Zobacz wybrane prezentacje z konferencji M@il My Day

Wybraliśmy dla Ciebie 5 inspirujących prezentacji z ostatniej edycji M@il My Day

Kamil Kozieł: O przepalaniu budżetu reklamowego

Jak sprzedawać treścią? Jak przygotować dobrą strategię komunikacji, którą możesz wykorzystać w email marketingu? Jak stworzyć historię, która pociągnie tłumy? Kamil Kozieł w prostych słowach wyjaśnia dlaczego słowo ma moc.

Maciej Lewiński: Email marketing oczami Google Analytics

Maciej Lewiński wyjaśnia, jak generować leady, wykorzystując Google Analytics. Jak czytać raporty i wykorzystać je do zwiększenia konwersji na swojej stronie? Jak kwalifikować adresy mailowe do działań lead nurturingowych?

Paweł Tkaczyk: Za co odbiorca sprzedaje dusze, czyli o walutach w email marketingu

Jak sprawić, by Twój newsletter miał magiczną moc. Paweł wyjaśnia dlaczego warto stosować odmienną strategię komunikacji dla kobiet i mężczyzn oraz czemu rozmowa z klientem i jego chwalenie jest tak ważne.

Artur Jabłoński: Jak łączyć Facebooka Ads z email marketingiem

Jak pozyskiwać leady bezpośrednio z Facebooka? Jak optymalizować te działania, by pozyskiwać kontakty, które są wartościowe? Artur wyjaśnia również, dlaczego nie warto korzystać z nowości Facebooka i unikać podpowiedzi w menedżerze reklam typu: “zalecane”.

Paweł Sala: Email marketing w 2018

Jak prowadzić swoją komunikację email marketingową, by skutecznie angażowała odbiorców? Dlaczego pozbycie się nieaktywnych subskrybentów może być zbawienne dla Twojej dostarczalności? Czym jest technologia AMP?