Obserwuj nasze profile social media

  • dekoruj24.pl

    Zrobiłem wczoraj pierwszą kampanię i wyniki w/g informacji z internetu nie powalają. OR 10%, a CTR 1,5%. O ile pierwszy wskaźnik może być nieco niższy od standardowego ze względu na sposób pozyskania bazy odbiorców, to drugi jest czterokrotnie niższy od wskazywanego jako średni.
    Planuję za 2 tygodnie drugie okrążenie i coś muszę poprawić w konstrukcji wiadomości. Pytanie jest CO?
    Za każdą „światłą” radę będę zobowiązany.

    • Aby odbiorcy klikali w linki, należy odpowiednio ich do tego zachęcić. Ważne jest, aby nie musieli szukać przycisków – najlepiej, jeżeli będą widoczne od razu po otwarciu wiadomości i wyróżniały się (np. kolorem) od reszty maila. Efektywne są przede wszystkim linki w formie przycisku – od razu nawołują wtedy do podjęcia działania. Zachęcam do zapoznania się z innymi naszymi poradami, które zamieściliśmy w artykule opisującym jak zwiększyć CTR kampanii mailingowych – http://freshmail.pl/blog/najlepsze-sposoby-na-poprawe-wspolczynnika-klikniec-ctr/

  • Milenaach Ch

    wstyd się przynać że nie wiem co to ctr (ale tu mi wyjaśnili http://alterweb.pl/-poznaj-ctr-i-pracuj-efektywniej-w-e-commerce) Wchodzę w świat internetu i cieszę się że tyle przydatnych rzeczy można tu się dowiedzieć. Fajny jest ten Wasz artykuł

  • Elka

    Hej, mega prosze o pomoc. Puściłam kampanię w jednej z agencji, to był mailing, rozliczany na kliki.w skrócie, do 20 dnia miesiąca staty wyglądały ok, klików mało, coś w okolicach sumarycznie 400, na 900 tyś mailingu, aż w ostatni weekend agencja podzleciła kampanię komuś, wykręcili w sumie w 3 dni 1800 klików. CTR (branża finansowa) no i CTR’y mam po 11, 19%, a nawet 54%. Jak mogę udowodnić agencji, że puściła mnie w maliny, czyli na farmę klików? co powinnam wydobyć jeszcze? oczywiście z drugiego flightu (czyli tu gdzie te ctry na poszczególnych bazach są tak wysobie) leadów było tylko 24, dlatego wiem doskonale, że jakość była dramatyczna, a za klika zapłaciłam dobrych kilka złotych. Dajcie proszę znaka. dzięki bardzo

    • Ciężko jest nam się odnieść do sytuacji jeśli nie znamy szczegółów. Po pierwsze, realizując wysyłki do bazy zewnętrznej trzeba zawsze zapytać o źródło pozyskania danej bazy. Po drugie nie jasne jest jaką metodę przyjęto dla obliczenia CTR (stosunek klików do wysłanych, a może klików do otwartych). Niestety realizując wysyłki do bazy zewnętrznej trzeba przyjrzeć się szczegółom umowy, a wyników nigdy nie da się przewidzieć. Pozdrawiam

  • Hej, prowadzę kampanie w usługach pośrednictwa finansowego. OR mam na poziomie 32% ale CTR tylko 1,5 co moze byc powodem takiej dysproporcji?

  • Pytanie na jakiej wielkości próby zrobione i jakiej jakości jest baza. Jeśli wysyłka była realizowana na liście, na którą subskrybenci sami się zapisali, to wyniki balansują (przynajmniej u nas) na poziomie ok 30-40% CTR, ale jeśli wyniki dotyczą zimnego kontaktu, to … zgadzam się z Kamilem S – bardzo optymistyczne te wyniki:)

  • Zdecydowanie zbyt optymistycznie ;) Już poprawiamy :)
    A i blog o statystyki wzbogacamy wiec zapraszam do częstego odwiedzania.

  • Kamil S

    Dobry materiał, oby i na blogu, i w aplikacji było więcej liczb. W Edukcji CTR chyba przecinek zbyt optymistycznie postawiony ;)