Paweł Sala
wpis utworzony
wpis edytowany
Email wciąż najpopularniejszą aktywnością online
Powrót do listy wpisówKalendarz
Marketera 2021
Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

Według najnowszego raportu Pew Internet And American Life Project, 60 proc. amerykańskich internautów korzysta codziennie z emaila, co czyni go najpopularniejszą aktywnością online.
Na drugim miejsu znalazło się wyszukiwanie, na trzecim zaś sprawdzanie newsów i pogody. Rozrywka i sieci społecznościowe znalazły się zdecydowanie dalej w rankingu, co może być kubłem zimnej wody na głowy wszystkich orędowników trendu Web 2.0.
Wszystkich e-mail marketerów z całą pewnością ucieszy fakt, że e-mail, jako jedno z najstarszych narzędzi internetowych, wciąż zachowuje swoją świeżość i aktualność. Mimo iż, w porównaniu do wyszukiwania, może pochwalić się mniej dynamicznym wzrostem (8 proc. w ciągu ostatnich 6 lat, w porównaniu do 69 proc. wzrostu dziennego wykorzystania wyszukiwarek), internauci nie tracą doń zaufania, a sprawdzanie poczty traktują jako czynność równie naturalną, co sprzątanie mieszkania, czy spacer z psem.
Więcej na temat raportu pisze interaktywnie.com