreshMailu test antyspamowy, który wskaże potencjalne zagrożenia w Twojej wiadomości. Pamiętaj jednak, że nawet ich wyeliminowania nie oznacza, że nie wyląduje ona w SPAM-ie.

      Gmail, o którym mowa w artykule, analizuje zaangażowania Twoich subskrybentów. Ważne są tutaj „pozytywne” reakcje jak otwarcie, kliknięcie czy odpowiedź na maila. Jeśli natomiast odbiorca nie będzie wchodził w interakcję z Twoimi kampaniami, nawet świetnie zoptymalizowanymi pod kątem filtrów antyspamowych, to wkrótce Gmail to zauważy i może je umieszczać w SPAM-ie.

      Zapraszam po więcej informacji na ten temat tutaj: https://freshmail.pl/przewodnik/jak-unikac-filtrow-antyspamowych/