Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Testy A/B, czyli jaki temat jest lepszy
Powrót do listy wpisówOd dawna wiadomo, że o sukcesie kampanii e-mail marketingowej decyduje kilka czynników. Do najważniejszych, zaraz po dobrze zebranej bazie adresowej należy temat wiadomości oraz nadawca. Oczywiście istnieje szereg badań, które określają jak należy tworzyć efektywne tematy wiadomości, jakiej mają być długości itd. Niestety badanie te w większości przypadków odnoszą się do ogółu populacji i niekoniecznie będą obiektywnie odzwierciedlać potencjalne zachowania Twoich odbiorców.
Testy A/B kampanii e-mail marketingowej
Abyś mógł łatwo przekonać się jakie tematy wiadomości najlepiej działają na Twoich odbiorców wprowadziliśmy do FreshMaila kolejną funkcjonalność polegającą na testach A/B tematu wiadomości lub nadawcy maila.
Dzięki testom A/B FreshMail sam sprawdzi preferencję losowej grupy Twoich odbiorców i pomoże podjąć Ci decyzję co powinieneś wpisać w pole temat wiadomości lub pole nadawca.
Zachęcamy gorąco do korzystania z nowej funkcjonalności, gdyż znacząco wpływa ona na wyniki kampanii. Średnio wzrost skuteczności (open rate lub click rate) między oboma wariantami wynosi 15 proc., a zdarzają się nawet różnice 30 proc. To naprawdę sporo.