Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Podsumowanie roku 2011 we FreshMailu
Powrót do listy wpisówLubimy robić podsumowania. Widzimy wtedy wyraźnie jak wiele w naszej firmie zmienia się na lepsze. 2011 rok okazał się przełomowy dla FreshMaila. Pełni motywacji i z nadzieją na przyszłość, zaczynamy nowy rok nie od listy postanowień, ale przede wszystkim sukcesów!
System wzbogacił się o innowacyjne funkcjonalności, zespół powiększył o nowe twarze. Mogliście nas spotkać na niemal każdej ważnej imprezie oraz regularnie czytać nasze artykuły na łamach licznych branżowych magazynów. Zacznijmy jednak od krótkiego zestawienia.
System
System FreshMail w 2011 roku wzniósł się o kilka poziomów zaawansowania. Przede wszystkim, pełną parą ruszył FreshMail Optimizer - rozbudowany moduł pozwalający na nieinwazyjne, automatyczne poznanie preferencji odbiorców. Dzięki precyzyjnym testom, poznanie najlepszego dnia, czy godziny na wysyłkę nigdy nie było prostsze, a przy tym tak skuteczne. Wiemy, że ta funkcjonalność cieszy się dużym powodzeniem, więc zapisujemy ją w naszym kalendarzu jako ważne dokonanie. Ubiegły rok łatwo zapamiętamy, ponieważ FreshMail stopniowo przeskakiwał na wyższe stopnie. Od prostej wersji 4.1 do absolutnie sytej wersji 4.3, w której udostępniliśmy Wam m.in. moduł ankiet, pola specjalne, możliwość tworzenia black list, załączniki w kampaniach, nowe tracking kody i jeszcze szybsze SMSy. Oczywiście to nie koniec nowości w starym roku. Nie można zapomnieć o intuicyjnym edytorze, którzy przyspieszył i ułatwił Waszą pracę nad kampaniami. Każda z funkcjonalności FM, powstawała dzięki Waszej inspiracji. FreshMail od zawsze miał za zadanie głównie odpowiadać na Wasze potrzeby, więc każda uwaga jest dla nas cenna. Wasze zaangażowanie i nasze już całkiem spore doświadczenia na polskim rynku sprawiły, że obecnie posiadamy prawdopodobnie najbardziej innowacyjny system do e-mail marketingu, który spokojnie może stanąć w jednym szeregu z największymi zagranicznymi markami. Na rynku debiutowała także wersja rosyjska FreshMaila, której efektami, mamy ogormną nadzieję, pochwalimy się w przyszłym roku.
Integracja
Poprzedni rok z pewnością upłynął pod znakiem integracji systemu FreshMail z wiodącymi serwisami, aplikacjami i platformami. Nasz system w chwili obecnej jest w pełni integrowalny z platformą e-commerce Magento, systemami rekomendacji Quartic, Joomlą, WordPressem, Citrus Mail, Facebookiem, Twitterem, Naszą Klasą, Blipem. Lista jest otwarta - jesteśmy na etapie rozwijania innych modułów.
Nagrody
Sprawny system do wysyłek, który potrafi dokonać niemożliwego, profesjonalne doradztwo, zaangażowanie ze strony naszych Klientow oraz szczypta bożej iskry, zaowocowały kampaniami e-mail marketingowymi, które szturmem zdobywały kolejne branżowe nagrody. Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że nasz wysiłek przełożył się na konkretne statuetki :-) 2011 obfitował w nagrody, wyróżnienia i nominacje. Poniżej ich lista:
Promocja oferty letniej TUI
Kampania przeprowadzona we współpracy z Biurem Podróży TUI. Jej celem było budowanie lojalności klientów wobec marki TUI.
- wyróżnienie Golden Arrow 2011 w kat. e-mail marketing
- nominacja Mixx Awards w kat. bezpośredni odzew
- wyróżnienie Webstar Creative w kat. e-mail marketing
Diamonds Factory Launch
Kampania przeprowadzona we współpracy ze studiem fotograficzno-filmowym Diamonds Factory. Kampanię charakteryzował lokalny, sprecyzowany zasięg, mała baza oraz niewielki budżet.
- wyróżnienie Golden Arrow 2011 w kat. e-mail marketing
- nagroda Webstar Creative 2011 w kat. e-mail marketing
Bez wątpienia możemy powiedzieć, że nasi eksperci są najlepsi na rynku. Dwa wyróżnienia Golden Arrow, jedno Webstar Festiwal, nagroda Mixx Awards i Webstar Creative są tego najlepszym dowodem. I przy okazji czynią nas najczęściej nagradzaną agencją w kategorii najefektywniejszych działań e-mail marketingowych w Polsce. Warto przecież przypomnieć, że rok wcześniej zbieraliśmy laury za kampanię “Dzień Kobiet w Triadzie”.
Nagroda Webstar Creative i wyróżnienie Webstar Festiwal 2011
Webstar Creative dla FreshMaila
Ludzie
Nasza firma to przede wszystkim ludzie - zespół specjalistów w swojej dziedzinie. Każdy Klient, po zalogowaniu, ma przydzielonego osobistego doradcę, z którym w każdej chwili może się skontaktować. Cenimy sobie personalny kontakt - my też nie lubimy bezosobowych infolinii. To głównie nasi konsultanci decydują o naszych nagrodach. 2011 był przełomowy pod względem zespołu programistów, który powiększył się o dwie nowe osoby - Łukasza i Tadeusza. Dział New Bussines wzbogacił się o nowego pracownika - dołączył do nas Bartek. Na naszym pokładzie powitaliśmy także Anię, która zajęła stanowisko specjalisty ds. marketingu.
Konferencje i imprezy branżowe
FreshMail kocha ewangelizować, edukować i trenować :-) W 2011 roku można nas było spotkać na takich wydarzeniach jak: Interactive Marketing Meeting, Forum Marketingu Zintegrowanego, Targi Internet Poland, czy InternetBeta. Nie przestaliśmy też organizować “Akademii Świeżego E-mail Marketingu”. W ubiegłym roku specjalną edycję szkolenia poświęciliśmy branży turystycznej. Do takiej specjalizacji skłoniło nas uczestnictwo w TravelCampie - nieformalnego cyklu spotkań adresowanych do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii e-marketingowych w turystyce i hotelarstwie. Nie myliliśmy się - zainteresowanie e-mail marketingiem w tym sektorze jest ogromne. Tym bardziej, że na swoim koncie mamy ciekawe case studies, które czarno na białym pokazują wyniki prowadzonych działań. Patronowaliśmy niezliczonej ilości wydarzeń, od Międzynarodowej Konferencji SEO, po Dzień Darmowej Dostawy. Bardzo chętniej bierzemy udział we wszelkiego rodzaju eventach (w różnym charakterze - jako prelegent, sponsor, partner), które sprawiają, że nasze usługi i generalnie e-mail marketing stają się jeszcze lepiej znane. Nie zapominamy również o studentach. Można nas spotkać na Wyższej Szkole Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego, czy Akademii Górniczo-Hutniczej. Paweł Sala, nasz dyrektor zarządzający, został również wyróżniony w publikacji "Web do kwadratu - ludzie polskiego Internetu", prezentującej najbardziej wpływowe postacie polskiego Internetu.
Targi Internet Poland 2011Prelekcja Pawła Sali na Targach Internet Poland 2011
Książka
Wydaliśmy książkę Pawła Sali pt. “Świeże podejście do e-mail marketingu” - prawdopodobnie najbardziej aktualną wiedzę na temat e-mail marketingu w Polsce. Autor dostarcza sprawdzonych rozwiązań i dzieli się pomysłami na efektywny e-mail marketing. Poza omówieniem podstawowych zagadnień z branży, pozycja zawiera także ciekawe case studies polskich kampanii e-mail marketingowych, wielokrotnie nagradzanych na prestiżowych konkursach. Premiera pozycji przypadła na Targi Internet Poland 2011. Zainteresowanie z którym się spotkała, zmotywowało nas do planowania kolejnych publikacji.
Piszemy
Skoro już jesteśmy przy publikacjach - niezmiernie cenimy sobie współpracę z różnego rodzaju mediami. Cyklicznie nasze teksty pojawiały się m.in. w Marketingu w Praktyce, Marketingu Przy Kawie, blogu eksperckim Interaktywnie.pl, Marketerze +, czy Online Marketing Polska. Swój debiut mieliśmy także w Wiadomościach Turystycznych. Pisaliśmy o tym jak tworzyć mailingi wysoko spersonalizowane, jak wykorzystywać content dynamiczny. Poruszyliśmy temat copywritingu w e-mail marketingu. Nasze komentarze pojawiły się także w specjalnym raporcie “Marketing internetowy na największych rynkach Europy”, gdzie nasi specjaliści wypowiadali się na temat Rosji, Wielkiej Brytanii i porównywali krajowy e-mail marketing z rynkami zachodnioeuropejskimi. Jak co roku, wydaliśmy bardzo popularny “Raport CSS”, Raport miał za zadanie ułatwić pracę koderom i podnieść tym samym jakość kampanii e-mailingowych. Można się było z niego dowiedzieć jakich technik używać i z jakich atrybutów oraz parametrów korzystać, aby przygotować e-mail w formacie HTML, który będzie się dobrze wyświetlał u odbiorców.
Działamy
FreshMail podczas spotkania z GIODO
Jako członek Interactive Advertising Bureau oraz Stowarzysznia Marketingu Bezpośredniego, aktywnie uczestniczymy w tworzeniu prawa dotyczącego ochrony danych osobowych. Będąc współtwórcą “Dobrych praktyk e-mail marketingu”, bierzemy udział w spotkaniach z Generalnym Inspektorem Danych Osobowych. Oczywiście, wszystkie informacje odnośnie nowego prawa w Unii Europejskiej, publikujemy na naszym blogu na bieżąco. Działamy również w innym sensie. Aktywnie wspieramy różnego rodzaju fundacje i organizacje non-profit. Wśród naszych Partnerów warto wymienić chociażby UNICEF, Fundację Serce Dziecka, czy Zakon Dominikanów. Przy każdej okazji podkreślamy, że jesteśmy otwarci na współpracę i bardzo chętnie angażujemy się w pomoc innym.
Dziękujemy za ten mijający rok pełen sukcesów. Nie udałoby się nam osiągnąć tak silnej pozycji bez naszych Klientów. Ich baza rośnie z miesiąca na miesiąc. W tym momencie zaufali nam najwięksi. Szczycimy się współpracą z takimi markami jak: Diamonds Factory, Triada, Sanofi, mBank i wiele innych.
Mamy nadzieję, że nadchodzący rok będzie równie udany. Sobie i Wam przede wszystkim, życzymy realizacji zamierzonych celów i wielu sukcesów na każdym polu.