Na czym polega moderacja kampanii?

Dlaczego moderujemy?

Nasze Biuro Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby mailingi wychodzące z FreshMaila spełniały najwyższe standardy. Dlatego też, żeby mailing został dopuszczony do wysyłki nasi pracownicy muszą go zatwierdzić.

Sprawdza się przede wszystkim obecność linku rezygnacji, który jest wymagany prawnie. W przypadku ukrycia tego linku lub jego niepoprawnego użycia kampania nie będzie akceptowana, a właściciel konta, na którym ją utworzono otrzyma maila z powiadomieniem o tej sytuacji.

Wstrzymany może zostać również mailing zawierający treści obraźliwe, naruszające polskie prawo lub dobre obyczaje.

Kiedy moderujemy?

Moderacja jest prowadzona w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00, ponadto w weekendy, w godzinach 9:00 - 21:00. Dlatego wysyłki planowane na weekend, najpewniej ustawić jeszcze w piątek.

Po tym jak wybierzesz czas dla wysłania kampanii, zostanie ona przeniesiona do moderacji, a na swoim koncie znajdziesz ją w widoku Pulpitu jako "Kampanię oczekującą na wysyłkę".

Jak nie być moderowanym?

Moderacji podlegają wszyscy Klienci posiadający darmowe konta oraz nieposiadający umowy. Jednak nawet po jej podpisaniu kampanie również będą moderowane przez okres 1 miesiąca. Po upłynięciu tego czasu moderacja zostaje zniesiona, jeśli przekonamy się, że nie wysyłasz spamu oraz posiadasz zaufaną bazę z legalnych źródeł.

Typ konta Okres użytkowania Okres użytkowania
Do 1 miesiąca Powyżej 1 miesiąca
Bez limitu Moderacja Moderacja
Płać za wysłaneWysłaneŁączna liczba wszystkich wiadomości wysłanych na pojedyncze adresy email w ramach danej kampanii. Ilość ta nie uwzględnia ponownego dosyłania maili, które nie mogły zostać wcześniej dostarczone. Moderacja Moderacja
Darmowe Moderacja Moderacja
Umowa Moderacja Brak moderacji

Jeśli więc chcesz, aby Twoje kampanie wysyłane były od razu po kliknięciu “wyślij jak najszybciej” skontaktuj się z naszym działem sprzedaży i podpisz z nami umowę. Ominiesz wtedy ten etap i Twoje kampanie nie będą musiały być spowalniane oczekiwaniem na moderację.

Jednocześnie zastrzegamy, że w przypadku napływających skarg od Klientów na Twoje mailingi i podejrzenie o spamowanie lub nielegalną bazę, moderacja zostanie wznowiona.