Spis funkcji FreshMaila
We FreshMailu oferujemy szereg udogodnień i funkcji, które pomagają Ci tworzyć skuteczne kampanie mailowe. Znajdziesz tu rozwiązania ułatwiające tworzenie listy subskrybentów, zarządzanie bazami odbiorców, konstruowania i wysyłki mailingów oraz newsletterów, a także narzędzia optymalizujące Twoje działania.
Poznaj pełną listę funkcji FreshMaila i przekonaj się, że email marketing daje Ci naprawdę wiele możliwości!
Spis treści:
Zbieranie adresów mailowych
Zarządzanie bazami odbiorców
Tworzenie kampanii mailowych
Wysyłka kampanii mailowych
Optymalizacja kampanii
Raporty FreshMail
Personalizacja i treści dynamiczne
Praca zespołowa
Wtyczki i integracje
Dostarczalność
Automatyzacja
Baza wiedzy
Zbieranie adresów mailowych
Kreator formularzy
Najlepszym sposobem na zbieranie bazy mailowej jest formularz zapisu umieszczony na stronie internetowej - zarówno w formie statycznej, jak i pop-upu. Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyliśmy intuicyjny kreator - za pomocą kilku kliknięć stworzysz nie tylko funkcjonalny, ale też ładny i w pełni bezpieczny formularz zapisu do newslettera. Teraz również możesz użyć własnych zdjęć i grafik przy kreacji.
Zobacz więcej na ten temat >>
Single opt-in i Double opt-in
Tworząc formularz możesz wybrać między dwoma formami zapisu do newslettera: Single opt-in oraz Double opt-in. Pierwszy z nich oznacza, że subskrybent trafi na Twoją listę od razu po kliknięciu Wyślij lub Zapisz na formularzu. Drugi zaś wysyła odbiorcy wiadomość z prośbą o potwierdzenie zapisu. We FreshMailu rekomendujemy tą drugą opcję jako bardziej bezpieczną i zgodną z wymaganiami przepisów prawnych. Zobacz więcej na ten temat >>
Wiadomość potwierdzająca
Po zapisie na listę Twój odbiorca otrzyma wiadomość potwierdzającą zapis na newsletter. Jest to opcja dostępna przy potwierdzeniu w modelu Double opt-in i zabezpiecza Cię przed zapisaniem się do bazy nieistniejących lub niebezpiecznych adresów. We FreshMailu możesz dostosowywać wiadomość potwierdzającą pod swoje potrzeby, a posiadacze płatnego konta mogą edytować treść tej wiadomości.
Automatyczna wiadomość przypominająca
potwierdzenie zapisu
Twoi odbiorcy nie zareagowali na maila z prośbą o potwierdzenie subskrypcji? Może wystarczy im się tylko przypomnieć? We FreshMailu udostępniamy Ci funkcję automatycznego ustawienia “przypominajki” do tych, którzy nie otworzyli wiadomości potwierdzającej zapis.
Import i eksport adresów mailowych
i wszystkich danych o odbiorcach
Nie musisz martwić się, że przenosząc listy do FreshMaila utracisz dane i ustawienia, nad którymi pracowałeś latami. Z powodzeniem zaimportujesz listy mailowe z dotychczasowymi ustawieniami segmentów i dodatkowymi informacjami o odbiorcach. Wystarczy, że odpowiednio przypiszesz pola dodatkowe do poszczególnych kolumn w swoim pliku.
FreshForm
FreshForm to darmowa aplikacja na tablety, która umożliwia zbieranie adresów mailowych gdziekolwiek jesteś, nawet bez dostępu do Internetu. Pozyskane adresy zostaną automatycznie dodane do listy we FreshMailu. Wykorzystaj ją na targach, konferencjach czy szkoleniach, umieść przy recepcji czy kasie w swoim sklepie. Zobacz więcej na ten temat >>
Zarządzanie bazami odbiorców
Segmentacja
Segmentacja, czyli dzielenie bazy odbiorców na mniejsze grupy, które charakteryzują się jakąś wspólną cechą, to podstawa dobrego email marketingu. Dzięki niej nie musisz wysyłać wszystkiego do wszystkich. Możesz dokładnie dopasować treści do konkretnych odbiorców i dać im to, co ich interesuje. Kampanie wysyłane do posegmentowanej bazy odbiorców potrafią zwiększyć przychód nawet o 58%. Zobacz więcej na ten temat >>
Łączenie reguł segmentacji
Segmentacja działa jeszcze lepiej gdy połączysz kilka różnych cech charakteryzujących Twoich odbiorców. Przykładowo: tworzysz segment kobiet, które nie otworzyły żadnej wiadomości. Dzięki temu możesz jeszcze lepiej zaktywizować swoich odbiorców. Możesz łączyć reguły, wykluczać jakieś elementy, czy dodawać podsegmenty, jednocześnie z zachowaniem porządku na swojej liście. Zobacz więcej na ten temat >>
Historia aktywności każdego odbiorcy
W raporcie Działania odbiorców masz możliwość podejrzenia, jak dany subskrybent zareagował na wysłaną kampanię. Dzięki temu sprawdzisz, czy jest ona angażująca, czy otwierają wiadomość kilkakrotnie, czy wręcz przeciwnie - nie interesuje ich to, co masz im do powiedzenia i wypisują się z newslettera.
Ustawianie częstotliwości wysyłanych wiadomości
Ta funkcja przydaje się szczególnie, gdy prowadzisz bardzo rozbudowane działania email marketingowe i zdajesz sobie sprawę z tego, że aby nie zniechęcić odbiorców, nie należy wysyłać im zbyt wielu wiadomości naraz. Dodatkowo wykluczysz tym sposobem ryzyko wysłania kilku kampanii do adresów znajdujących się na różnych listach.
Tworzenie kampanii mailowych
Wiadomości tekstowe i graficzne
W zależności od swoich potrzeb, możesz tworzyć we FreshMailu zarówno proste wiadomości tekstowe, jak również rozbudowane, graficzne mailingi. To od Ciebie zależy, którą formę wybierzesz.
Darmowe szablony wiadomości
We FreshMailu możesz skorzystać z ponad 140 darmowych, gotowych szablonów wiadomości mailowych. Szablony są w pełni responsywne i możesz je dowolnie edytować w naszym Designerze. Zobacz galerię szablonów FreshMaila >>
FreshMail Designer
Wypróbuj prosty i intuicyjny edytor szablonów wiadomości mailowych. Stworzysz profesjonalny szablon, nawet gdy nie masz doświadczenia graficznego czy programistycznego, a to dzięki funkcji drag & drop, która przypomina budowanie wiadomości z klocków. Stworzone we FreshMail Designerze szablony są zawsze responsywne, więc dobrze wyświetlą się również na urządzeniach mobilnych. Zobacz więcej na ten temat >>
Podgląd wiadomości w czasie jej tworzenia
Tworząc szablon wiadomości w Designerze, możesz podejrzeć, jak wiadomość będzie wyświetlała się na różnych urządzeniach: komputerze, tablecie i smartfonie.
CKEditor
CKEditor pozwala Ci tworzyć niestandardowe szablony wiadomości mailowych w HTMLu oraz prostych maili tekstowych. Dzięki temu sformatujesz szablon tak, jak chcesz, a także dodasz niestandardowe elementy, jak QR czy wersję TXT.
Możliwość zaimportowania szablonu
spoza FreshMaila
Jeśli tworzysz szablon wiadomości mailowej poza FreshMailem, możesz go bardzo łatwo zaimportować do systemu z pliku (zip, .html, .htm) lub wpisując adres witryny, na której znajduje się wiadomość.
Edycja ALTów
ALTy to alternatywne teksty, które znajdują się pod grafiką i pojawiają się, gdy program pocztowy nie pobierze obrazków. Odpowiednio napisane ALTy mogą zachęcić odbiorcę do pobrania grafik, więc warto zwrócić na nie uwagę. Zobacz wideoprzewodnik na ten temat >>
Dodawanie załączników do wiadomości
We FreshMailu umożliwiamy Ci wysyłanie newsletterów z załącznikami. Używając CKEditora w prosty sposób dodasz plik, jednak nie może on ważyć więcej niż 0,5 MB. Pamiętaj też, że wysyłka takich wiadomości ograniczona jest do 1 tys. odbiorców.
Wysyłka kampanii mailowych
Jednorazowe mailingi
Jeśli nie potrzebujesz prowadzić regularnej komunikacji, system FreshMail umożliwia Ci wysyłkę jednorazowych kampanii. Wystarczy, że przygotujesz i ustawisz wysyłkę do określonej listy odbiorców.
Regularne newslettery
Jeśli chcesz budować relację ze swoimi subskrybentami, regularnie informować ich o nowościach, ofertach czy ciekawostkach, wysyłka cyklicznych newsletterów to najlepsza opcja. We FreshMailu możesz zaplanować takie wysyłki z wyprzedzeniem, jak również za każdym razem przygotować nową kampanię.
Automatyczne wiadomości
Automatyczne wiadomości mailowe mogą przynieść Ci dwa razy więcej konwersji niż zwykłe kampanie. We FreshMailu umożliwiamy Ci ustawienie kilku rodzajów autoresponderów, które będą reagować na zachowania odbiorców zarówno wobec ostatnich kampanii, jak i na stronie internetowej (za pomocą realizacji celów w Google Analytics), a także wysyłać się w ustalonym przez Ciebie czasie - jedna wiadomość po drugiej. Tym sposobem możesz ustawić całe ścieżki autoresponderów i całkowicie zautomatyzować komunikację z odbiorcami. Zobacz więcej na ten temat >>
Maile transakcyjne
Według Experian tego typu wiadomości są otwierane i klikane aż 8 razy chętniej niż innego rodzaju maile. A to za sprawą tego, że maile transakcyjne są oczekiwane. Korzystając z FreshMaila i po integracji z Twoim systemem CRM możesz wysyłać wiadomości transakcyjne. Zobacz więcej na ten temat >>
Funkcja “Wyślij ponownie”
We FreshMailu możesz wysłać ponownie tę samą kampanię bez konieczności tworzenia od nowa szablonu lub ustawiania grupy odbiorców. Ponowną wysyłkę możesz zrealizować do tych, którzy otworzyli poprzednią kampanię, nie otworzyli jej bądź do wszystkich. Zobacz więcej na ten temat >>
Optymalizacja kampanii
Testy A/B tematu i nadawcy
Wysyłając kampanię do odbiorców nie zawsze wiesz, który temat wiadomości lepiej skonwertuje, czy jaką nazwę nadawcy umieścić, aby wzbudzał odpowiednie zaufanie u subskrybenta. Do tego służą właśnie testy A/B. Dzięki nim do Twojej bazy trafią ostatecznie te kreacje, które na teście zyskają więcej otwarć. Zobacz więcej na ten temat >>
Optymalizacja czasu wysyłki
(dzień tygodnia i pora dnia)
Oprócz testów A/B tematu i nadawcy wiadomości, możesz sprawdzić, jaka pora dnia oraz jaki dzień tygodnia najlepiej sprawdza się w przypadku Twojej grupy odbiorców. Służy do tego optymalizator czasu wysyłki, który możesz ustawić w pierwszym kroku tworzenia kampanii.
Planowanie czasu wysłania kampanii
We FreshMailu nie musisz czekać do ostatniego momentu, aby wysłać kampanię o wyznaczonej porze. Możesz przygotować treści, wybrać odbiorców i ustawić datę oraz godzinę wysyłki z wyprzedzeniem, a wiadomość wyśle się wtedy, kiedy to zaplanowałeś.
Testy wyświetlania wiadomości
na różnych skrzynkach i urządzeniach
Różne skrzynki mogą w inny sposób wyświetlać Twoje wiadomości. Zanim klikniesz przycisk “wyślij”, sprawdź, czy kampania dobrze wyświetli się na różnych skrzynkach. Dzięki temu unikniesz ewentualnych błędów jeszcze przed startem kampanii. Dodatkowo nasi programiści we FreshMailu pracują nad własnym, autorskim rozwiązaniem pozwalającym na sprawdzenie, jak wyświetla się wiadomość na urządzeniach mobilnych. Zobacz więcej na ten temat >>
Testy antyspamowe (Spam Assasin)
Skrzynki pocztowe posiadają wiele zabezpieczeń przed niechcianymi bądź niebezpiecznymi wiadomościami. Najpopularniejszym filtrem jest Spam Assasin, który sprawdza treści, jakie wysyłasz. Dlatego żeby Twoja wiadomość nie została zakwalifikowana jako spam, powinieneś sprawdzić, ile “spam punktów” ona zawiera. Pomoże Ci w tym test antyspamowy, który możesz przeprowadzić w 4. kroku tworzenia kampanii. Zobacz więcej na ten temat >>
Testy kodu HTML
We FreshMailu masz możliwość sprawdzenia, czy Twoja wiadomość jest poprawnie zakodowana, używając Inspektora Kodu. Pozwoli Ci sprawdzić, czy stosujesz się do najważniejszych zasad tworzenia mailingu, a także zaproponować inne rozwiązania. Zobacz więcej na ten temat >>
Rebranding linków
Każdy link w Twoich mailingach i newsletterach “przechodzi” na początku przez serwery FreshMaila. Pozwala to na dokładne mierzenie statystyk kliknięć linków, dokonywanych przez odbiorców. Rebranding linków pozwala zmieniać nazwy tych stron w taki sposób, żeby były dla odbiorcy przyjaźniejsze. Możesz to zrobić na dwa sposoby: umieszczając własną domenę lub korzystając z subdomeny. Zobacz więcej na ten temat >>
Raporty FreshMail
Więcej dowiesz się w artykule: Jak czytać raport z kampanii we FreshMailu
Działania odbiorców
Dzięki raportom FreshMaila dowiesz się, jak na Twoje maile reagują odbiorcy, a dokładniej ile osób oraz kto: otworzył lub nie otworzył wiadomości, kliknął w linki i ile razy, kto się wypisał oraz kto zgłosił Twoją wiadomość jako spam. Możesz też sprawdzić historię aktywności danego odbiorcy z wyszczególnieniem godzin wykonanej czynności.
Efektywność linków i mapa kliknięć
W tym miejscu dowiesz się, które linki w Twojej kampanii były najchętniej klikane i w jaki sposób rozkładała się aktywność odbiorców względem wysłanej kampanii. Statystyki przedstawione w formie wykresu kołowego powiedzą Ci, jaki osiągnąłeś wynik CTR oraz liczbę unikalnych kliknięć. Ponadto umożliwiamy Ci podejrzenie mapy kliknięć w poszczególne linki, co pozwoli Ci spojrzeć całościowo, czy układ wiadomości jest dla odbiorców czytelny i czy CTA znajduje się w odpowiednim miejscu.
Geotargetowanie
Dzięki raportom FreshMaila możesz też sprawdzić, z jakich województw i krajów odbiorcy otwierają Twoje wiadomości. Statystyki te są ukazane w formie czytelnych i wygodnych map.
Najpopularniejsze aplikacje pocztowe
Kolejne informacje pomogą Ci w lepszym optymalizowaniu szablonu wiadomości pod urządzenia, na jakich odbiorcy otwierają Twoje wiadomości. Sprawdzisz również, czy maile są otwierane na desktopie, w mobile czy poprzez aplikację pocztową. W tym miejscu dowiesz się też, na jakich domenach otwierane są wiadomości, co pozwoli Ci lepiej dopasować np. długość tematu czy szablon, aby dobrze wyświetlał się na danej skrzynce.
Odbicia
Analiza odbić pozwoli Ci sprawdzić jakość swojej bazy mailowej. Dowiesz się w tym miejscu, ile było odbić miękkich, czyli związanych z chwilowymi problemami z dostarczeniem wiadomości, a także ile było odbić twardych, czyli takich, gdzie dostarczenie wiadomości było całkowicie niemożliwe. Sprawdzisz, które adresy odbiły i w jakiej domenie, co pozwoli Ci lepiej zarządzać swoją listą (np. blokując domenę adresów, które odbijają twardo i jednocześnie wyglądają podejrzanie).
Najpopularniejsze domeny
Dzięki analizie Top Domen możesz lepiej optymalizować swoje działania opierając się na informacjach o tym, jak zachowywali się odbiorcy posiadający konto na poszczególnych domenach względem Twoich wysyłek.
Zapisy i wypisy na listę odbiorców
Analiza zapisów i wypisów z listy mailingowej pozwoli Ci sprawdzić, czy odbiorcy zainteresowani są Twoimi treściami i reagować odpowiednio szybko, gdy zaczną wypisywać się z newslettera. Ta funkcja pozwala również poznać motywy wypisów, co możesz potraktować jako wartościowy feedback.
Możliwość pobrania raportu z kampanii
W zależności od Twoich potrzeb, możesz wyeksportować raport do pliku PDF, CSV, XLS czy jako szablon HTML wiadomości.
Automatyczne wysyłanie raportu z kampanii
We FreshMailu możesz ustawić automatyczne wysyłanie raportu z kampanii na wybranego maila. Dzięki temu nie musisz za każdym razem pamiętać o pobieraniu raportu - będzie on już od razu na Twojej skrzynce pocztowej.
Personalizacja i treści dynamiczne
Więcej dowiesz się z artykułu: Personalizacja oraz treści dynamiczne w szablonach
Personalizacja imienia wraz z
odmianą przez przypadki
W temacie oraz w treści maila możesz bezpośrednio zwracać się do adresata, używając jego imienia. Dzięki temu wiadomość będzie bardziej osobowa. Co ważne, możesz także odmieniać imiona przez przypadki, przez co Twoje treści zyskają naturalny wydźwięk. Zobacz więcej na ten temat >>
Wyrażenia warunkowe
We FreshMailu możesz dostosować wygląd wiadomości do poszczególnych odbiorców. Na podstawie posiadanych przez adresata wartości pól dodatkowych, możesz pokazywać lub ukrywać wybrane treści w mailingu. Zobacz więcej na ten temat >>
Wyrażenia czasowe
Dzięki tej funkcji możesz umieszczać w wiadomości mailowej daty - zarówno aktualne, te z przeszłości jak i daty przyszłe. Dodatkowo dzięki funkcji przesunięcia czasowego, możesz dodawać lub odejmować dni lub miesiące od aktualnej daty - jest to przydatne np. gdy przewidujesz promocję dla nowych subskrybentów o ograniczonym czasie trwania. Zobacz więcej na ten temat >>
Praca zespołowa
Konta dostępowe
W ramach jednego konta we FreshMailu, możesz tworzyć i udostępniać innym użytkownikom konta dostępowe, nadając różne uprawnienia, w zależności od potrzeb i kwalifikacji. Funkcja ta przydaje się szczególnie wtedy, gdy nie tworzysz newsletterów sam, ale korzystasz z pomocy współpracowników lub chcesz zlecić część zadań na zewnątrz. Zobacz więcej na ten temat >>
Udostępnianie szablonów we
FreshMail Designerze
Tworząc wiadomości email w Designerze, możesz udostępniać szablony innym użytkownikom bezpośrednio we FreshMailu.
Personalizacja widoku konta we FreshMailu
Jeśli chcesz, aby Twoje konto we FreshMailu było unikatowe, możesz spersonalizować jego widok zmieniając położenie menu do lewej krawędzi (domyślnie jest ono usytuowane na górze strony) oraz wybierając jeden z 40 dostępnych rodzajów tła.
Wtyczki i integracje
Integracja z systemami CRM/CMS/ERP
Zintegruj swoje konto we FreshMailu z platformami, z których korzystasz na co dzień. Dzięki gotowym wtyczkom możesz zrobić to w bardzo łatwy sposób. Zobacz pełną listę dostępnych wtyczek >>
Integracja z Google Analytics
i Google Tag Managerem
Jednym z podstawowych miejsc, gdzie analizujesz efektywność swoich działań marketingowych i sprzedażowych, jest Google Analytics. Dzięki integracji FreshMaila z Analyticsem, możesz śledzić wpływ wysyłanych kampanii na ruch w witrynie oraz które linki przyczyniły się do tego najmocniej. We FreshMailu możesz zintegrować swoje konto z Google Analytics na dwa sposoby. Zobacz jakie >>
API
Połącz i zintegruj swoje konto we FreshMailu z dosłownie każdą aplikacją. Korzystając z API możesz m.in. wysyłać kampanie mailowe/SMSowe do swojej bazy, maile transakcyjne, zarządzać listami odbiorców, czy przeprowadzać testy antyspamowe. Zobacz więcej na ten temat >>
Dostarczalność
Moderowanie kampanii
Dbamy o to, aby maile wysyłane za pośrednictwem naszej platformy spełniały wszelkie standardy antyspamowe. Dlatego też, żeby mailing został dopuszczony do wysyłki, nasi pracownicy muszą go zatwierdzić. Pozwoli to uniknąć problemów z dostarczeniem wiadomości do odbiorcy. Zobacz na czym polega moderacja kampanii >>
Mail Guard
Dzięki dbaniu o jakość swojej listy mailowej utrzymasz wysoką dostarczalność wysyłanych kampanii. Dlatego wszystkie adresy dodawane do list mailingowych we FreshMailu są weryfikowane pod kątem pozyskania ich z nielegalnych źródeł czy problemów z dostarczeniem na nie wiadomości. Zobacz więcej na ten temat >>
Rekord SPF
Rekord SPF służy do uwierzytelniania adresu email, z którego wysyłane są kampanie mailowe. Poprzez sprawdzenie tego rekordu, serwery pocztowe mogą ustalić, czy wiadomość wyglądająca na wysłaną z określonej domeny rzeczywiście pochodzi z autoryzowanego serwera. Aby poprawić dostarczalność swoich maili, warto umieścić w rekordzie SPF swojej domeny również serwery FreshMaila. Zobacz więcej na ten temat >>
Automatyzacja
Autorespondery
Firmy, które korzystają z automatyzacji marketingu, generują dwa razy więcej leadów niż te, które korzystają ze zwykłych wysyłek mailingowych i newsletterowych (Autopilot). Dlatego warto korzystać z możliwości, jakie daje ustawienie automatycznych wiadomości. We FreshMailu udostępniamy Ci 7 rodzajów autoresponderów: Wysyłka cykliczna, Otwarcie kampanii, Kliknięcie w link, Wysłanie innego autorespondera, Zrealizowanie celu, Zapis na listę odbiorców. Zobacz więcej na ten temat >>
Automatyczne i dedykowane UTMy pod linkami
Dla lepszej analizy raportów w Google Analytics, wszystkie wysyłane za pośrednictwem FreshMaila linki opatrzone są automatycznymi tagami UTM:
utm_source=FreshMail&utm_media=email&utm_campaign=fm_NazwaKampani. Jeśli jednak chcesz nazwać je w inny sposób, możesz to zrobić w trakcie tworzenia lub edycji wiadomości mailowej.
Integracja z Google Analytics
lub Google Tag Managerem
Dzięki integracji Twojego konta FreshMail z Google Analytics lub Google Tag Managerem, możesz automatycznie reagować na zachowania odbiorców w Twojej witrynie oraz mierzyć konwersję z wysłanych kampanii. W naszej aplikacji integracja pozwoli Ci również na ustawienie autorespondera “Zrealizowanie celu”. Zobacz więcej na ten temat >>
Baza wiedzy
Poradniki i przewodniki
We FreshMailu chętnie dzielimy się wiedzą, którą możesz wykorzystać w praktyce. W naszych przewodnikach znajdziesz wszelkie potrzebne informacje na temat działania naszej aplikacji, ale również jak najlepiej wykorzystywać potencjał email marketingu, podążając za dobrymi praktykami w tej branży. Przejdź do poradnika >>
Wideo przewodniki
Czasami obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Dlatego we FreshMailu masz pełny dostęp do ponad 60 filmów wideo. Znajdziesz tam nie tylko poradniki o tym, jak korzystać z funkcji FreshMaila, ale też nagrania z konferencji czy webinary z ekspertami. Przejdź do listy wszystkich wideo >>
Webinary
Zapoznaj się z wartościowymi webinariami pełnymi email marketingowych porad, a zdobytą wiedzę wykorzystaj w praktyce. Znajdziesz tu nagrania zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych, a także najlepsze praktyki przekazane przez znanych ekspertów z branży. Przejdź do webinarów >>
Blog
Jeśli potrzebujesz inspiracji, jak najlepiej wykorzystywać email marketing w swojej branży, czy informacji, co warto robić, aby osiągnąć lepsze wyniki - odwiedź naszego bloga. Znajdziesz tam ciekawe artykuły nie tylko z gałęzi email marketingu, ale także social media, SEO, e-commerce, content marketingu i wiele innych. Przejdź do bloga >>
Inspirujące newslettery
Lubimy nie tylko edukować, ale też inspirować. Dlatego na naszej platformie znajdziesz przykłady ponad 400 ciekawych newsletterów, które pomogą Ci w stworzeniu własnego szablonu wiadomości. Zobacz inspirujące newslettery >>
Usługi Email Marketingowe
We FreshMailu wiemy, że samo dostarczanie profesjonalnego systemu może czasami nie wystarczyć i potrzebna jest pomoc specjalistów. Dlatego uruchomiliśmy Usługi Email Marketingowe, które obejmują: Usługi na start, Usługi strategiczne i zarządzanie kampaniami oraz ofertę Dedykowanych szkoleń. Jesteś zainteresowany? Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić >>