Serwer SMTP ITCube CRM – szybka integracja

Zintegruj ITCube CRM z FreshMailem i rozszerz możliwości analizy zachowań odbiorców!

ITCube to rozbudowane oprogramowanie klasy CRM, które daje użytkownikom zdalny dostęp do informacji opisujących pełną historię współpracy z danym kontrahentem.

Oprócz funkcji typowych dla systemów CRM, ITCube oferuje także moduł zarządzania projektami, moduł tworzenia formularzy oraz moduł MAIL pozwalajacy tworzyć i wysyłać  pojedyncze wiadomości email oraz spersonalizowane newslettery.

 

Jakie korzyści płyną z integracji z FreshMailem?

Łącząc konto ITCube z kontem FreshMail po SMTP zyskujesz dodatkowe analizy dla prowadzonych działań sprzedażowo-marketingowych. Dowiesz się m.in. które wiadomości zostały otwarte, w jakie linki klikał odbiorca, a nawet gdzie przebywał oraz z jakiej aplikacji pocztowej najczęściej korzysta. 

FreshMail zapewnia również wysoką dostarczalność maili, co przekłada się na większość skuteczność korespondencji grupowej.

Aby uzyskać statystyki z wysyłanych maili i korespondencji grupowej, załóż konto we FreshMailu.

Zakładam konto

Jak uzyskać dostęp do integracji SMTP we FreshMailu?

Skontaktuj się z Biuro Obsługi Klienta aby uruchomić usługę maili transakcyjnych na Twoim koncie FreshMail. 

Po aktywacji usługi, zaloguj się do FreshMaila i przejdź do zakładki Maile transakcyjne > Konfiguracja> Twoje dane do serwera SMTP.

Maile transakcyjne- konfiguracja- Freshmail

Dane takie jak: host, port, login i hasło będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować się z serwerem SMTP FreshMaila.  

Jak skonfigurować serwer SMTP w systemie ITCube?

Kolejnym krokiem jest zalogowanie się do systemu ITCube i wejście na kartę danego użytkownika: Użytkownicy  > Użytkownik > Dane dodatkowe o użytkowniku.

Następnie wprowadź dane, które znajdziesz na koncie we FreshMailu w zakładce Ustawienia > Wtyczki i API > Twoje dane do serwera SMTP do formularza.

Zaznacz także odpowiednie pola (patrz poniżej):

Przykładowo:

  • E-mail  - twoj_email@domena.pl
  • Serwer SMTP - smtp.freshmail.com 
  • Autoryzacja - tak
  • szyfrowanie: SSL, port: 465
  • Konto SMTP (użytkownik) - smtp@freshmail.com
  • Hasło  SMTP- Twoje hasło 
  • Podpis - Twoja nazwa firmy lub podpis 

Uwaga! Ustawiając port 587 powinno zostać wybrane połączenie szyfrowane TLS, natomiast w przypadku portu 465 - SSL.

Testowanie połączenia

Na koniec przetestuj, czy wykonałeś dobrze wszystkie ustawienia. W tym celu wejdź w MAIL > Wyślij e-mail i wprowadź adres, na który chcesz wysłać wiadomość testową. 

Ze względów bezpieczeństwa musisz wpierw potwierdzić, że masz dostęp do emaila, którego chcesz użyć jako nadawca.

Po przejściu wszystkich kroków Twoje konto we FreshMailu powinno być już zintegrowane z ITCube.

Gdzie znajdę raporty z wysłanych wiadomości?

Raporty z wysłanych wiadomości pojawią się w zakładce Maile transakcyjne > Statystyki na Twoim koncie we FreshMailu.

Raporty- maile transakcyjne- FreshMail