Obserwuj nasze profile social media

  • Adam Nowak

    Ja dla zwiększenia wydajności reklamy skorzystałem z calltrackera. Polecam gorąco, bo pokazuje, który rodzaj reklamy jest dla Ciebie najlepszy. U mnie sprawdził się wręcz oszałamiająco.

  • Bartłomiej SMykla

    „[…]bowiem wszystko zależy od kontekstu. Kampanie z wykorzystaniem przeglądarki są skuteczne[…]”

    Chyba chodziło Wam o wyszukiwarkę, a nie przeglądarkę. Mam wrażenie, że tekst trochę za bardzo miejscami chce zdyskredytować inne narzędzia marketingu w internecie (subiektywne odczucie), co jest kompletnie niepotrzbene, bo świadomy marketingowiec/przedsiębiorca rozpatrzy to jako koszt->efektywność i jeżeli tylko na tym potencjalnie zarobi (później da się to oczywiście sprawdzić empirycznie) to z narzędzia skorzysta. Tak jest w moim wypadku. :-)

  • Marek Ismer

    Dzięki, cenne i celne spostrzeżenia :)

  • Takie wpisy są doskonałym uzupełnieniem książki. Dzięki Kamil!