Dziś przedstawię Ci listę 100 przydatnych narzędzi do planowania, tworzenia, dystrybucji i promocji treści w internecie. W większości są one dostępne za darmo. Znacznie ułatwią Twoją pracę i pomogą w codziennym tworzeniu atrakcyjnych treści online.

narzędzia

Dla Twojej wygody lista narzędzi została podzielona na nastepujące sekcje:

Zacznij pisać
SEO jest ważne
Skąd brać zdjęcia
Jak ułatwić sam proces pisania
Praca z grafiką
Dystrybucja i promocja treści
Monitoruj wyniki i optymalizuj działania

Zacznij pisać

Jako Content Marketer codziennie pracujesz z treścią i generujesz pomysły na bloga. Jeśli miewasz dni, kiedy wydaje Ci się, że Twoje kreatywne pomysły są na wyczerpaniu, nasze zestawienie pełne inspiracji, jest dla Ciebie. 

1. Alltop - strona agregująca treści zamieszczane przez najlepsze internetowe blogi. Założona w 2008 roku przez słynnego Guy’a Kawasaki. Setki skategoryzowanych tematów posortowanych alfabetycznie dla łatwego wyszukiwania.

2. Buzzsumo - aplikacja, dzięki której dowiesz się jakie treści są najchętniej udostępniane. Wpisz interesującą Cię frazę, np. “email marketing”, a otrzymasz ranking z tytułem i linkiem do contentu wraz z liczbą jego udostępnień w social media.

3. Topsy - znajdź najlepsze tweety oraz influencerów w danym obszarze i zobacz o czym się wypowiadają, jakie tematy są przez nich poruszane. Użyj tej wiedzy do zaplanowania swoich kolejnych postów.

topsy

4. Feedly - nie musisz już sprawdzać czy na Twoich ulubionych blogach pojawił się nowy wpis. Wszystkie blogi i ich aktualizacje możesz zagregować w jednym miejscu. Zaloguj się codziennie i sprawdzaj o czym piszą inni.

5. Quora - to społeczna, kontekstowa wyszukiwarka, za pośrednictwem której użytkownicy zadają pytania, aby uzyskać odpowiedzi. Sprawdza się jako źródło bezpłatnych porad z wielu dziedzin. Także w biznesie. Przeglądaj pytania lub zadawaj własne.

6. Tally - najszybszy i najprostszy generator ankiet. Wpisz pytania i możliwe odpowiedzi. Podziel się linkiem. Idealne przy robieniu researchu lub zbieraniu opinii na konretny temat.

7. Reddit - zobacz co wzbudza emocje w Internecie. Na Reddicie znajdziesz informacje praktycznie z każdej dziedziny. Interesujące wpisy, treści foto i wideo, wywiady, czy zapytania samych użytkowników, poukładane w ranking popularności.

reddit

8. ContentGems - piszesz często i brak Ci pomysłów na tematy, które możesz poruszyć? Skorzystaj z tej aplikacji. Wybierz interesujące Cię tematy, a codziennie otrzymasz maila z listą artykułów z inspiracjami z interesujących Cię dziedzin.

9. HubSpot’s Blog Topic Generator - aplikacja dla piszących po angielsku. Wystarczy, że wpiszesz kilka rzeczowników, a otrzymasz listę tematów na kolejne posty.

10. CoSchedule - kolejna aplikacja dla twórców anglojęzycznych treści. Wpisz swój temat, a otrzymasz jego dokładną i darmową analizę wraz z poradami co warto poprawić.

coschedule

11. ContentIdeator - wiesz o czym chcesz pisać, ale brakuje Ci tytułu, albo pomysłu jak ugryźć temat, z czym go zestawić? Wpisz słowo kluczowe, aby otrzymać listę inspirujących pomysłów.

12. Twitter - możesz czerpać pomysły na bloga czytając własną sekcję komentarzy, sprawdzając retweety i wzmianki. Słuchaj o czym się mówi, albo wprost zapytaj co Twoi obserwatorzy chcieliby znaleźć na blogu. Podobnie możesz swoje pomysły testować na Facebooku lub Instagramie.

13. Google Alerts - ustaw alerty do tematów lub słów kluczowych, a wszystko co zaindeksuje Google będzie spływać na Twoja skrzynkę mailową.

SEO jest ważne

Zebranie stałych czytelników bloga to długofalowa praca. Twoje teksty, nawet świetnie napisane, zginą w natłoku codziennie generowanych w internecie treści, jeśli ich umiejętnie nie wypozycjonujesz. Zobacz jakie aplikacje przydadzą Ci się w momencie poszukiwania i optymalizowania słów kluczowych.

narzedzia3

14. Ubersuggest - wprowadź frazę lub termin, aby otrzymać tysiące powiązanych słów kluczowych pochodzących od zapytań realnych użytkowników. To darmowe narzędzie jest świetną inspiracją przy planowaniu postu lub kampanii PPC.

15. Google AdWords Keyword Planner - narzędzie Google do planowania słów kluczowych, którym nie tylko zaplanujesz swoje płatne kampanie, ale i stworzysz posty zgodnie z zasadami SEO.

16. KeywordTool - jeśli nie chcesz używać narzędzi Googla to keywordtool jest idealną darmową alternatywą dla sugerowania słów kluczowych.

17. Google Trends - porównaj słowa kluczowe ze swojej branży, aby zobaczyć, które z nich jest bardziej popularne. W sekcji Hot Trends znajdziesz najpopularniejsze wyszukiwania w ostatnich dniach, które pomogą Ci w poszukiwaniu inspiracji, do kalendarza postów.

gtrends

18. Soovle - wpisz słowo kluczowe, a narzędzie poda Ci najpopularniejsze powiązane wyrażenia na stronach takich jak: YouTube, Wikipedia, Google i Answers.com.

19. Live Keyword Analysis - stworzenie tekstu, który jednocześnie jest dobrze odbierany przez czytelnika, a zarazem posiada odpowiednią ilość słów kluczowych to Twoje codzienne wyzwanie? Dzięki tej aplikacji sprawdzisz przed publikacją zagęszczenie słów kluczowych w swoim tekście.

Skąd brać zdjęcia

Obrazy są przetwarzane 60 tysięcy razy szybciej, niż informacje przekazywane formie tekstu. Oddziałują też mocniej na emocje odbiorcy. Kultura obrazkowa sprawiła, że czytamy, a właściwie skanujemy coraz mniejsze ilości tekstu. Uatrakcyjnij swojego bloga contentem wizualnym, który może okazać się kluczowy dla zdobycia uwagi czytelników. Zobacz skąd możesz pobrać darmowe obrazy i grafiki.

camera

20. Dryicons - idealne miejsce dla poszukiwaczy ikon i grafik wektorowych.

21. The Noun Project - kolejny stock z darmowymi ikonami w dobrej jakości.

22. FreeImages - jedna z największych baz darmowych obrazów i tekstur.

23. KaboomPics - stock prowadzony przez Karolinę Grabowską, intuicyjne narzędzia wyszukiwania i codziennie nowe zdjęcia.

24. FancyCrave - bardzo przejrzysty stock z listą zdjęć i z linkiem do pobrania, kreatywne zdjęcia.

25. Gratisography - oryginalne i ciekawe kreacje, nowe zdjęcia dodawane co tydzień.

gratisography

26. StartupStockPhotos - masz swój startup, albo mały biznes? Ten stock będzie idealny dla Ciebie.

27. Picjumbo - nowe zdjęcia dodawane codziennie z wielu różnych kategoriach, w tym abstrakcje, moda, ludzie, technologie.

38. Superfamous - zdjęcia holenderskiego dizajnera, Folkerta Gortera. Zbiór pełen ciekawych ujęć przyrody, abstrakcji i form geologicznych.

superfamus

29. Unsplash - przejrzysty zbiór zdjęć o bardzo dużej rozdzielczości, przeważają artystyczne ujęcia i krajobrazy.

30. New Old Stock - zbiór darmowych zdjęć vintage z publicznych archiwów. 

Jak ułatwić sam proces pisania

Masz już pomysł, plan treści oraz atrakcyjne elementy graficzne. Czas zacząć pisać! 

31. Tomato Timer - zarządzaj swoim czasem w technice pomodoro. 25 minut, tyle trwa jedno Pomodoro, to przedział czasowy na zrealizowanie zdania w całości lub w części. Wypróbuj tą prostą i skuteczną technikę pisząc posty.

tomatotimer

32. RescueTime -  Internet to zjadacz czasu. Dzięki tej aplikacji sprawdzisz na jakich stronach spędzasz czas i będziesz mógł zablokować te witryny. Zwiększysz swoja produktywność i łatwiej się skupisz.

33. Toggl - zaloguj się do tej aplikacji i sprawdź ile czasu spędzasz produktywnie. Włącz time, gdy piszesz, zatrzymaj, gdy robisz sobie przerwę. Zobacz ile tak naprawdę czasu potrzebujesz na napisanie jednego posta.

34. Noisli - umiarkowany poziom hałasu otoczenia sprzyja twórczej pracy. Dzięki tej stronie wygenerujesz miłe dla ucha dźwięki i uwolnisz swoje kreatywne moce.

noi

35. Purr Noise Generator - kocie mruczenie wywiera korzystny wpływ na ludzki układ nerwowy i psychikę. Wprowadzi Cię w stan relaksu idealny do kreatywnej pracy.

36. Synonim.net - masz już gotową treść i chcesz jedynie wprowadzić do niej ostatnie szlify? Przyda Ci się ta baza synonimów, a dla piszących po angielsku znajdziesz ją Thesaurus.

37. Wordcounter - nie ma dobrej odpowiedzi na pytanie jak długi powinien być idealny post na bloga. Sprawdzenie liczby słów i znaków czasem jednak może się przydać. WordCounter działa dokładnie tak, jak myślisz, wklejasz treść, a aplikacja podaje Ci statystyki wyrazów.

38. Hemingway - pomoże Ci ocenić czy Twój anglojęzyczny post jest jasny i zrozumiały dla czytelnika. Wklej treść do aplikacji, a policzy ona znaki, słowa i akapity a na koniec wystawi ocenę przejrzystości tekstu.

hemingway

39. Grammarly - potrzebujesz sprawdzić swój post w języku angielskim pod kątem błędów gramatycznych? Ta darmowa aplikacja zrobi to dla Ciebie, sprawdzi nawet czy napisana treść nie posiada cech plagiatu.

40. Zecerka - to narzędzie dla piszących po polsku. Automatycznie zredaguje Twój tekst: poprawi przecinki, przeniesie spójniki, a także podzieli prawidłowo wyrazy.

41. Word2CleanHtml - lubisz pisać swoje posty w edytorach tekstu typu MS Word albo Google Notes? To narzędzie pomoże Ci zamienić Twój tekst w czysty HTML. Wystarczy, że przeciągniesz dokument do okna aplikacji, kolejno możesz bez obawy przekleić rezultat do swojego CMS, nie obawiając się o błędy w formatowaniu.

Praca z grafiką

Często to właśnie strona graficzna artykułu jest tym, co przyciąga uwagę odbiorców i potrafi zatrzymać ją na dłużej. Jak sprawić, że elementy graficzne w Twoich treściach nie wyglądały, jak generyczne obrazki ze stocka? Dzięki tym prostym narzędziom grafiki przestaną być nudne!

pic

42. Snappa - bardzo proste narzędzie do tworzenia ilustracji do wykorzystania na blogu i w social mediach. Dużym plusem jest możliwość korzystania ze sporej biblioteki darmowych fotografii oraz automatyczne formatowanie rozmiaru grafik do wybranego medium, w którym ma być zamieszczona grafika.

43. Canva - pozwala na szybką edycję zdjęć oraz tworzenie grafik z wykorzystaniem gotowych szablonów. Proste w obsłudze i bardzo uniwersalne narzędzie.

44. PicMonkey - posiada wiele funkcji, dzięki którym szybko możesz stworzyć grafikę oraz upiększyć zdjęcie. Korzystając z płatnej wersji aplikacji masz do dyspozycji szereg pędzli korygujących, które pozwolą Ci stworzyć profesjonale zdjęcia portretowe.

picmonkey

45. Online PhotoShop - bardziej profesjonalne narzędzie do tworzenia grafik online. Pozwala na pracę na warstwach i z powodzeniem może zastąpić PhotoShopa przy tworzeniu ilustracji na bloga czy do wykorzystania na banerach.

46. iPiccy - jeszcze jeden intuicyjny program do przerabiania zdjęć. To co wyróżnia tę aplikację na tle innych to możliwość do tworzenia niesamowitych kolaży oraz funkcja dostosowania rozmiarów projektu do wybranej rozdzielczości (np. iPhone’a).

47. Fotor - dzięki tej aplikacji nie tylko stworzysz wyjątkowe grafiki dedykowane social mediom, ale i od razu podglądniesz jak prezentuje się dany projekt jako youtube cover czy post na Facebooku na desktopie i smartfonie. Projekty kartek zobaczysz w kopercie, a plakatów na ścianie.

party

48. Fyu.se - za pomocą tej aplikacji stworzysz zdjęcia 3D lub 360 stopni. Doskonała alternatywa dla treści wideo.

49. LunaPic - pozwala na dodawanie do zdjęć prostych animowanych efektów, dzięki którym stworzysz ciekawe gify np. z deszczem. Idealne  jeśli chcesz dodać humorystyczny akcent na swoim blogu lub social media.

50. BeFunky - ciekawe rozwiązanie jeśli szukasz nowych efektów, którymi możesz wyróżnić swoje grafiki. Aplikacja oferuje wiele filtrów i ciekawych dodatków np. kształty zwierząt, które nałożyć na fotografie. Dobra zabawa przy tworzeniu grafik gwarantowana.

51. piZap - przy pomocy tej prostej aplikacji stworzysz własne emoji, które potem możesz embadować na stronie. Może to być np. brand hero Twojego bloga lub cyklu artykułów.

52. Fotojet - idealne narzędzie do tworzenia kartek, zaproszeń i posterów. Dla inspiracji znajdziesz tu ponad 460 gotowych szablonów! Wykorzystując gotowe projekty stworzysz piękną grafikę w kilka minut.

fotojet

53. picresize - narzędzie pozwala na zmianę formatu zdjęć, co nie jest raczej ciekawą funkcją, ale zmiana formatu wielu obrazów na raz może się przydać, gdy tworzysz na blogu galerie lub gdy dodajesz nowe fotografie produktów do swojego e-sklepu. Warto dodać narzędzie do schowka.

54. PlaceIt - pozwala na automatyczne nałożenie screenu strony www na fotografie, której elementem jest ekran komputera lub smartfona lub dodanie obrazu strony do wideo pokazującego surfuwanie po internecie. Wystarczy jedynie podać adres strony, której widok chcesz umieścić na fotografii lub w wideo, a program dostosuje jej rozmiary do fotografii, a w przypadku wideo zasymuluje potrzebne animacje.

55. Easel.ly - aplikacja online do projektowania infografik. Projekty tworzone od podstaw można tworzyć z siatką, która pomaga w nawigacji i służy dokładnemu mierzeniu elementów wykorzystanych w projekcie i odstępów pomiędzy nimi.

56. Piktochart - intuicyjny system do tworzenia infografik. Duży wybór szablonów pozwala bazować na gotowym schemacie, co ułatwia pracę, a także jest świetną inspiracją.

pictochart

57. ThingLink - pozwala na tworzenie interaktywnych grafik, które potem można embadować na stronę. W programie kilkoma kliknięciami dodasz do grafiki interaktywne punkty, które po najechaniu na nie kursorem odsłonią opisy, linki czy fotografie.

58. infogr.am - służy do tworzenia pięknych wykresów. Wystarczy wprowadzić dane liczbowe i wybrać jeden z wielu formatów, aby wygenerować ciekawy wykres. Statystyki nie muszą być nudne!

59. Full Page Screen Capture - rozszerzenie dla przeglądarki Chrome. To podstawowe narzędzie do robienia screenów całych stron. Bardzo proste i niezawodne.

60. Awesome Sceenshots - kolejne rozszerzenie dla Chrome. Nie tylko pozwala na robienie kliku rodzajów screenów, ale także na szybką edycję screenów przed ich zapisaniem na dysku. W kilka sekund zaznaczysz na screenie najważniejsze elementy, czy dodasz tekst na grafice.

61. Screencastify - rozszerzenie dla Chrome, które posłuży Ci do robienia screen castów, czyli filmów wideo, w których pokazana jest praca w danym programie lub każda inna czynność wykonywana na ekranie Twojego laptopa. Narzędzie przyda Ci się do nagrywania tutoriali czy pokazywania pracy jaką wykonałeś.

62. Popplet - proste narzędzie do tworzenia map i schematów. Jednym kliknięciem możesz dodać na mapie grafiki czy wideo z YouTuba i Vimeo. Program zakłada kolaborację - wiele osób może w tym samym czasie edytować dokument.

poplet

63. Prezi - profesjonalne narzędzie do przygotowywania prezentacji. Super efekty i piękne szablony na pewno sprawią, że prezentacje przygotowane w prezi będą bardziej efektowne niż te przygotowane w PowerPoincie.

64. Powtoon - pozwala na tworzenie prostych animacji na bazie szablonów. W programie możesz stworzyć animację, w której sam będziesz grał główną rolę. Nie zniechęcaj się ‘kreskówkową’ stylistyką szablonów. Aplikacja pozwala także na stworzenie animacji w biznesowej stylistyce.

65. Tableau Public - aplikacja pozwala na tworzenie profesjonalnych map i schematów z wykorzystaniem danych statystycznych. Jeśli przeprowadzone przez Ciebie badania są zbyt rozbudowane na skromny wykres to narzędzie jest idealne dla Ciebie.

66. Chirbit - prosta narzędzie, które pozwala na nagrywanie dźwięku oraz łatwe dzielenie się nim w sieci. Dobry pomysł na zaskoczenie czytelników bloga nie tekstem, a głosem.

67. Imgflip - umożliwia przekształcenie filmów w gify. W prosty sposób pozwala wybrać ulubioną część wideo, aby z kilkusekundowego fragmentu stworzyć gif. Content marketing kocha gify!

qi8qr

68. MemeCenter - świetna platforma do tworzenia memów i gifów. W bibliotece do wykorzystania wiele popularnych w sieci schematów.

69. Popcorn Maker - aplikacja do edycji wideo. Jeśli zależy Ci na pocięciu wideo lub dodaniu napisów do filmiku to ten program jest dla Ciebie. Ponadto na wideo można nałożyć popupy, które w wybranych sekundach będą wyświetlać obrazy, proste animacje czy obraz wygenerowany przez Google Maps.

70. Pixiclip - narzędzie, które pozwala stworzyć wirtualną prezentację z użyciem projektów, schematów oraz wszelkich innych obrazów. Wgrywając grafikę rozpoczynasz nagrywanie screencastu, do którego możesz dodać swój nagrany głos i szkicować na projekcie niczym na tablicy.

71. emaze - świetne narzędzie do tworzenia prezentacji. Zbuduj swoją prezentację używając gotowego szablonu i zaskocz swoich odbiorców.

72. Utellstory - dodaj ścieżkę dźwiękową do fotografii oraz grafik i stwórz prezentację z podcastem. Dzięki temu możesz ‘prezentować’ online.

73. Silk - Chcesz w bardziej interesujący sposób przedstawić raporty, które zawierają dane statystyczne? Dzięki interaktywnej formie projektu w Silk, prezentowane dane są łatwe w odbiorze.

74. Magisto- aplikacja stworzy animację z wgranych zdjęć na podstawie wybranego szablonu. Po wyborze szablonu, który składa się z efektów oraz muzyki narzędzie samo generuje efektowne wideo.

75. Animoto - aplikacje pozwala połączyć się z Facebookiem czy Instagramem i ze ściągniętych fotografii stworzyć animację. Do swojego filmiku będziesz mógł dodać także logo.

76. Hohli - umożliwia tworzenie wykresów i embadowanie ich na stronę. W kilku prostych krokach stworzysz i edytujesz dowolny projekt.

77. Snapguide - jeśli chcesz tworzyć e-booka, to aplikacja dla Ciebie. Wiele szablonów pozwala stworzyć projekt w kilka minut i jednym kliknięciem udostępnić go w social media.

Dystrybucja i promocja treści

Po napisaniu dobrej jakości treści najważniejsze dla Ciebie jest, aby była ona czytana i konwertowała. Zamieszczenie postu na blogu nie wystarczy, zobacz jakie aplikacje i platformy pomogą Ci w dystrybucji i promocji contentu.

dystryb

78. Twitter - na Twitterze nawiążesz wartościowe kontakty. Platforma stale rośnie na znaczeniu i jest idealna np. do działań promocyjnych wokół organizowanych przez Ciebie eventów (trend real-time-marketing), nawet tych wirtualnych.

79. Facebook – każdy jest na Facebooku, dlatego nie powinno na nim zabraknąć także i Twojego bloga lub marki. Prócz szerokich możliwości w komponowaniu postów (tekst, grafika, wideo, ankieta, tagowanie) możesz tworzyć wydarzenia i grupy, zwiększając zasięg i zaangażowanie.

80. Pinterest – Pinterest ma na świecie prawie 50 milionów użytkowników. Ta platforma idealnie nadaje się dla branży fashion, gastronomii czy design.Sprawdza się też dobrze w dystrybucji infografik i postów z duża ilością contentu graficznego.

81. Snapchat - komunikator w modelu jeden-do-jeden. Pozwala pozyskać zwolenników marki dzięki zamieszczaniu eterycznych treści o charakterze rozrywkowym. W kilku 10-sekundowych ujęciach możesz pokazać treści opublikowane na blogu i ogłosić nowy post.

image1

82. LinkedIn – jeśli oferujesz usługi w branży B2B LinkedIn jest dla Ciebie. Wykorzystaj LinkedIn Pulse, zamieszczając tam część swojego postu z linkiem do całości na Twoim blogu.

83. SlideShare – nie ma znaczenia w jakiej jesteś branży, możesz zwiększyć swój zasięg publikując prezentację dotyczącą treści, które tworzysz na SlideShare. Wzmocnisz pozycję eksperta oraz pozyskasz nowe leady. Treści multimedialne to świetny pomysł na każdym etapie promowania marki.

84. Google+ – obecność na Google+ na pewno podniesie wartość Twojej strony oraz postów w oczach Google.

85. StumbleUpon - jeśli stworzyłeś wyjątkowo wartościową treść w języku angielskim skorzystaj z możliwości zamieszczenia jej na StumbleUpon. Każda strona oglądana za pośrednictwem serwisu otrzymuje dodatek w postaci panelu do głosowania, dzięki czemu jest wiarygodnym źródłem informacji o ciekawych i inspirujących treściach, opartych na rekomendacjach użytkowników.

86. Bitly - dzięki temu narzędziu skrócisz długie i skomplikowane adresy url do znacznie przyjaźniejszej postaci. Łatwiej zapamiętasz link i zaoszczędzisz miejsce postując łącze na Twitterze czy Facebooku. Co więcej, narzędzie oferuje statystyki klików.

bitly

87. Goo - skracacz linków od Google. Również z funkcjami analitycznymi.

88. FreshMail - intuicyjny system do email marketingu pozwoli Ci w łatwy sposób pozostać w kontakcie z odbiorcami Twoich treści. Wysyłaj newslettery ze swoimi nowymi postami, zbieraj feedback, oferuj treści premium. Dzięki dodatkowemu kanałowi komunikacji, jakim jest email marketing zyskasz nowych czytelników i zwiększysz zaangażowanie obecnych.

autoresponder1

89. ClickToTweet - wtyczka do WordPressa stworzona przez CoSchedule. Dzięki niej dasz czytelnikowi możliwość zatweetowania pojedynczego zdania z Twoich postów. W przygotowanym tweecie pojawi się wzmianka o Tobie oraz link do całości posta.

90. Pay With Tweet - oferuj wartościowe treści za tweety!

91. Power Editor - to kombajn do reklam na Facebooku. Dzięki niemu stworzysz targetowane reklamy.

Monitoruj wyniki i optymalizuj działania

Reagowanie na buzz wokół własnej marki w Internecie jest kluczowym elementem pracy z treścią, za którą stoi twarz marki. Zobacz listę aplikacji, które ułatwią Ci zarządzanie i kontrolowanie swojej opinii w sieci.

monitoring

92. HootSuite - dzięki tej platformie zagregujesz informacje z wszystkich serwisów społecznościowych. Promując swoje treści, będziesz mógł monitorować reakcje publiczności, brać udział w dyskusjach, odpowiadać na pytania w odpowiednim momencie. Płatna wersja oferuje zaawansowane raporty i analizy obecności w social media.

93. Buffer - świetne narzędzie do planowania publikacji treści w social media. Możesz publikować posty w czasie rzeczywistym lub zaplanować posty z przyszłą datą, a Buffer opublikuje je automatycznie za Ciebie.

Buffer

94. TweetDeck - oficjalne narzędzie do zarządzania Twitterem. Pozwoli Ci śledzić wzmianki, hashtagi, planować tweety, nawet z kilku kont jednocześnie.

95. Commun.it - dzięki tej platformie do zarządzania Twitterem sprawdzisz wszystkie interakcje społeczności związane z Twoim profilem. Otrzymasz sugestie kogo warto obserwować, a kogo lepiej usunąć z tego grona. Wykonasz darmową analizę swojego profilu na Facebooku lub Twitterze, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zaplanować strategię działania w tych kanałach.

96. Twitonomy - narzędzie pozwoli Ci obejrzeć statystyki dotyczące publikowanych tweetów, przeprowadzić analizę obserwatorów, najczęściej używanych hashtagów. Zasugeruje też najbardziej odpowiedni czas do tweetowania.

97. ShareTally - zasada działania jest prosta, podaj link do postu, a otrzymasz jego dokładne statystki udostępnień.

sharetally

98. Google Analytics - obowiązkowe narzędzie do analityki internetowej. Sprawdzisz ile odsłon zanotował Twój wpis, ile unikalnych osób go odwiedziło oraz jak długi czas spędzili na stronie z treścią. 

99. Brand24 – sprawdzone narzędzie do monitorowania internetu. Otrzymasz wszystkie wzmianki o swojej marce w jednym miejscu. Monitoruj social media, blogi i fora w interesującym Cię temacie i optymalizuj strategię obecności w sieci.

FM buzz

100.  Mention - narzędzie podobne do Brand24. Możesz monitorować wszystkie wzmianki w czasie rzeczywistym.

Obserwuj nasze profile social media

  • http://www.niemieckasofa.pl/ Aleksandra Jakubowska

    Odkryłam dopiero teraz, ale już widzę wiele ciekawych linków! Dzięki

  • http://www.lifestylerka.pl/ LIFESTYLERKA

    Świetna skarbnica wiedzy do skutecznego blogowania. Zapisuje sobie do ulubionych.

    • Joanna Wójcik FreshMail

      Dzięki za pozytywny feedback. Polecamy się na przyszłość :)