Paweł Sala
wpis utworzony
wpis edytowany
Loyality Business Overview 2012
Powrót do listy wpisówKalendarz
Marketera 2021
Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

Najnowszy raport Loyality Business Overview 2012 to analiza „nadchodzących trendów i narzędzi poszerzających arsenał środków interakcji z klientami. Ich popularność rośnie, dobrze jest jednak uświadomić sobie, w jakich warunkach warto je zastosować, a kiedy nie ma to jeszcze sensu.”
Raport podzielony został na cztery działy:
- Zarządzanie marką
- Programy B2B i B2C
- Trendy
- Narzędzia
Jednym z narzędzi, które bardzo dobrze wpisuje się w tą tematykę jest email. Paweł Sala w raporcie opowiada o tym jak pielęgnować relacje z klientami za pomocą mailingu właśnie.
Paweł w swoim tekście zwraca uwagę na to o czym należy pamiętać tworząc dobry newsletter. Wylicza czynności, o których nie można zapomnieć wysyłając mailing. Zwraca uwagę na to jak ważne jest przemyślane call to action, stopka umożliwiająca szybką rezygnacje z mailingu, czy link do podglądu wiadomości w przeglądarce internetowej.
Każdemu zależeć powinno aby jego mail nie trafił do spamu, więc standardem być powinno wykonanie testów antyspamowych, sprawdzenie czy mail otwiera się prawidłowo we wszystkich przeglądarkach, testy A/B tematu, nadawcy i kreacji, a także zoptymalizowanie pory wysyłek co wpłynie pozytywnie na wskaźnik otwieralności maili.
Zachęcamy do przeczytania całego raportu i zgłębienia lojalnościowej wiedzy!