Obserwuj nasze profile social media

  • Renia Dębska

    Czy prostota nie wyklucza oryginalności? Do rozważenia…

    Jedna kwestia o której chyba nie wspomnieliście „slogan reklamowy powinien uzupełniać nazwę firmy, dodając do niej brakujące elementy” (cyt: http://brandpro.pl/najlepsze_slogany_reklamowe)

  • Andrrrus

    Fajny artykuł, tylko może warto byłoby też podać dobre hasła w języku polskim. W angielskim wszystko brzmi krótko i tak jakby reklamowo zgrabniej.

    Nie zgadzam się z oryginalnością. Hasło nie ma być oryginalne, hasło ma pasować do marki. Jeżeli marka nie jest oryginalna, po co ją na siłę uorginalniać?

  • Wiele z tych sloganów co przedstawiłeś jest na prawdę ponad czasowe. Proste, zapadające w pamięć. To jest to, ale to jednak nie taka prosta sztuka.

  • Łukasz

    Artykuł ciekawy chodź zgodnie z jego treścią hasło – Najlepszy smak na Twoim stole może wymyślić każdy co nie jest powiedziane, że jest to złe hasło. „Hasło” musi być proste. Idąc tą myślą hasło – Najszczęśliwsze miejsce na ziemi i kilka innych też może wymyślić każdy.
    W prostocie i to że mógł wymyślić je każdy, a tego nie zrobił jet siła