Inspektor Kodu

Dzięki tej funkcjonalności będziesz mógł na bieżąco sprawdzić, czy stosujesz się do najważniejszych zasad tworzenia mailingu, czyli:

  • nie używasz Flasha ani JavaScriptu,
  • zamieściłeś link rezygnacji,
  • odpowiednio dodałeś tekst, a nie skopiowałeś go z MS Words (lub innego edytora tekstu),
  • czy użyłeś ALTów pod obrazkami,
  • czy stosujesz poprawne style CSS (więcej o nich możesz przeczytać w naszym raporcie "Technologia CSS w aplikacjach pocztowych")
  • i wiele innych.

Inspektor Kodu dokładnie przeanalizuje przygotowany przez Ciebie szablon pod kątem 30 najpopularniejszych błędów, które powodują złe wyświetlanie się w programach pocztowych. Ewentualne błędy będą podzielone na dwie kategorie:

  • błędy  - które koniecznie musisz naprawić (część z nich FreshMail sam poprawi za Ciebie)
  • sugestie - błędy, na które warto zwrócić uwagę

Dodatkowo, przy każdej z uwag FreshMail Inspektor zaproponuje Ci rozwiązanie danego "problemu".

Inspektor Kodu w praktyce

Z pomocy Inspektora Kodu możesz skorzystać w prosty sposób przechodząc do 4 kroku kreatora kampanii. Informacje znajdujące się na samej górze dotyczą błędów znajdujących się w Twojej kampanii wraz z sugestiami, jak je rozwiązać.

Wskazane błędy możesz na bieżąco poprawiać. By upewnić się, czy po Twoich poprawkach wszystko jest ok, należy wykonać powtórne sprawdzanie, klikając w przycisk “Sprawdź Inspektorem Kodu”.

Oczywiście Inspektor Kodu nie zwalnia Cię z konieczności wykonania wysyłek testowych, Inbox TestuInbox TestSprawdza przed wysyłką czy wiadomość stworzona w Kreatorze Kampanii dobrze wyświetla się w różnych klientach pocztowych. czy SpamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. Testu! Zawsze pamiętaj o złotej zasadzie email marketingu: Testuj, testuj, testuj ! ;)