Nagrane webinaria
Zapoznaj się z wartościową wiedzą, którą możesz wykorzystać w praktyce. Zobacz nasze webinaria pełne email marketingowych porad.
Email marketing dla początkujących
Webinarium prowadziŁukasz Hardek – Sales Manager we FreshMailu. Dowiedz się jak rozpocząć swoje działania email marketingowe, jakie elementy składają się na dobry mailing, o czym musisz pamiętać przed wysyłką swojej pierwszej kampanii.
Budowanie bazy subskrybentów
Webinarium prowadzi Paweł Sala. Dowiedz się jak zbudować dobrą bazę odbiorców – czyli jak stworzyć fundament skutecznej komunikacji email marketingowej.
Content marketing w email marketingu
Webinarium prowadzi Paweł Sala. Dowiedz się jak wykorzystać działania content marketingowe do budowania efektywnej i wartościowej bazy subskrybentów oraz do dalszej komunikacji email marketingowej.
Personalizacja w komunikacji email marketingowej
Webinarium prowadzi Eliza Bzdoń – Content Designer we FreshMailu. Dowiedz się jak pozyskiwać dane do wykorzystania w personalizacji komunikacji email marketingowej, na czym polega personalizacja maili i jak to zrobić we FreshMailu.
Integracja FastTony i FreshMail
Webinarium prowadzi Daniel Kędzierski z FastTony.es. Dowiedz się jak zintegrować FreshMail i FastTony i wysyłać skuteczne mailingi, połączone z Lead Ads.
Konwertujący landing page i rozpoczęcie komunikacji email marketingowej
Webinar prowadzony przez Roberta Marczaka z Landingi i Marcina Kociubę z FreshMaila. Dowiedz się jak powinien wyglądać landing page, który zbiera leady i jak powinien wyglądać email marketingowy program powitalny dla nowych subskrybentów.
Kupno bazy mailingowej
Webinarium prowadzi Magda Rudek – Business Development Manager w MailPlanner. Dowiedz się, jakie pytania powinieneś zadać właścicielowi/brokerowi baz, aby móc ocenić jakość i potencjał oferowanej wysyłki.
Lead nurturing przy pomocy email marketingu
Webinarium prowadzi Aleksandra Adamczyk – CRM Manager we FreshMailu. Dowiedz się jak prowadzić działania lead nurturingowe w usługacg SaaS i jak możesz do takich działań wykorzystać email marketing.
Aktywizacja subskrybentów newslettera
Webinarium prowadzi Łukasz Hardek – Sales Manager we FreshMailu. Dowiedz się jak dotrzeć na nowo do tych, którzy przestali reagować na Twoje newslettery czy mailingi.
Przygotowanie strategii email marketingowej
Webinarium prowadzi Wojciech Sliwiński z FreshMaila. Poznaj kluczowe elementy skutecznej strategii email marketingowej.
Email Marketing Automation
Webinarium Email Marketing Automation prowadzi Paweł Sala. Dowiedz się jak automatyzować email marketing i przy pomocy FreshMail i Google Analytics osiągnąć niesamowite efekty sprzedażowe.
Kreacja mailingu
Webinarium prowadzi Przemek Pałka – Email Marketing Specialist w FreshMailu. Dowiedz się jak przygotować kreację mailingu, który będzie sprzedawać.
Email marketing w e-commerce
Webinarium prowadzi Mateusz Zapała z FreshMaila i Klaudia Śpiewak ze Sky-Shop. Dowiedz się jak skutecznie promować sklep internetowy i sprzedawać więcej wykorzystując email marketing.
Dostarczalność wysyłek email marketingowych
Webinarium prowadzi Aleksandra Rodzajewska – Account Manager w FreshMail. Dowiedz się jak przygotować odpowiednio kampanie email marketingowe, aby nie znaleźć się w folderze SPAM.
Social media i email marketing
Webinarium prowadzi Karolina Gnat – Project Manager w FreshMail. Dowiedz się jak skutecznie połączyć działania email marketingowe z kanałami social media.
Prawne aspekty email marketingu
Webinarium prowadzi Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk – radca prawny w kancelarii MyLo. Dowiedz się jakie przepisy prawa regulują działania email marketingowe i jak prowadzić je zgodnie z prawem.
Email marketing w badaniach satysfakcji klientów
Webinarium prowadzi Marcin Racino z Webankieta.pl. Dowiedz się, którzy z Twoich klientów za moment przestaną nimi być i co możesz zrobić, aby tak się nie stało. Jakich narzędzi użyć i jak przeprowadzić badanie satysfakcji klientów.
Employer branding przy pomocy email marketingu
Webinarium prowadzi Lukasz Jarota i Michał Szot ze Studia Wiedzy oraz Olgierd Sroczyński z FreshMail. Poznaj praktyczne sposoby segmentowania kluczowych grup kandydatów oraz wykorzystać narzędzia do email marketingu, aby wykorzystać potencjał tkwiący w tych danych.