Na czym polega moderacja kampanii?

Dlaczego moderujemy?

Nasze Biuro Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby mailingi wychodzące z FreshMaila spełniały najwyższe standardy. Dlatego też, żeby mailing został dopuszczony do wysyłki nasi pracownicy muszą go zatwierdzić.

Sprawdza się przede wszystkim obecność linku rezygnacji, który jest wymagany prawnie. W przypadku ukrycia tego linku lub jego niepoprawnego użycia kampania nie będzie akceptowana, a właściciel konta, na którym ją utworzono otrzyma maila z powiadomieniem o tej sytuacji.

Dodatkowo weryfikujemy kampanie pod kątem jasnej informacji o nadawcy wiadomości. Minimum danych, które wymagamy, to nazwa firmy oraz adres jej siedziby. Wystarczy, że dane te umieścisz na dole newslettera w formie stopkiStopkaObszar na końcu wiadomości email, który nie musi podlegać edycji przy każdej wysyłce. Zawiera najczęściej dane kontaktowe nadawcy.  .

Wstrzymany może zostać również mailing zawierający treści obraźliwe, naruszające polskie prawo lub dobre obyczaje. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce antyspamowej.

Kiedy moderujemy?

Moderacja jest prowadzona w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00, ponadto w weekendy, w godzinach 9:00 - 21:00. Dlatego wysyłki planowane na weekend, najpewniej ustawić jeszcze w piątek.

Po tym jak wybierzesz czas dla wysłania kampanii, zostanie ona przeniesiona do moderacji, a na swoim koncie znajdziesz ją w widoku Pulpitu jako "Kampanię oczekującą na wysyłkę".