Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską
Powrót do listy wpisówIAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zorganizowały konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą marketingu internetowego. Dla zwycięzcy m.in. indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop i iPody.
W konkursie mogli brać udział absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2007 do 1 lipca 2009. Termin składania prac upłynął 31 lipca 2009 roku. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 15 prac, wybranych przez przedstawiciela Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Teraz do pracy przystępuje jury złożone ze specjalistów z firm członkowskich IAB Polska.
Nie zabrakło również FreshMaila - Paweł Sala, dyrektor zarządzający FreshMaila jest jednym z członków jury, któremu będzie podlegać ocena zakwalifikowanych prac. Mamy nadzieję, że doświadczenie dydaktyczne, jakie posiada przedstawiciel FreshMaila przyczyni się do jak najlepszej oceny zaproponowanych prac magisterskich.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas zbliżającego się IAB Update w klubie Piekarnia 16 września 2009 roku.
Zwycięzcy już gratulujemy!