Obserwuj nasze profile social media

  • No to jeszcze uzupełnię w temacie testowania. Warto sprawdzić jak dany mailing wypada w kategorii oceny potraktowania jako spam. Są do tego odpowiednie narzędzia które oceniają zawartość takiego maila i poddają go ocenie.

  • Newsletter test – obowiązkowo ! Tekst poprawnie zredagowany a następnie korekta tekstu (najlepiej przez drugą osobę). Sprawy techniczne – wysyłka do pożądanej grupy docelowej (wbrew pozorom to częsty błąd) to już oddzielny temat.

    • Eliza | FreshMail

      Racja! Wybór odpowiedniej grupy odbiorców to sprawa bardzo ważna i z nią również łączą się różne zagrożenia. Często np. marketerzy wysyłają swoje mailingi do całej bazy adresowej, choć lepsze efekty można by osiągnąć przy jej segmentacji. Drugim zagrożeniem mogłaby być np. pomyłka przy wyborze odbiorców wiadomości i wysłanie kampanii do nie tej grupy, do której powinna ona dotrzeć.

  • Cenne wskazówki, zwłaszcza te dotyczące poprawnego wyświetlania się wszystkiego :)

    • Eliza

      Dzięki! :) Dodam jeszcze, że w wysyłce B2B warto zwrócić szczególną uwagę na to, jak wiadomość wyświetla się w Outlooku – część firm go używa. A jako uzupełnienie tematu mogę jeszcze polecić praktyczny poradnik o tym, jak kodować mailing: https://freshmail.pl/przewodnik/kodowanie-szablonow/ :)