Nie będę pisał elaboratów. Akcja trwa od kilku dni, pewnie część z Was miała okazję zapoznać się ze szczegółami. O co chodzi?

#beciaki - w czym rzecz?

#beciaki to inicjatywa Marcina Majznera, Prezesa Cupsell. Podczas tegorocznej konferencji InternetBeta, Mateusz Tułecki - organizujący od lat to wydarzenie, poprosił o pomoc dla swojej bratowej Ani. Ania zachorowała na nieoperacyjnego raka płuc i potrzebuje leku, który w Polsce niestety nie jest refundowany. Koszt terapii to 240 tysięcy zł. Marcin postanowił zorganizować akcję zbierania środków, do której z chęcią, jako FreshMail dołączamy. 

Idea #beciaki jest prosta: firmy z branży internetowej, które chcą wziąć w niej udział udostępniają pulę swoich produktów lub usług. Dochód ze sprzedaży przeznaczają na leki i terapię Ani.

Tu możecie zobaczyć film Marcina, który opowiada więcej co i jak:

FreshMail dołącza do #beciakiów

Aby nie przedłużać - dołączamy do akcji. Od lat organizujemy warsztaty, szkolenia i konferencje, na których dzielimy się wiedzą z email marketingu. Teraz możesz kupić bilet na jeden z najbliższych naszych eventów, całkowity dochód przeznaczmy na pomoc Ani.

Oferta obejmuje wejściówki na Poranki z email marketingiem, które odbędą się już w październiku w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Zaczynamy od 69 zł za każdą wejściówkę, licytacje kończymy 30 września.

To nie wszystko - możesz kupić także wejściówkę na najlepszą konferencję email marketingową w tej części Europy - M@il My Day! Odbędzie się ona w Warszawie w dniach 22-23 marca 2017. Pakiet obejmuje wstęp na konferencję i warsztaty, który normalnie sprzedajemy za 899 zł. Ta wejściówka dostępna jest również na licytacji, cena wywoławcza 399 zł. Licytację kończymy 30 września.

Interesujesz się email marketingiem, wysyłasz kampanie, ale nie możesz wziąć udział w naszych eventach? Możesz kupić audyt Twoich działań email marketingowych. Nasi stratedzy - Wojtek Sliwiński i Marek Gruber przygotują go dla Ciebie. Koszt audytu to 1 500 zł, wystawiamy go również na licytacji na Allegro. Cena wywoławcza - 800 zł, licytacja kończy się również 30 września.

Jak kupić?

Proste - wchodzisz na nasze licytacje na Allegro i kupujesz. Całość kasy z licytacji idzie na konto Ani Tułeckiej.

  • Wejściówka na konferencję i warsztaty M@il My Day 2017 - Warszawa 22-23.03.2017 - tutaj link do licytacji 
  • Wejściówka za 69 zł na Poranek z email marketingiem w Krakowie (17.10) - link do licytacji 
  • Wejściówka za 69 zł na Poranek z email marketingiem w Warszawie (18.10) - link do licytacji 
  • Wejściówka za 69 zł na Poranek z email marketingiem w Gdańsku (19.10) - link do licytacji 
  • Wejściówka za 69 zł na Poranek z email marketingiem w Poznaniu (20.10) - link do licytacji 
  • Wejściówka za 69 zł na Poranek z email marketingiem we Wrocławiu (21.10) - link do licytacji 
  • Audyt komunikacji email marketingowej przeprowadzonej przez FreshMail - link do licytacji 

Chcesz wspomóc, ale mniejszą kwotą? Nie ma problemu. Wpłać ile możesz bezpośrednio na konto Fundacji Alivia.

 

Obserwuj nasze profile social media